به نام او...

رک و راست بی پرده میخوام حرف بزنم میخوای بخون نمیخوای نخون

ببین میخوام باهات رک باشم

همه چی دست خودته راه تغییرت دست خودته اینکه توی این وضعیت بمونی و مشکلاتتو گردن اینو اون بندازی یا اینکه بگی وای من نمیتونم وای نمیشه فلان از این حرفا دست خودته

ببین اون بالایی که ته مرام و معرفته بهت یچیزی داده به اسم اراده چیزیه که باهاش تعیین میکنی امروز ناهار چی بخوری چیزیه که باهاش تعیین میکنی چجوری زندگی کنی یا امروز چی بپوشی

چیزیه که باهاش بهشت یا جهنم رفتنت رو یا لذت بردن از زندگیتو تعیین میکنی گوش میدی چی میگم؟

اگه من بهت بگم 100 میلیارد تومن بهت میدم اگه خودارضایی رو ترک کنی چیکار میکنی؟؟

مسلما تمام سعیتو میکنی ترکش کنی چه چیزی اینجا تغییر کرده؟هوم؟قبلا میگفتی وای نمیشه وای نمیتونم

میخوای بدونی چی تغییر کرده؟

ترک کردنش واست رفته تو اولویت!

اگه می بینی تا دو روز میگذره توبتو میشکونی بخاطر اینه که ترکش واست تو اولویت نیست

واسه اینه که بهش اهمیت نمیدی و زود وا میدی

میدونی چند وقت پیش به یه نتیجه ای رسیدم اونم اینه که تمام مشکلات زندگیم تقصیر خودمه!!!

اینکه امتحاناتمو کم میگیرم اینکه خودارضایی میکنم اینکه از خدام دورم همه و همه و همه تقصیر خودمه خودم اراده نمیکنم به تغییر میدونی چرا چون نزدیک شدن به اون بالایی تو اولویتم نبود تغییر زندگیم تو اولویتم نبود همش فک میکردم اخه چرا من چرا من چرا مننننن؟

ولی بیا منطقی باشیم چرا من نه؟چرا من نباید تغییر کنم؟

چرا تو نه؟چرا تو نباید تغییر کنی؟چرا تو نباید ترک کنی؟از این وضعیت یکنواختی مسخره خسته نشدی؟؟؟؟

هی توبه میکنی میگی خدایا این دفعه میترکونم بعد دو روز بعد وا میری توبت میشکه میزنی تو سر و کله ی خودت میگییی وای من نمیتونم وای نمیخوام وای نمیشه بعد دوباره توبه میکنی و همون اش و همون کاسه!!!

ببین همه چی دست خودته

تو 2 تا انتخاب داری اینکه به این چرخه مسخره گناه ادامه بدی

یا اینه واقعا قصد کنی موفق بشی نه فقط توی ترک خودارضایی بلکه توی تمام زندگیت!!!

حالا انتخاب خودته عین بچه ها تو سر کله خودت بکوبی همیشه پیشمون و ناراحت باشی و حسرت بخوری

یا اینکه بگی میجنگم براش اونم به هر قیمتی...

انتخاب کن قبل از اینکه دیر بشه....

پ ن:یکی از مخاطبای این پست خودمم که چرا زندگیمو شل میگیرم!!!!

حتی اگه بلایای طبیعی هم بیاد این نحوه واکنش توئه که تعیین میکنه زنده بمونی یا بمیری.........