1) لطفا خودتون رو برای دوستان معرفی کنید؟ چند روزه که پاک هستید؟ (میتونید سن، و مدت ابتلاتون رو هم بگید.)
سلام من علی هستم و اسمم توی سایت یه مدت علی خالی بود و الانم اسمم داش علیه و به لطف خدا امروز 49 امین روز ترکم هستش.16و نیم سالمه و و قبل از بلوغم این کار رو انجام میدادم و یه مدت بدلیل ضعف جسمانی نتونستم اینکارو بکنم ولی زمانی که به بلوغ رسیدم و تمام نیروی جوانیم یه دفعه لبریز شد (تابستون پارسال) دوباره شروع به اینکار کردم و این باعث شد من توی زندگیم و درسم خیلی لطمه بخورم.
بفرمایید ادامه مطلب 
2) از حس و حالی که الآن دارید برامون بگید. پشت سر گذاشتن چهل روز پاکی چه حسی داره؟
حس حال الانم وصف نشدنی و همونطوری که توی اعلام روزام هم میگم #گود فیلینگ_دارم.
3) آیا فکرش رو میکردین بتونید اینقدر عالی ایستادگی کنین؟ از قبل هم چنین تجربه ای داشتین؟
در مورد این فکری نکرده بودم ولی من به یک فرمولی برای ترک خود ارضایی رسیدم که در ادامه میگم.... واین باعث شد که ترک کنم ،قبلا هم دو تا پنجاه و چهار روز ترک داشتم.
4) تاثیر نماز و ارتباطات معنوی رو تا چه اندازه دیدید؟ آیا اینطور موارد در ترکتون موثر بودند؟
ببینید اگر بخوام راستش رو بگم من متاسفانه نماز نخوندم توی این چهل روز ولی توی ماه رمضون امسال که دوباره در حال ترک بودم تاثیر بسزای روزه رو دیدم و احساسش کردم چون اصلا برای ادم هیچ قوایی باقی نمیذاره ولی ده روز بعدش دوباره شکست خوردم.شاید الان بچه ها بگن که تو که نماز نمیخونی پس چرا خدا خدا میکنی و اینا میخوام بگم که من یه مشکلی دارم و اونم اینه که وقتی یه کار بدی میکنم مثلا با پدر مادرم یا اطرافیانم بد رفتاری میکنم نمیتونم نماز بخونم و این باعث میشه نماز قضاهام زیاد بشه و نتونم نماز بخونم ولی در کل همیشه سعی میکنم نمازامو بخونم و یجوری با خودم کنار بیام.
5) مهم ترین موانعی که در این مدت ترک باهاشون مواجه بودین، چه چیزهایی بودن؟ و چطور تونستین بر اونها غلبه کنین؟
میگه که با خدا باش پادشاهی کن،نه من مانع خاصی نداشتم جلوی روم.
6) اصلی ترین رمز موفقیتتون رو چی میدونید؟ (بیشترین چیزی که کمکتون کرد)
ببینید من قبلا که خود ارضایی میکردم یه مدت که نمیدونستم گناهه ولی بعد اینکه فهمیدم گناهه و بدلیل اون ضعف جسمانیم که اول گفتم گذاشتمش کنار ولی از تابستون پارسال منن با قدرت خیلی زیاد و دفعات بالا (تقریبا هر روز)خود ارضایی میکردم ببینید دوستان من دوره های ترک زیادی داشتم که بعدش شکست خوردم مثلا یه روز دو روز یه هفته  ده رو ز بیست روز حتی چهل روز و الی ماشاالله خیلی خیلی زیاد آزمون و خطا کردم من مثل یک و آزمایشگر همه یه راه ها و سوراخ سنبه های خود ارضایی رو دیدم و شناختم همیشه هم از خدا میخواستم ترک کنم و تجربیاتمو با بچه ها به اشتراک بزارم تا اونا هم ترک کنن.میخوام تصور کنید که شما کاپیتان یک کشتی هستید که با خود ارضایی به خدمه کشتی ناخودآگاه دستور دادین جاهایی از کشتی شما رو سوراخ کنن خب؟ حالا اونا رفتن و شما باید بگردین و دونه دونه اونارو بپوشونین تا  دیگه کشتیتون به گل نشینه و به زندگی عادیتون برگردید یکسری از سوراخ ها رو توی سایت هممون خوندیم و میدونیم مثل سوراخ فیلم مستهجن،سوراخ تنهایی،سوراخ صحبت با نامحرم(چه مجازی چه واقعی)،سوراخ شوخی هاو صحبت های جنسی با دوستان،و خیلی سوراخ های دیگه که اگر بگردید توی سایت بهتون میگه... خب شاید حالا با خودتون بگید که من همه ی این سوراخ ها رو پوشوندم و درست کردم ولی موفق به ترک نیستم.