قوانین و توضیحات:

# این بخش برای چله گرفتن جهت ترک دیدن فیلم و عکس و داستان های جنسی می باشد.

# افراد زیادی به روش های مختلف تا به حال توانسته اند اعتیاد به فیلم و عکس های جنسی را ترک کنند که یکی از بهترین روش ها چله گرفتن می باشد.

# چله به این معناست که شما در برابر پروردگار متعال عهد می بندید که از اکنون به بعد به مدت چهل شبانه روز حتی کوچک ترین نگاهی  به فیلم و عکس های تحریک کننده نداشته باشید و نگاهتون را پاک و سالم کنید تا به لطف الله این عادت در شما از بین برود و عادت نگاه کردن به خوبی ها و زیبایی ها در شما نهادینه شود!

# هرکس تمایل داره که به این چله اقدام کنه میتونه شروع خودش رو با یک کامنت اعلام کنه و از روزهای بعد هر روز در این بخش اعلام کنه که روز مثلا دوم پاکی از فیلم و عکس های غیراخلاقی

# دوستانی که تمایل دارن اسمشون تو جدول ثبت بشه، یه پیام خصوصی بفرستن و اسم و تعداد روز پاکیشون را تو این چله اعلام کنن (این جدول فقط برای تشویق و محک زدن خودمون و ارادمونه💪). 

# اسامی فقط تا پایان ۴۰ روز تو جدول ثبت میشن و بعد از اون حذف میشن.

# دوستان عزیز یادتون باشه شما قبل از اینکه درگیر این فیلم ها و عکس های آلوده بشید عادت به این کار نداشتید لذا صرفا شما یک عادت رو با چندین بار انجام اون برای خودتون همیشگی کردین و باز هم میتونید با عادت به عدم دیدن اونا این عادت مثبت رو در خودتون همیشگی کنید که سیستم ذهنی و جسمی شما به ندیدن عادت کنه! دقیقا مثل زمانی که هرگز نگاه نمی کردید!

# جریمه هر بار شکستن توبه،خواندن دو رکعت نماز برای سلامتی حضرت مهدی و هدیه دادن 100 صلوات به ایشان و همچنین گرفتن یک روز روزه می باشد!

#اگر یه زمان داشتید دنبال یه چیز دیگه میگشتید و توی قسمت عکس های گوگل بودید و کاملا اتفاقی عکسی غیراخلاقی دید وسریع!! چشمتون رو برگردوندید، توبه شما شکسته نشده! ولی اگر ادامه دادید به نگاه کردنش خب متاسفانه توبه شکسته میشه! پس یادتون باشه این برای اتفاقی ها بود نه اینکه خودتون رسما موارد غیراخلاقی رو سرچ کنید چون اون دیگه از اساس شکسته میشه!

# برای شروع توصیه میکنیم کلیپ کوتاه زیر رو هم اگر امکان دارد دانلود کنید:

کلیک کنید

# همچنین اگر توضیحاتی در مورد ترک فیلم های غیر اخلاقی نیز برای راحت شدن کارتون میخواهید میتونید به لینک زیر برید:

کلیک کنید

# پس بسم الله بگید و صبور باشید و به وعده خدا که میفرماید من با صابرانم امیدوار باشید و طعم شیرین رهایی رو مزه کنید بعد یه مدتخنده

بسم الله

👇جدید👇

برای دیدن کلیپ راهکارهای ترک فیلم، اینجا کلیک کنید

 

اسامی

توبه کنندگان

جمعه تلاش

سه

شنبه

تلاش جمعه
10 برنامه 14 برنامه 17
دی = دی = دی
پیروزی پیروزی

لطفا!!!

بابت تغییرات جدول اختصاصی چله، حتما تیک خصوصی را بزنید.

با تشکر

     

ستاره شب

6 10

منی برای تو

7 11

لبخند خدا

15 19

یاعلی

20 24

ندای غیب

20 24

سرباز ایران

22 26

silver

22 26

یا مهدی

25 29

حسین84

26 30

محمد

31 35

یاالله

31 35