بنام خداوند جان ها و جان آفرین

سلام آقا هی داد بی داد که گاهی اوقات میبینیم کسی جلوت وایمیسته راستی راستی فراموش شدن هم خودش یه پا رازه

گاهی یه سوال در دلمه چرا اینقدر بعضی وقتا ما انسان ها بد میشیم ؟

مگه به کسی که واقعا رسم آدمیت بلده نمیگن انسان؟

بقیه در ادامه پست

یه سوال ؟:

پس به ما چی میگن؟

ما ایرونی ا اگه کسی بیاد خونمون و خوب مهمون باشه کلی هواشو داریم کلی نوازشش میکنیم که مبادا آب تو دلش تکون بخوره

پس چرا برای تو اینقدر ظالمیم مگه ما رسم مهمون نوازی هم بلد نبودیم ؟

ما این روزا فقط بلدیم حرف بزنیم شعار بدیم تکرار کنیم و گردن اینو اون بندازیم

ما این روزها خدمون رو هم گم کردیم رسیدگی به تو رو بهونه شلوغی سر و اقتصاد مملکت و کلا بدبختیامون  میدونیم و اینجوری هم خودمونو راضی میکنیم

http://uupload.ir/files/pf27_ahrargroup-71.jpg

سالی گذشت اما تو را پیدا نکردم
فکری به حال این دل رسوا نکردم

شرمنده ام آقا، برای دیدن تو
این چشم های خشک را دریا نکردم

پر دارم اما پر نمی گیرم به سویت
بند گناهم را ز پایم وا نکردم

همت برای ترک معصیّت ندارم
گفتم که توبه می کنم اما نکردم

پیش همه نام تو را بردم همیشه
اما خودم را در دل تو جا نکردم

گفتی بیا، من روی گرداندم ز رویت
من با دل تو خوب، اصلا تا نکردم

جز روضه ها ما را پناهی نیست فردا
کاری برای محشر کبری نکردم

چون خواهری که بین مقتل داشت می گشت
گشتم ولی آقا تو را پیدا نکردم

شاعر : وحید محمدی

این روزها درد دلم زیاده چون حال دلم خرابه کسی هستم که بعضا بعضی وقتا تورو یادم میره تورو یادشون میره

جالب اینجاست تو هیچ وقت ما رو فراموش نمیکنی

زندگی من بدون تو و غیبت تو از الان  به بعد پر از غم و  تشویشه

تو هم توکلت به خدا باشه خدا داری منم میرم بمیرم چون اومدن تو لیاقت میخواد که ما نداریم عیب نداره  غصه نخور خدابزرگه زندگی فدات بشه دنیا فدات بشه

دنیا لیاقتت رو نداشت...

تا کجا دور شوم ؟

چون مرا نیست فراموشی تو …

محمد سرباز امام زمان عج