قهرمانی در وجودت خفته است،کافیست بیدارش کنی تا به بهترین خواسته هایت برسی

برو ادامه مطلب ---->> فول انرژی

 

همه چیزتغییر می کند، چرا که همه چیز در تکاپو است.

همه چیز جریان دارد ، همه چیز در حال رشد است ، چرا تو در حال رشد نباشی ؟ ، چرا تو حرکتی بجا و به موقع انجام ندهی تازندگی خودت رو نجات بدی ؟ ؟ ؟

تنهالازمه یک حرکت و پویایی و رشد یک چیز است و آن اراده است .

بایداراده ای قوی و پولادین داشته باشی تا موفق بشی .

اگه به صخره نگاه کنی ، یک تخته سنگ مرده است . اما چقدر قوی و محکم به نظر می رسد . ولی چون مرده است اراده ای ندارد . اما یک دانه ظریف رو نگاه کن ، دانه بسیار شکننده است اما چون زنده است ،اراده دارد ؛ و چون اراده دارد پس قدرت دارد و در نهایت دل سخت صخره را می شکافد و خود را به نور می رساند .

آیا تو کمتر از یک دانه ظریف هستی؟! ، دانه ای به آن کوچکی اراده ای دارد که می تواند سنگ را بشکافد و از درون آن بیرون آید . پس بیا و همراه من باش و پیوسته سرشار از عزمی استوار و محکم باش و باقی ماجرا را به (او) واگذار کن . آنگاه درخواهی یافت که حقیقت تو هم شانه اراده گام بر می دارد . چرا که خداوند حقیقت است و تو اراده آن .

توی یه جاهایی دویدم یه جاهایی پاهام از شدت خستگی بی تاب شدن نای راه رفتن نداشتم،چه شبایی که گریه کردم و چه روزایی که به شوق رسیدن به آرزوم تلاش کردم.


تصویر درون برنامه‌ای 1

الان پاشو سریع برو یه جای آروم که کسی غیر خودت نباشه اگه شبه چراغ روشن نکن ،بشین روی زمین ازته دلت بگو

(بگو،به زبون بیار ،توی دلت نگو ،طوری بگو که خودت صدای خودتو بشنوی)

 

بگو خداجون من اینجا تنهای تنهام تو تنها کسی هستی که از کمو زیادم باخبری، خوب و بدمو میدونی، معلومه تو تنها کسی هستی که مشکلاتمو میدونی،با هرکی صادق نباشم با تو یکی نمیتونم صادق نباشم آخه تو همه چی رو میبینی و میدونی کم کاریا و تلاشمو هرکی ندونه تو خوب میدونی!با تموم وجود ازت میخوام کمکم کنی ،کمکم کن این زمان زندگی درکنار تو بجنگم توانمو زیاد کن،به ذهنم به چشمام به تمام وجودم قدرت ببخش تا نهایت تلاشمو بکنم،بابت همه چیز شکر،ممنونتم خدا که هستی که از همه بهتر دردمو میدونی وچقدر آروم میشم و خیالم راحت میشه وقتی یادم میاد مواظبمی.

منم عهد میبندم که دریغ نکنم و از هیچ تلاشی کوتاهی نکنم،تا الان هرچی بودم هیچ از این به بعد میجنگم مثه یه جنگجو که برای دفاع از آرمانهاش تا سر حد جونشم میره بعد بلندشو و شروع کن به وفا کردن به عهدت مطمئن باش اونم ویژه به عهدش وفا میکنه، به خودت قول بده که اگه بدترین مشکلاتم بوجود بیاد عهدشکنی نمیکنی پاشو همین الان نگو اینکارا اثر نداره به عنوان کسی که با این کار نتیجه گرفتم میگم ،خدای خیلی مهربون ،تلاش تو و مشکلات تو رو میبینه،میبینه با چه شرایطی داری تلاش میکنی و درست همون جایی که بهش نیاز داری به طرز عجیبی که اصلا فکرشو نمیکنی به دادت میرسه ومعجزه میکنه!

تصویر درون برنامه‌ای 3

نمیگم معجزه کن نه،تو هدفتو ول نکن تو سر عهدت بمون خدا خودش معجزه میکنه قسم میخورم اگه تو تمام تلاشتو بکنی،معجزه خدا رو خواهی دید شک نکن،این زمان ، زمان وفای به عهد تویه به خدا نشون بده که سر عهدت هستی نشون بده که میجنگی حتی باوجود تمام مشکلات،میدونم خسته ای میدونم یه وقتایی ناامید میشی اما پیروزی تو نزدیکه ،اگه تا الان موفق بودی یا نه مهم نیست مهم امروز تو و آینده توست.

خدا بهترینه مطمئن باش دستی رو که بسویش بلندبشه نا امید برنمیگردونه اما بشرطی که خودتم بخوای بسم ا... حتی اگه 1روز مونده نذار از دست بره بخدا اعتماد داشته باش ،تلاشتو بکن بدو محکم  همه قدم ها بایدمحکم بر داشته بشه تا تو رو به مقصد برسونه



و اینبار به خاطر دل خودتم که شده از ته دل واسه هدفت بجنگ نگو دیره،نگو نمیشه فایده نداره قسم میخورم اگه یه روز هم هرکی بجنگه نتیجه همون یه روزو میگیره .

تو تویه این مدت چله درست باش ببین نتیجش چی میشه،فرض محال اگه به هدفتم نرسی لااقل به خودت افتخارمیکنی که این مدت رو واسه دلت واسه هدفت واسه پدر و مادرت و خودت و هرکی که واست مهمه تلاش کردی .

اینو بدون که تنها تعداد معدودی از ما می توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم ، اما اگر عشق داشته باشیم می توانیم کارهای کوچک فراوانی انجام بدیم . فقط عاشق واقعی باش ،به قول شکسپیر، عاشق واقعی عشق اش روبروز میده ؛ پس تو هم عشقت در عمل نشان بده و اثبات کن .

 

مثل نگه داشتن نخ بادبادک در باد و طوفان ، بخاطر وفا به عهدتم که شده تلاش کن و با خوشحالی بجنگ ،نا امیدشیطونه، تو رفیق خدایی و تنها خود را درون دل خدا پرتاب کن،،، و تطهیر شو ،،،تسلیم شو ،،، و دوباره متولد شو ،،، مقاومت نکن و تنها تسلیم شو ،،،، آنگاه ،معجزه را به تماشا بنشین ( باید بهش امیدوار باشی )

 

آنکه خدا را دارد ، چه کم دارد ؟ و آنکهخدا را ندارد، پس چه دارد ؟

تصویر درون برنامه‌ای 2