سلام اقای من محمد سرباز امام زمان عج هستم سرباز تو

لیاقت ندارم تورو با اسم کوچک صدا کنم پس میگم سلام اقا سلام خواستنی سلام عشق سلام پسر حضرت صبر حضرت امام ابا عبد الله الحسین ع 

هه 

باز دلم یک دفعه هواتو کرد گفتم شب جمعیی  برات نامه نویسی کنم اقا بازم نیومدی  اقا دیگه کمرم شکست انقدر جمعه شماری کردم اینم از امروز دیگه سعی کنم بجاش عملمو بهتر کنم خدا رو چه دیدی شاید هفته بعد با هم امروزو مرور کردیم اقا بیا خودم به فداتم اون ادم بدا رو ولشون کن خودم نوکرتم اقا کوفه معروفه به غریب کشی ما کوفیان رسم مهمان نوازی بلد نیستیم اگرم بیایی یه عده باهات میفتن رو لج اخه خصلتشونه 

حالا دیگه باید سازش کنیم باید یه راهی باشه یه راهی باشه تا رو پیدا کنیم بیا جونم فدات بیا 

بیا تا جوانم بده رخ نشانم اقا دارم میمیرم میترسم نبینمتو از دنیا برم اقا میترسم بیااااااااااقا من به خودم قول دادم ببینمتو از دنیا برم نکنه یه دفعه نشه اقا بیااااا