ادامه مطلب رو بزن تا بهت بگم چکار کنى

توبه بر لب، سبحه بر کف، دل پر از شوق گناه

معصیت را خنده مى آید ز استغفار ما!

(سبحه همون تسبیح خودمون میباشد!)

پس این یه قدم مهم توى ترک هر گناهى هست، "بیزارى از اون گناه"

خ.ا رو هم انقدرى که عوارض داره راحت میشه ازش متنفر شد. منتهى اومدیم و از این کار (حتى بعد از یه زمان طولانى ترک) بیزار نشدیم

وات تو دو؟!

ببین دوست عزیز، همه چى به تو و طرز فکر تو بستگى داره

***هرجور فکر کنى، درست فکر کردى***

این رو من نگفتم، مولاى متقیان، امیرالمؤمنین(ع) این جمله رو فرمودن، پس به درستیش شک نکن

فکر کنم تا یه جاهایى متوجه منظورم شدى

درسته، باید به خودت تلقین کنى که از این کار متنفرى. چطورى؟ اینطورى!

اینطورى که هروقت یاد کار کثیف خ.ا افتادى بعدش بلافاصله با خودت بگى "اه اه زشت ترین کار دنیا... منفورترین کار دنیا... کثیف ترین کار دنیا... چندش آورترین کار دنیا... عوقم گرفت!.. مرده شور این کار کثیفو ببرن!.. خاک بر سر شیطون که همچین کار کثیفى رو یاد بنده ها داده (حواست باشه نگو من، بگو بنده ها! تو به حساب بلد نیستى و در شأنت نیست اینجور کارى رو بلد باشى. بله، اینجوریاس!)..."

یه مورد از این مواردى که گفتم رو بگى حله، ولى حواست باشه... "بلافاصله"

به شیطون فرصت جولان نده، حتى یه لحظه

نرسه یه وقتى که یاد این کار بیافتى و بگى کاش...

کاش میتونستم خ.ا کنم، کاش گناه نبود، کاش اصلا غریزه نداشتم و..

نه نه نه نه نه!

درسته که کاش رو کاشتن هیچى سبز نشد اما این کاش بالا با بقیه فرق داره، شیطون جون میده براى اینجور کاش ها!

و مطمئن باش حتى سالهاى سال منتظر یه فرصت میشینه تا ما یه همچین کاشى بشینه روى زبونمون، روى دلمون، تا اونم کارش رو شروع کنه

پس یادت نره...

قدم اول: کاش، ممنوع

قدم دوم: تلقین تنفر از خ.ا

همین

خودتو بسپار به خدایى که بارون رو قطره قطره میبارونه... تا گلها آسیب نبینن

التماس دعا