دوستان سلام👋

عید قشنگتون مبارک باشه ^^

بدویین بیاین که مصاحبه براتون آوردم، از دستش ندین که یه حس و حال دیگه‌ای داره :) 

سلام، پاکیتون مبارک✨ خودتون رو معرفی میکنین؟ 

بسم الله القاصم الجبارین

امین هستم با نام "به یاد سردارم قاسم سلیمانی" در وبلاگ فعالیت دارم.

چه نام کاربری زیبایی👌 خب امین آقا چند سالتونه و چی شد که تصمیم به پاکی گرفتین؟ 
18سالمه و بین 13 تا 14 سالگی مبتلا شدم.این دوره پاکی رو از 3 بهمن 98 و تحت تاثیر شهادت حاج قاسم سلیمانی شروع کردم.

مشاهده متن کامل در ادامه مطلب.. 

 

چه خوب. ان شاءالله به یاری حاج قاسم، پاکیتون ابدی بشه

از چه زمانی تصمیم به پاکی گرفتین؟ 

4سالی میشه که دارم تلاش میکنم.

پاک بودن چه حسی داره؟ 
پاکی حسی نداره.پاکی خودش یه حسه.
وقتی به حس پاکی برسی دیگه نمیخوای از دستش بدی و با تمام وجودت نگهش میداری."حضرت حر"به حس پاکی دست پیدا کرده بود و حتی به قیمت جونش نگهش داشت.شاید یه نفر روز اول ترک به حس پاکی برسه و یه نفر 4 سال بعد!اما وقتی بهش دست پیدا کنی به هیچ قیمتی حاضر به رها کردنش نمیشی.حتی اگه قیمتش از دست دادن خونوادت باشه مثل امام حسین!

توی راه این پاکی ارزشمند چه عواملی به شما کمک کردن؟ 
نماز شب خوندن رو خیلی دوست دارم  تاجایی که بتونم بهش ادامه میدم.

عالیه

به عملکردتون توی این دوره چه نمره‌ای میدین؟ 

17

بهمون بگین با شنیدن هرکدوم از این کلمات یاد چی میفتین؟ 
گناه: یه قدم برگشت ناپذیر اما قابل جبران
خدا: عشق بی قید و شرط
امام زمان(عج) : با هرگناه ما دل پاک حضرت میلرزه و چشمای پاکشون گریان میشه.احساس حضورشون در قلب من هست و امیدوارم یه روز در رکابشون شهید بشم
سوره لقمان: یه راه عالی برای فرونشاندن شهوت
پاکی: یه حس بی نهایت لذت بخش
نماز: آهنگ عاشقانه ای که سر وقت خوندنش واجبه!😉


 

این مدت تغییری در رابطه با دیگران توی زندگیتون احساس کردین؟ 
تا جایی که تونستم رفتارمو بهتر کردم با دیگران و رفتار دیگران هم باهام خیلی بهتر شده.

خیلی از بچه‌هایی که باهاشون مصاحبه کردیم میگن که بعد از پاکی حضور خدا توی زندگیشون پررنگ تر شده، برای شما هم اینطور بوده؟
حضور خدا تو زندگی هممون به پررنگ ترین شکل ممکنه ولی خیلی وقتها کوریم و نمیبینیم.آخرشم میندازیم گردن خدا که چرا اینجوری شد.خیلی خجالت داره

به نظرتون مهم‌ترین موانع مسیر برای پاکی چیا بودن و چجوری از پسشون براومدین؟
ضعف ایمان،استفاده نامناسب از فضای مجازی و قرآن نخوندن.
راه حل همشون خوندن نماز سر وقت و با توجه کامل بوده.اگه یه کلید میخواید برای هزار در بسته زندگی نماز هاتون رو سر وقت و با توجه به خدا بخونید.

به نظر شما چرا بضی از افراد هرچی تلاش میکنن به نتیجه نمیرسن؟ :(
خیلی ها با تمام وجودشون ترک رو میخوان.حالا چه به دلیل مشکلاتی که براشون پیش اومده چه به علت عذاب وجدان نسبت به خدا و امام حاضر.
اما شکست میخورن و نمیتونن راهشون رو به پایان برسونن.
من براشون یه راه حل قدرتمند اوردم.
اول:روش سایت رو بخونین و قسمت های مهمشو یاد داشت برداری کنین و مو به مو باهاش پیش برین.
دوم: سخنرانی های آدم هایی مثل حاج قاسم سلیمانی،دکتر محمد علی رجایی،شهید بهشتی و علی اکبر رائفی پور رو گوش بدید.
سوم:از بین دو کتاب الخصال و ثواب الاعمال شیخ صدوق حداقل یکیش رو سعی کنید مطالعه کنید.به طور مثال هفته ای ده صفحه از کتاب الخصال بخونید

بعد از این پاکی کاری هست که بخواین برای خوشحالی یک یا چند نفر انجام بدین؟
بله.میتونم.ان شاء الله انجام میدم.

احساس خوشبختی دارید عمیقا؟ 
بله خیلی زیاد و امیدوارم همه به ترک ابدی خ.ا برسن.

در پناه خدا

خدا رو شکر، خیلی ممنونیم که وقتتون رو در اختیار ما قرار دادین

امیدواریم پاکیتون ابدی باشه و توی همه زمینه های زندگی همینطور بااراده و پرقدرت پیش برید. 

به امید پاکی همه آدمای روی زمین، مخصوصا دوستان خوب توبه94یمون🙏