سلام به روی ماه توابین

امروز هم یه مصاحبه دیگه داریم با نوجوانی 15 ساله، که در این دوران طلایی زندگی، تونسته خودش رو از هجوم شهوات نجات بده و مهر افتخار به کارنامه اعمالش بزنه.

تصویر آخر مصاحبه هم به انتخاب دوستمون بوده.

تزکیه نفس

1) سلام دوست عزیز
لطفا خودتون رو معرفی کنین(همین که نام کاربریتون رو بگین هم کافیه، میتونین در صورت تمایل سنتون رو هم بفرمایید)

سلام مهدی هستم 15 سالمه همون مهدی 2 .

  

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

   

2) از حس و حالی که الآن دارید برامون بگید. پشت سر گذاشتن چهل روز پاکی چه حسی داره؟

حس خیلی خوبیه احساس سبکی میکنم احساس میکنم شاداب شدم .

3) آیا قبل از آشنایی با سایت هم اقدام به ترک کرده بودین؟ تا چه حد نتیجه بخش بوده؟ 

بله اما نتیجه جالبی نداشت مثلا 14 روز بیشتر دووم نمی اوردم.

4) به نظرتون چه عامل یا عواملی در کشیده شدن شما به این عمل، نقش داشته، و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟

دوستای ناباب اولین بار تو سن 13سالگی دوستام بهم با نشون دادن فیلمای مستهجن تحریکم کردن و اون کار کردم اگه بتونم زمان برگردونم عقب هیچ وقت با اونا نمیگردم.

5) به نظر شما والدین چه نقشی در عدم ابتلای فرزندانشون به این بلای خانمان­سوز میتونن داشته باشن؟

بنظر من باید والدین به بچه هاشون بگن که این کار خوب نیس و چه عوارضی داره و جلوشو بگیرن مثل اعتیاد ک میگن خوب نیست .

6) خودارضایی چه عوارضی براتون در پی داشت و با ترک اونا تا چه اندازه بهبود پیدا کردین ؟

میشه سرم درد میکرد مخصوصا پیشونیم دکترم میگفت ب خاطر کم ابی بدنت ،لرزش دست،کم خونی،کمر درد ،همیشه هم بدنم کوفته بود اما الان بیشتر عوارضش خوب شدن بعضیام کاهش پیدا کردن .

7) انگیزه شما برای ترک چی بود ؟ (مهمترین علتی که به خاطرش ترک کردین چی بوده؟)

چون دیگه داشت نابودم میکرد خسته شده بودم از هرچی گناه کردن.

8) به نظرتون مهم ترین کارایی که کردین یا نکردین تا به سمت این عمل نرید چی ها بودن ؟(رمز موفقیتتون چی بوده؟؟؟)

تمام عواملی ک باعث تحریکم میشد پاک کردم رمز موفقیتم این بود ک هیچ وقت خالی نذاشته بودم واسه خودم سرمو شلوغ کرده بودم .

9) مهم ترین موانعی  که باهاشون  مواجه شدین چی بود و چه جوری پشت سرشون گذاشتین ؟

با مانع بزرگی مواجه نشدم یعنی اصلا ب خودم اجازه ندادم ک تحریک بشم .

10) آیا کتاب، متن یا موسیقی خاصی توی این مدت بهتون کمک میکرد؟ اگه آره لطفا معرفی کنین 

کتاب ک فقط قرآن میخوندم البته ن عربیش معنی فارسیش الکی عربیش بخونیم چیزی حالیمون نشه فایده نداره ک .

11) به نظرتون چرا بعضیا انگیزشون رو برای ترک از دست میدن و حس میکنن نمیتونن ترک کنن ؟

هرکس ک میگه نمیشه نمیتونم خودش نمی خواد اگه خودت بخای میتونی ترک کنی .

12) آیا برای شما هم پیش اومده بود که ناامید بشین از ترک، و یا انگیزتون رو از دست بدید؟
اگر آره، چطور تونستید این حالت رو پشت سر بذارید؟

نه نشده ولی ی چیزی ب اونایی ک نا امید میشن بگم مهم این نیست ک چند بار شکست میخوری مهم اینه ک این قد شکست بخوری تا پیروز شی .

13) آیا اتفاق جالبی توی این چهل روز براتون افتاد که مربوط به ترک باشه؟ (اگه آره میتونین درصورت تمایل تعریف کنین)

اتفاق جالب فقط این بود ک میدیدم چطور داره بدنم خوب میشه .

14) رابطتون با خدا و ائمه(علیهم السلام) طی این دوره چه تغییراتی کرده؟

خیلی تا حدی ک بهترین دوستم خدا میدونم و همیشه باهاش درد دل میکنم.

15) خوب با توجه به چیزای خوبی که الان به دست اوردین برنامتون برای آینده چیه ؟

می خوام برای همیشه پاک بمونم و دیگه گناه نکنم و تا جایی ک میتونم این روش رو ب همه توصیه کنم.

16) همونطور که میدونین چله گرفتن کمک بزرگی برای ترک همه عادتهای ناپسند محسوب میشه
آیا قصد دارین باز هم چله بردارید؟

بله چون واقعا کمک میکنه.

17) از اینجا برای ما بگید
چطوری با سایت آشنا دارین و چه نظری برای بهبود مطالب دارین؟

سایت عالیه و چیزی ب نظرم کم نداره.

18) بخش مورد علاقه شما در سایت کدوم بخش هست؟

اعلام پاکی .

19)فکر میکنین بتونین کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا... نجات بدین ؟

بله یه رفیقمم نجات دادم فک کنم دو روز پیش بود ک ادرس سایت بهش دادم می خواست ترک کنه.

20) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟ و البته پاسخ خودتون به اون سوال رو هم بفرمایید.

هیچ سوالی نموند ب نظر من همه سوالات پرسیده شد.

21) الان که دوره ترک رو گذروندین باز هم همراه دوستانتون اعلام پاکی میکنین؟

بله من همیشه میام اعلام پاکی میکنم چون کسانی ک تازه شروع میکنن میبینن ک یکی با رقم بالا اعلام پاکی میکنه روحیه میگیرن این تنها کاریه ک میتونم برای سایت انجام بدم

22)اگه نکته ای برای کمک به دوستان به ذهنتون میرسه لطفا بهمون بگین ؟

هر وقت تحریک شدید از روش کش پول استفاده کنین اگه جواب نداد خودتون با یه کاری مشغول کنید .

23) و حرف آخر...

حرف اخرمم اینه ک انشاالله همه ترک میکنن .
و می خوام از صمیم قلب ازتون تشکر کنم ک بدون هیچ چشم داشتی این سایت رو درست کردین و وقتتون گذاشتین برای ما انشالله خدا همیشه جونتون سالم نگه داره و هرچی می خواین بهتون بده
نردبان