................

آرام آرام 
نرم نرم


در وجودتان رخنه میکنم 😈
ذهنت را درگیر میکنم 
بد را برات زیبا و جذاب 🍭 جلوه میدهم 
و خوب را برایت زشت و ناپسند 🙄

آری من شیطان هستم 😈
دقیقا جایی که فکرش را نمیکنی 
جایی که در مظلومانه ترین حالت خود قرار گرفته ای 
ذهن و فکرت را نشانه میروم 😏
آری این شگرد من است !
تو از نوادگان آدمی 
و من از ازل با نوادگان آدم دست دشمنی دادم 👋
به من می گویند ابلیس پرتفلیس 😎
من از همان ابتدا خدا را بنده نبودم ! 
من ملک بودم و فردوس برین جایم بود 😥
اما از وقت که خدای حق تعالی مشتی خاک را انسان نام نهاد !
بر گرد او طواف کردم 
گرد آدم بر آمدم 
هرچیزی را که دیدم دانستم که چیست 
اما چون به دل رسیدم 
دل را بر مثال کوشکی یافتم ! 
هرچند که کوشیدم که راهی بیابم که به درون دل روم 
هیچ راه نیافتم 😣
با صد هزار اندیشه نومید از در دل بازگشتم 
و چون مرا در دل آدم بار ندادند 😶
مردود همه جهان گشتم 😥
آری من شیطانم 😈
مردود همه جهان کردند مرا 
و من از همان ازل سوگند یاد کردم 
که به دل آدمی راه ورودی بیابم 
که اورا گمراه همه عالم کنم 😎
من از نار بودم 🔥و آدم از مشتی خاک !📿
مرا گفتند سجده بزن به ادم 😠
ومن سر خم نکردم 🙄😏
چنین شد که حق تعالی مرا از درگاه خویش راند 😢

آری من شیطانم 😈
تو را که نواده ی آدمی وسوسه میکنم 
لذت میبرم از غرق شدنت 😂
چشمانت را ناپاک میکنم 👀👁
دستانت را به خون آلوده میکنم 💪
تو را از یاد حق تعالی دور میکنم 😌
مال و ثروت را برایت جوری جلوه میدهم که در راهش جان بدهی 😃

آری من شیطانم 💪😈
گناه کردنت را میبینم 
کاهل نمازی ات را میبینم 
پشت کردنت را به خدا میبینم 😈


اما حیف که تو آنقدر سست عنصری !
که نماز را که تنها راه شکست من است به باد فراموشی میسپاری 😂😂😂😂



آه نواده ی آدم ! 
شیطان را سخن بسیار است و وقت کم ! 
پس اگر میخواهی به جنگم بیایی 😎
نمازت را فراموش نکن 😠

میدانی من فقط وسوسه میکنم 😎😏
گناه را تو انجام میدهی 
پس مرا لعن و نفرین نکن 🤓😛






پ.ن 
اندکی تضمین از مرصادالعباد من المبدا الی المعاد


پ ن پستر!(پست کننده!):نویسنده این مطلب مدیر خوبمون نارین خانوم هستن:))