بسم رب المهدی(عج)

و بذکر ولیه

سلام به همه آبجیا و داداشا

قبل زدن حرفام میخوام یک نکته رو متذکر بشم

که این حرفا یه جورایی واسه یادآوریه خودمه

هیچ ادعایی ندارم و گناهانم رو از یاد نبردم

شاید لحنم تند باشه ولی احساس میکنم بعضی وقتا لازمه گوش خودمون رو بچینونیم

قبل از اینکه گوشمون رو ببرن

نمیدونم این عاشورایی که گذروندین از شور حسینی به شعور حسینی هم رسیدین یا نه؟؟؟؟

اگه عاشورایی برپا میشد تو کدوم طرفی بودی

رو به روی امامت یا پشت سرش؟؟؟؟

لطفا بیا ادامه مطلب باهم حرف بزنیم

حدیث کل یوم عاشورا

و کل الارض کربلا

رو شنیدی یا نه؟؟؟

من معنی این حدیث رو تازه دارم درک میکنم

وقتی داشتم تلویزیون میدیدم

لبیک های یا حسین های میلیونی رو میدیدم

دلم میلرزید...

واقعا این لبیک ها واقعیه؟؟؟؟؟؟

نه عزیز نیس....

هنوز هم رسم کوفه پا برجاست

حکایت من و تو همون طبل تو خالیه که فقط صداست و دیگر هیچ...:(

که اگه بود مهدی فاطمه عج هزاران سال بود که ظهور کرده بود

واااااای که از امام حسین (ع)هم غریب تری آقا

ببین اگه همه جا کربلاست و هر زمانی عاشوراست

پس همش جنگه...

بیا شبیه سازی کنیم

نامه های کوفیان شبیه مهدی بیا های ما نیس؟؟؟؟

ندای هل من ناصر ینصری امام حسین ع

شبیه ندای هر روز امام زمانت عج نیس؟؟؟؟

تیر زدن به آقا مثل تیر گناهای ما به قلب امام زمانمون نیس؟؟؟

چشم چرونی هامون شبیه غارت معجر و خیمه ها نیس؟؟؟

....

چه بخوای چه نخوای تو جنگی

بخدا جنگه...جنگه تو با نفست با شیطون

خب چت شده؟؟؟؟؟یکم غیرت به خرج بده

امامت داره پرپر میشه بی مروت....

کجاااااایییییییییییی؟؟؟؟؟؟

با چی سرم گرمی؟؟؟؟؟

شهوت؟

مال حروم؟

کجاییی؟؟؟؟

الان از عاشوراهم سخت تره

خیلی سخته

اون موقع دشمن رو با چشم بصری میدیدی

ولی الان باید چشم دل رو وا کنی

اگه میگی نمیتونی پس برو بمیر...

شوخی ندارم اصلا باید به خودت تکون بدی

خدا تو قرآن گفته من بیشتر از توانتون تکلیفتون نمیکنم

پس غر الکی نزن...سخت هس ولی از پسش برمیای

اگه برنیای میخوای چ خاکی بریزی تو سرت؟؟؟

تضمین میکنی تا یه ساعت دیگه زنده ای؟؟؟

چرا یادت رفته اومدی واسه رفتن نه موندن

اومدم بگم اگه عاشورا و امام حسین ع رو باجون و دلت دوست داری

فقط اشک نریز....

امام یاری تو رو میخواد نه اشکتو

کوفیان هم زیاد گریه کردند...

خیلی با خودت جدی برخورد کن و خودت رو آدم کن...

به جای اینکه بگردی تو عیب و ایرادای مردم

به خودت نگاه کن....که مثل من خراب نکرده باشی

اگه تو عاشورا گفتی آقا کاش من فدات میشدم

کاش من به جات تیکه پاره میشدم

الان وقت فدا شدنه

نفستو...هوس هاتو ...زندگیتو فداشون کن...

فقط وقتی گناه کردی یاد این بیوفت

که تو کربلایی جلوی حضرت زهرایی(س)

و میشنوی صدای غریب مادر گفتنشون رو 

میزنی تو گوش پسرش...

خنجر میکنی تو قلبش....

نکن...

شمر هم کارنامه اش از اول خراب نبود

مجاهد و جانباز جنگ صفین بود

ولی تو جنگ با نفس کم اورد که سر امامش رو برید

تو کم نیوردی؟؟؟؟؟

برگرد که آقا آغوشش واسه حر همیشه بازه

یاعلی

و خداهمه جوره حافظتون

عاقبتتون بخیر