بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان گلم سلام مهربانان من 

محمد سرباز امام زمان عج هستم 

میخوام کوتاه و مختصر عرض کنم میدونم این روزا تحت فشار هستین ولی بدونین که بزودی راحت میشین چیزی نمونده ماهم این روزا رو گذروندیم و الان دارم مهندسی عمران رو تموم میکنم ۴ سال گذشت 

این کنکور باور کنید خودش بعدا یه خاطره شیرین تو زندگیتونه حتی اگر به چیزی که میخوایید نرسید یادتون باشه شما به چیزی میرسید که خدا میخواد پس اصلا نگران نباشید تلاش کنید خونسرد باشید و چیزی تا موفقیت برای دوستان گلم نمونده نتیجه مهم نیست مهمه رشته ای رو انتخاب کنید که کلی از داشتنش لذت ببرید پس الکی خودتونو ازار ندین تلاش کنید براتون نهم باشه کنکور و بدونید این روزها ۴ سال دیگه اصلا یادتونم نمیاد بهتون غول میدم راستی عیدتون هم مبارک ان شاء الله مورد قبول حضرت حق باری تعالی قرار گرفته باشه طاعات و عبادات شما عزیزان پس خونسرد باشید و بزارید زمان خودش همه چیز رو نشون بده اگه به خدا از صمیم قلب اینو تجربی میگم توکل کنید ضرر نمیکنید گل های من خواهران و برادران عزیزم که موفقیت و رسیدن شما باعث پیشرفت ایران عزیزمون میشه 

خیلی دوستون دارم و به حرفام فکر کنید ❤⚘⚘⚘