بسم رب المهدی(عج)

سلام اومدم یکم حرف دل بزنم براتون...

یاده یه حرف آقای رائفی پور افتادم...

تا حالا فکر کردی چرا امام زمانمون (عج) گفتن من تو روضه عموم و عمه ام حتما حضور پیدا میکنم؟؟؟

یکم باهوش باش...

میگن من یاری مثل عمه ام زینب(س) و عموم عباس(ع) میخوام

بیا ادامه مطلب با آبجی ها حرف دارم

آبجی؟

چ قدر شبیه حضرت زینبی؟

چ قدر مراقب حجابت هستی؟

اگه چادری هستی...مراقب امانت خانوم هستی؟؟؟

میدونی معنی امانت داری چیه؟؟؟

تو رو با یه لباس میشناسن که لباس حضرت زهرا (س) بوده

چ قدر مراقبی که لکه دار نشه چادرت؟؟؟بهتر بگم چادرش

جایی که تو بری انگاری حضرت زهرا (س) رفته

حواست هست تو کدوم سایت میری؟؟

حواست هست که با نامحرم بگو بخند میکنی؟؟

حواست هست تو کدوم مجلس و عروسی ای میری؟؟؟

حواست هست به پاکدامنی ات؟؟؟

آبجی؟

لباسی که تنته بخدا خیلی حرمت داره...

دارم به خودم میگم که چ قدر امانت داری کردم....

غم عالم میشینه رو دلم...

چادر مادر تو کوچه خاکی شد...که دل تو خاک نگیره و چادرت رو سرت بمونه

چادر حضرت زینب (س)غرق خون امامش شد...خاکی شد...با خارها پاره شد

که به تو نشون بده اگه تو بدترین شرایط هم باشی نباید چادرت بیوفته از سرت

چ قدر صبر داری آبجی؟؟؟

صبر به مصیبت به کنار

صبر به معصیت داری؟؟؟؟

چ قدر صبر میکنی وقتی گناه میاد سمتت؟

چ قدر حیا داری وقتی شیطون میاد جلو که دامنت رو آلوده کنه؟؟؟

میدونستی وقتی گناه میکنی ..انگار با شیطون داری گناه میکنی؟؟؟

تو که نمیذاری دست مردی بهت برسه چرا میذاری دست اون حرومی به دامنت برسه؟؟؟

:(...

آبجی دل امامت خیلی خونه هاااا...واااااای چ قدر مثل حضرت زینب (س) دلت واسه امام زمانت خون شد؟؟؟

اگه کاری واسش نمیکنی حداقل ظهورش رو با گناهت عقب ننداز...

ببین آبجی نمیخوام حالت  رو بگیرم

خدا خیلی توبه پذیره..تو برگرد فقط..تلاشت رو بکن

خدا مثل ماها به نتیجه نگاه نمیکنه به تلاش آدم نگاه میکنه

تروخدا بیا بیشتر به فکر اماممون باشیم...

کل یوم العاشورا کل الارض کربلا

خنجر نکنی تو قلب امامت...مادرش دلش خیلی میگیره هااااا

منم خیلی دعا کن

که امانت دار خوبی باشم و مثل عمه سادات یار امامم باشم

عاقبت هممون بخیر 

یاعلی