بنام پروردگار عشق ها 

سلام  

محمد سرباز امام زمان عج هستم 

راستش نیاز شد امروز در مورد تکلیف جوانانی حرف بزنم که به دلیلی باید تقوا پیشه کنند تا موقع عاشق شدنشون برسه

اون میتونه به دلیل سن کم ،وضعیت مالی،نبود کیس مناسب و یا نبود کار و ماشینو معیشت ها و توقع هایی که در هر خونه ای رو بزنی قطعا ازتون میخوان 

بزراید از خودم بگم من تقریبا 22 سالمه نسبت شخصی که نسبت فاملیی هم باهامون داره علاقه پیدا کرده بودم این علاقه از سن 19 سالگی فکر کنم شروع شد اما در اواخر سن 21 سالگی این علاقه به دلایلی پر رنگ شد ینده دانشجو هستم و خوب وضعیت مالی خوبی داریم الحمد الله ولی هنوز کار ندارم بهتره بگم چون سنم کمتر از عرف بود باید این شخص رو نشون میکردم 

اما پس از فهمیدن خانواده و پا پیش گذاشتن اونها من فهمیدم تمام پل ها و خونه ها و همه ی قصر های زیبایی که توی دلم ساختم خراب شده چون ایشون به من علاقه نداشته 

از اون روزا خیلی نمیگذره من گاهی اذیت میشم گاهی فشار روحی پیدا میکنم 

گاهی اونقدر وقتی یاد تمام برنامه ریزی ها و تفکراتی که برای ایندمون داشتم میفتم به حد دیونگی میرسم 

خوب الان باید چکار کنم چاره چیه دیگه کسی هست که دلمو گرفته باشه نه میتونم خودمو به کسی رو به زور تو دلم جا کنم 

برای همین یه روز دیگه تصمیم گرفتم کم کم فراموشش کنم 

خوب ورزش رو شروع کردم و خودمم در معرض مسائل عاطفی قرار نمیدم که خدا رو شکر جواب میده و کلا از خاطرم میره مگه خودم نخوام پس باید فکرمو مشغول چیزی دیگه کنم 

بله عزیزان از خودم شروع کردم که نگید میون حرف تا عمل یه دنیاست 

یه جونی که شرایط ازدواج داره باید ازواج کنه باید 

ولی کسی که به هر دلیلی فعلا موقش نیست باید صبر کنه نباید بره سراغ رابطه با دختر مردم و رابطه حرام چون همش تا اخرش در جا میزنه 

پس حالا جوانی که نمی تونه ازدواچ کنه ولی نیاز عاطفی داره باید دنبال یه عشق واقعی باشه تا موقش برسه اما چه عشقی بهتر از عشق به خدا 

شاید بگید چطوری مگه نمیخوایی قربون صدقه بنده ای بری که منت هم بکشی تا نیاز عاطفیت بر اورده بشه 

قربون خدا برو عاشق خدا بشو بمیر براش چون اون لیاقتشو داره خدا لیاقت عشق رو داره

کسی که هواتو داره تو سختی ها همیشه کنارته همش به یادته و نگرانته 

خدا رو دوست داشته باش 

تو نماز هات با عشق سوره حمد و توحید رو بگو تو سجده با عشق سبحان الله بگو

بعد یه مدت به خودت میایی میبیینی عاشق شدی دیگه خدا هم با تو حرف میزنه چون یادت نره قبل از اینکه تو عاشق بشی خدا عاشقت بوده طوریکه نمیتونی تصورش رو هم کنی

بعد یه مدت که عاشق خدا شدی دیگه منت زمین رو نکشی هااااا چون تو اسمونی شدی 

و عشق های زمینی به کارت نمیاد 

پس از الان بیایید همه عاشق خدا بشیم