ببینید سایت توبه 94 سایت خیلی خوبیه ولی من یه انتقادی ازش دارم و اون اینه که بیشتر از اینکه به پوشوندن سوراخ ها اهمیت داده باشه به زمانی اهمیت داده که داره توی کشتی آب میاد و هر لحظه ممکنه به لجن خود ارضایی بشینه و داغون بشه مثلا خوندن سوره لقمان و صحبت هایی که در مورد تغذیه و اینا شده یعنی برای موقعی که شما تحریک شدید و به عبارتی آب توی کشتی شماست،(البته منکر این قضیه نمیشم بعضی جاها هم در مورد پوشوندن سوراخ ها حرف هایی زده ولی خب خیلی کمن).خب دوستان حالا الان شما قضاوت کنید اینکه مشکل از ریشه حل بشه بهتره یا اینکه نه صورت مسئله پاک بشه منظور اینه که بهتره سوراخ های کشتیتون رو بگیرید یا آبشرو با سطل خالی کنید؟ بچه ها حالا میخوام دو تا از بزرگترین سوراخ های کشتیامونو بهتون نشون بدم و اونها هم سوراخ های فکر ها و تخیل های جنسی ،نگاه به نامحرم و غرور بعد از زیاد شدن تعدا روز هاست حالا بزارید این سه تا سوراخ رو براتون یکم توضیح بدم تا منظورمو بفهمیدالبته بگما  اگر این سه تا سوراخ رو بپوشونید کار تمومههههههه! بزارید یه مثال بزنم تا مطلب جا بیوفتهه من دفعه ی قبلی ترکم توی ماه رمضون بود و اون 30 روز اصلا نا نداشتم که به خود ارضایی فکر کنم خب؟ولی بعد از اون یکشب که روز 32 ترکم بود بعد ماه رمضون منتظر دوستام بودیم تا بیان و بریم بدوییم که یکی از دوستام توجه من رو جلب کرد به یک خونه ای که یک خانمی با لباس های نامناسب بود من هم به اون نگاه کردم و...گذشت و گذشت و من سر روز 40م خود ارضایی کردم....خب حالا بیاین برگردیم عقب و اشتباهات منرو ببینیم 1نگاه به نامحرم2تخیل و رویا پردازی جنیسی با اون3غرور من که بهم گفت 32 روزه نزدی بابا تو الان دیگه ترک کردی. خب عزیزانم دیدید که دقیقا همون سه تا سوراخ باعث شد کشتی من دوباره به گل و لجن بشینه...ببینید بچه ها من توی این دوره ترکم از از تکنیک کش پولی استفاده کردم که در واقع یکی از اون سوراخ گیر های اساسی هست که این سایت بهشون اشاره کرده ولی همونطور که گفتم خیلی کمن.بچه ها شاید بگین سخته اما اگر میخواین تا ابد ترک کنید باید به هیچ وجه تخیل جنسی نکنید تا گفتین اوففف فلانی عجب چیزیه اونقدر کش رو بکشید تا نفستون صدای سگ بده(خخخخ)بعدش یه استغفار بگید یه پناه میبرم به خدا از شر شیطان رانده شده یه لا حول و لا قوه الا بلا و هو علی عظیم بگیدیه صلواتم بفرستید و کار تمام،فقط اگر هزار بار هم خواستین فکر کنید این کار رو انجام بدین.بزاریدم رک وراست بهتون بگم یکبار فکر جنسی کردید صد در صد خود ارضایی هم میکنید شاید نه همون موقع ولی شاید یک ماه دو ماه دیگه ولی پاکیتون ابدی نمیشه...شاید الان یک سری از مدیرا و بچه ها بخوان بگن که نه میشه کنترل کرد ولی بیایم با خودمون صادق باشیم و حداقل دیگه به خودمون دروغ نگیم اقا جون بخدا  یه فکر و خیال جنسی=خود ارضاییه. حالا میرسیم به نگاه به نامحرم ببینید خیلی از بچه ها فکر میکنن که اینکه چششون بیوفته به یک اون میشه نگاه به نامحرم نه اقا این که شما یه نامحرمو#ببینید فرق داره با اینکه #نگاهش کنید،یعنی چی؟