سلام رفقا؟ من رضا کوچک همه شما هستم. ان شالله که حال و احوالتون روز به روز بهتر و درجه یک تر بشه! امروز میخوام راجع به یه چیزی حرف بزنم که میدونم میتونه بسیار راهگشا باشه و شاید خیلی ها فکر نکنن که چقدر میتونه موثر باشه! عزیزانی رو میبینم که در طی مسیر ترک خیلی زوم می کنند به راه های ترک و مخصوصا زوم میکنند به عواملی که شهوتشون رو کاهش بده! اخیرا یکی از دوستان میگفتن که من شنیدم مثلا که اگر با سرکه نواحی تناسلی رو شست و شو بدیم خوبه! یا دوست دیگری می گفت که خیلی غذای مقوی و پروتئین دار نمی خورم که مبادا انرژیم زیاد بشه که بخواد مثلا شهوتم زیاد بشه!Begging و از این قبیل صحبتا.....

بریم ادامه مطلب حرف دارم باهاتون

ترک خودارضایی

دوستان عزیز من به عنوان کسی که این سایت رو ساختم دارم خدمتتون عرض میکنم هرچقد بیشتر زوم کنید روی حاشیه های ترک و کنترل شهوت از طریق های غیر متعارف مانند بالا که عرض کردم فقط و فقط مسیری که میتونستی رو راحت تر طی کنی و اعصاب آرومی داشته باشی رو سخت تر کردی! شما یه جاده رو در نظر بگیر که صافه و جاده ای رو درنظر بگیر که سنگلاخیه! خب چرا دارین مسیر رو با دستای خودتون سنگلاخی می کنید؟! من دارم میگم که زوم نکنید! حاشیه نرید! این خودارضایی یا هرچیزی که اسمش رو بذاریم صرفا یه عادته! چرا عادته؟ چون شما دارین یه رفتار غیرمتعارف و پنهانی انجام می دید ! شما با کنار گذاشتن اون عادت هیچ ضرری نخواهید دید بلکه خیلی چیزا هم به دست میارید! هیچ وقت اسمش رو نذارید اعتیاد! هیچ وقت نگید من معتاد این کارم یا بودم یا ... هیچ وقت نگید! اوکی؟ اگر بزرگش کردید برای خودتون پس انتظار اقدامات بزرگ رو برای کنار گذاشتن این عادت باید برای خودتون در نظر بگیرید! خیلی افراد رو می شناسم که بعد از قرار گرفتن در مسیر ترک این عادت بسیار عادی رفتار کرده و اقدامات لازم روش رو انجام دادند و بزرگنمایی نکردند و اون رو مثل خیلی از عادت دیگه مثل دروغ، مثل نگاه به نامحرم مثل غیبت و.... بهش نگاه کردند که صرفا عادت غلط محسوب میشه که بار گناه به همراه داره و تصمیم به جایگذین کردن یه عادت خوب به جای اون عادت بد کردند!( در رابطه با این موضوع یک پست جداگانه میذارم) و راحت و بدون توهمات عجیب غریب و بزرگنمایی کنارش گذاشتن گویی که انگار هیچ وقت این کارو نمی کردندHello

اوکی؟ دیگه خواهشا جان من از این فکرو خیالا نکنید! هرکی هرچیزی به ذهنش رسید و گفت انجام ندید! شما مهم ترین کاری که باید بکنید این باشه که فراموش کنید شما یه زمانی  این عادت رو انجام می دادید حتی اگه اون یه زمان همین دیروز باشه! منطقی فکر کنید خب! شما مثلا چند روزه شروع کردید و دارید خوب پیش میرید و گه گاهی ممکنه یه کم هوس انجام خوداراضایی یا تحریک داشته باشید شما نباید بیایید دنبال این باشید که مثلا مثلا بیام سرکه بردارم و نواحی تناسلی رو شست و شو بدم! شما اول بررسی کن کجا کم کاری کردی که تحریک شدی؟ چرا فلان شخص مثل شماست و نشده؟ بیا فکر کن ببین آیا فکر های تجریک کننده خودت رو همون اول کار جلوشو نگرفتی؟ یا خودت تصیمیم گرفتی یه عکس یا چیزی رو برای یکی دوثانیه گذرا نگاه کنی یا متنی بخونی که تحریکت کرده یا..... ببین مشکلت چیه؟ راه اصلی رو پیدا کن! مثل این میمونه که تو دستت خدایی ناکرده بشکنه بعد بیای چسب زخم بزنی! پس خواهشا دنبال اینا نباشید و یادتون بره چه عادت بدی داشتین و در پی راه و روش اصلی سایت که هزاران نفر دارن ترک میکنند و کردن  و خودتون با چشم خودتون دارین می ببنیدشون! در کنارش دنبال عادت خوبتون باشید تا این عادت بد از سرتون بپره

خب یه خلاصه بندی کنیم رفقا پس وقتی تصمیم به ترک یه عادت گرفتین:

1-اول مهم ترین عامل انجام اون عادت و ادامه دادنش رو پیدا کنید.

2-راه و روش کنار گذاشتن عادت رو پیدا کنید. (مثلا همین روش ترک معرف سایت خودمون)

3-عدم توجه به حاشیه ها و از این شاخه به اون شاخه پریدن ها.

4-استمرار بر راهی که طی کردید تا تبدیل به یک عادت حذف شده باشه.

من هنوز لایقش نیستم ولی واسه سلامتی خودتون و مدیران دلسوز این مجموعه یه صلوات بفرستید.