سلاااام
سلام به گلهای باغ بهشت🌼😊
نگران نباشین! گلهای اونجا عمرشون هم طولانیه😀
گل
آقاااا
ما داشتیم توی مدیریت می‌چرخیدیم برای خودمون؛
یهو یکی از مدیرها گفت این بچه‌های سایت چرا اینجورین؟!😕
گفتم مگه چه جورین؟!😱
گفت...
 
 
گفت چرا اینها اینقدر خجالتی‌ان؟😳😂
گفتم چطور مگه؟
 
گفت آخه بعضی از کاربرها یه موقعهایی انگار خجالت میکشن بخوان پیام بذارن. یعنی انگار میترسن ما مدیرها توی زحمت بیفتیم. یه جور حس شرمندگی از ما. میفهمی که چی میگم؟
 
گفتم نه😓
نههههه😅 شوخی کردم.
 
 
خلاصه بچه‌ها؛ نیست که من خیلی زبون چرب و نرمی دارم😜 اومدم اینجا به نمایندگی از مدیرها با شما صحبت کنم، و بگم باباااا، یه وقت از این فکرا نیاد تو کله‌هاتونا😏
 
ما مدیرها از اینکه پیامهای شما رو می‌بینیم و جواب میدیم، نه تنها زحمتمون نمیشه، بلکه خیلی هم شوق و انرژی پیدا میکنیم از پیامهاتون.
از اینکه اسمهای قشنگتونو توی جدولهای پاکی می‌بینیم
از اینکه پیامهای قشنگتونو توی چله‌ها می‌بینیم
از دیدن پیشرفت‌هاتون
از اینکه موقع شکست و بدحالی، می‌تونیم کنارتون باشیم و ما رو شریک لحظه‌های سختتون میدونید
و از لحظه لحظه‌ی حضورتون؛ حس نشاط و انگیزه و سرشار از مهر پیدا می‌کنیم
و دلیل تمام این احساسات خوب، شما کاربران گل هستید
 
حالا درسته که یه وقتهایی هم ممکنه مدیری خسته باشه؛ یا مشغله و گرفتاری داشته باشه
یا یکیتون طوری شیطونی کنه که آدم دلش بخواد موهاشو بکشه😈
(این آخری شوخی بود😄)
اما همیشه این سایت از حضور گرم و پرشور شما چراغش روشن میمونه
 
دعا میکنم همگی با همدیگه این مسیر خدایی رو پیش بریم، تا خود خود خدای بزرگ🌹
دلتون گرم به یاد خودش🌼
 
ارادتمند شما
مدیر کوچک سایت