یعنی این که شما ممکنه چشتون به یکی بیوفته چشمه دیگه همه جا میره اما وقتی که بیاین خیال پردازی کنید که اووووه عجب چیزیه و اینا کارتون تمومه دقیقا مثل مورد قبل یک نگاه به نامحرم=خود ارضایی،بچه ها نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی من الان اونقدر روی خودم تمرکز دارم که اگر یه نامحرم لختم جلوم ببینم هیچ مشکلی برام پیش نمیاد،چجوری؟اینطوری که وقتی چشم میفوته به یکی زمانی که میرم که فکر کنم در موردش و اونو به خاطرم بسپارم تا بعدا باهاش رو یا پردازی کنم یعنی دقیقا موقعی که تصاویر داره از چشم به ذهنم منتقل میشه اونقدر کش پولمو میکشم تا نفس سرکشم صدایه سگ بده و بشینه سر جاش.الانم بعد یه مدت دیگه لازم نیست کشرو بکشم دیگه ذهنم شرطی شده و اصلا خود به خود خیال پردازی نمیکنه تا درد نکشه...فقط یه موردی هست اونم اینه که کشرو هر هفته توی دستاتون عوض کنید تا عصبای اون دست دوباره تقویت بشن و براتون عادی نشه.حالا میرسیم به یه موردی که خیلی از بچه های روز بالا باهاش دیگیرن واونم غروره من توی سایت بچه هایی رو دیدم که توی پنجاه روز مثل خودم شکست خوردن توی شصت روز سه ماه چهار ماه و حتی بیشتر،اینرو یادتون باشه که ما تا زمانی که ازدواج نکردیم و راهی نداریم که نیاز جنسیمون رو درست تخلیه کنیم هنوز یه مریضه خود ارضایی هستیم و اگر بخوایم خیال پردازی جنسی و نگاه به نامحرم کنیم آب کشتیمونو میگیره و زندگیمون دوباره به فنا میره پس از تعداد روزهای ترکتون مغرور نشید.
7) بخشش و رحمت خدا رو تا چه اندازه احساس کردید؟ چه قبل از زمان ترکتون، و چه بعد از اون. و آیا این حس تغییری داشته؟
مگه میشه حتی یه لحظه هم نعمتهای خدا رو حس نکرد؟حتی همون لحظه ی خود ارضایی هم آدم میفهمه که خدا به فرشتگان دستور میده تا برن و ما و اون تنها باشیم و بعد خود ارضایی زمانی که پشیمونیم راحت میشه خودمونو توی آغوشش حس کنیم.
8) با تجربه ای که الآن دارید، اگر یه موقع با وسوسه ی شیطان روبرو بشید، چه راهکاری دارید که انجام بدید؟توی شماره 6 پاسخ دادم.
9) دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟
خوب بود. نمیتونم نمره ای بدم به خودم به نظر بچه ها چطور بود آیا خوب ترک کردم؟
10) اگر در دوره 40 روزه نیز شکست داشته اید به چه دلیل بوده؟ و با انجام چه کاری یا در نظر گرفتن چه نکته ای دیگر به شیوه قبل شکست نخوردید و موفق شدید؟ توی شماره 6 پاسخ دادم.
11) مهم ترین انگیزه ای که باعث شد تا این اندازه مصمم عمل کنید، چه چیزی بود؟ فقط خدا و اینکه بنده ی خوبی براش بشم.
12) به نظرتون چه عامل یا عواملی در کشیده شدن شما به این عمل، نقش داشته، و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟
یک سری بازیها که صحنه داشت و دیدن یکسری صحنه توی ماهواره زمانی که بچه بودم.اگرم برگردم با یکسریا هرگز دوست نمیشدم.
13) خودارضایی چه عوارضی براتون در پی داشت و با ترک اونا تا چه اندازه بهبود پیدا کردین ؟
مغزم که کلا پوکیده بود،قیافمم طوری شده بود که خودمو توی آینه نمیتونستم نگاه کنم و اطرافیانم هم میگفتن که خیلی زشت شدم،اصلا تمرکز نداشتم و نمیتونستم درس بخونم و باعث شد ریاضی رو نتونم پاس کنم،استرس های شدید،ریزش مو،تنبلی و خیلی از عوارض های دیگه که خودتون میدونید اما توی این 49 همشون خوب شدن و تقریبا دارم یه ادم عادی میشم مثلا 75% برگشتم به حالت قبلیم.
14) به نظر شما چرا برخی افراد هر چه تلاش میکنن اما حس میکنن فایده نداره و به نتیجه نمیرسن؟
توی شیشم گفتم باید کشتی زندگیشونو خوب ضد آب کنن تا مبادا به گل بشینن و بعضیا هم که اینو نمیدونن فکر میکنن ترک خود ارضایی غیر ممکنه.
15) مورد خاصی بوده که در دوره ترکتون، به شما کمک کرده باشه، بطوری که اون رو موثر در ترک بدونید؟ (از جمله شخص خاصی، کتاب خاصی، و یا فعالیتی خاص)
اولین مورد خاص که خدا جونمه بعدشم این کش پولی چیز فوق العاده ایه فکر نکنم هیچ وقت از دستم درس بیارم دیگه.
16) اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.

خودارضایی: زهری که آدمو به یک مرده ی متحرک تبدیل میکنه.
بندگی:          عشق و حال با خدا.
اعلام پاکی:   امید بخش دوست داشتنی
توبه 94:        جایی که دوست دارم تمام وقت اونجا باشم.
روش ترک:     چیزی به ذهنم نمیرسه...
17) بخش مورد علاقه ی شما در سایت کدوم بخشه؟
بخش همکلاسی و ختم .
18) آیا قول و قراری با خودتون گذاشته بودین که اگر ترک کنید به آن قول و قرار عمل کنید؟
قول داده بودم که به کسایی که مبتلان کمک کنم که اگر خدا بخواد و شما قبول کنید میخوام خادم بشم توی سایت.
19) آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟ بعد از ترک چطور؟
بخدا راست میگما،خیلی احساس میکردم کسی باهام حال نمیکنه ولی الان یجورایی هرکسی منو میبینه ازم خوشش میاد نمیدونم چرا.
20) آیا در سایر چله های سایت هم شرکت کردید؟ و یا قصد شرکت دارید؟
من توی هیچ چله ای عضو نیستم ولی خب فیلم های مستهجنو که کاملا ترک کردم فکرمم کنترل میکنم توی ارتباط با نا محرم هم دارم یه کارایی میکنم گناه زبانم یکم بد دهنم یعنی با رفیقام فحش و فحش کاری میکنیم ولی از قبل خیلی کمتر سعی کردم یعنی فحشایی ناموسی و اونایی که به خانواده مربوط میشه زیاد نمیدم بیشتر به خوده طرف فحش میدم... که اصلا کار خوبی نیست و امیدوارم همینم ترک کنم روی محبت به والدینم دارم کار میکنم و پیشرفت هایی هم داشتم نمازم که یا اول وقت میخونم یا اصلا نمیخونم (نمیدون این چه عادتیه دارم)و میخوام توی چله ی روزی یک صفحه قرآن عضو بشم ولی یه چیزی بگما با فقط عربی خوندن قرآن مخالفم چون اول ادم باس بفهمه دستور و راهنمایی خدا چیه بعد بیاد عربیشو بخونه یعنی اول ازش پند بگیره بعد عربیشو هم بخونه.
21) در ازای این نعمت پاکی که خدا به شما داده، حاضرید چه کاری انجام بدید؟
میتونید اون کار رو اعلام کنید، و بعد از انجامش هم گزارشش رو به ما بدید (چه در قالب عکس، و یا صرفا نوشته) تا ما هم این عمل خیر شما رو در یک پست درج کنیم.
حاظرم توی این سایت خادم بشم و به سوالات بچه ها پاسخ بدم.

22) و در آخر اگر مطلبی دارید که در سوالات قبل بهش پرداخته نشده، میتونید بیان کنید. نه،چیز خاصی ندارم که بگم.

23) با این پاکی و طهارتی که الآن دارید، میشه ازتون خواهش کنم یه دعا برای همه ی بچه های سایت بکنید؟
انشاالله هیچ آدمی به خود ارضاییی مبتلا نشه(اصن به مواد مخدر معتاد بشه و به این درد معتاد نشه چون بازم اونا یکسری کمپ و دکتر خاص دارن ولی توی این درد خودتیو خدای خودت.)و هرکسی که توی این سایته هرچه سریع تر ترک کنه.
24) و کلام آخر... 
مهدی بیا......