سلام عزیزای دل

این پست پست خودتونه...

حرفای قشنگی که به آقا زدین

ماشاالله یه پا نویسنده اینا :)

امیدوارم بخونین و لذت ببرین...

مشاهده کامل متن در ادامه مطلب

سلاااام این عیدبزرگ و پربرکت براهمتون مبارک باشه
انشااله ک اهل بیت هیچ وقت دستمونو رهانکنن
وااای اصن امسال جور دیگه براتولد آقام خوشحام حس میکنم عزی. کرده اش شدم
انقد خوشحالم براتولدشون که قلب تن تن میزنه 
این لحظه ها حس خوبی داره برام حس میکنم ظهورشون نزدیکه برا دیدنشون بال بال میزنه دلم
میخوام امشب از ته ته دلم شعر بگم براشون اگه شد میفرستم
و
کسایی ک میخواین توبه کنین بخصوص دوست گلمzخداسفارش تک تک تونو ب خدا کرده هااا اگه همین امشب توبه کنین عزیزهستینا عزیزتر میشین
اصن خودم خداچقد دوسم داشته ک مث پارسالم نیستم حالا پاک پاک میرم درخونه آقام
شمارو بخدا ازدست ندین این لحظاتو همین الان توبه کنین
زیرسایه ی امام زمان درپناه خدای حسین
ای جان جان جان عجل لولیک الفرج

❤❤❤❤❤❤❤❤

سلام بابای مهربون... تولدتون مبارک😊🎉🎈🍬👏

بابا!!! 
شما خودتون ، روز تولدتون کجایین؟!... 
دلم میخواد بدونم عمو عباسِ عزیزتون بهتون چه کادوئی میدن!؟ 
شما از کدوم ایستگاه شادی و نذری که براتون برپا میشه شربت یا شیرینی ای نوش جان میکنید!؟
بابای مهربونم!...
دلم میخواست واستون یه جشن تولد میگرفتم، وای که چه خوب میشد،،،
شما و از اول تا آخرین نفر از جمع خاندان مطهرتون، به همراه دوستداران و شیعیان شما...
خودم میشدم میزبان و خدمت میکردم😍😍
باباجونم
دختر خوبی نبودم برات...
که ازم راضی باشی و لبخند قشنگو ملیحت نصیبم بشه.... 
اما... 😔
یا صاحب الزمان،،، آقاجان...
بابای عزیز و قشنگم...
دوستت دارم ❤️❤️😊😍 
دستت رو میبوسم باباجان، بااینکه حقیرتر از خاک کف پای شمام...🙏
دوستدارت، دختر کوچکت

💖💖💖💖💖💖💖💖

شرمنده ی نگاه تو هستم نگاه کن؛
یک بار هم نگاه به اعماق چاه کن...

ما غرق در«گناه» شدیم و نیامدی؛
آقا؛ بیا دوباره مرا «بی گناه» کن...

آقا؛مرا کنارخودت جای می دهی؟
لطفی بزرگ درحقّ این روسیاه کن...

یک روز،نه؛ثانیه ای؛لحظه ای فقط؛
چشم مرا «مسیر قدم هایِ ماه» کن...

آقا؛ زمین شلوغ شده؛گُم شدم؛ بیا؛
فکری به حال گمشده ی بی پناه کن...

آقا؛فدای چَشم تو؛چَشمان خیس من؛
شرمنده ی نگاه تو هستم نگاه کن...

💙💙💙💙💙💙💙

دست افشان...پای کوبان میروم 
بر در سلطان خوبان میروم 

میروم بار دگر مستم کند 
بی سر و بی پا و بی دستم کند

آقامون چقد صبوره
چقد غریبه
چقد در حقش ظلم کردم چقد خون به دلش کردم 
چقد چشای مهربونشو گریون کردم
یعنی لیاقتشو دارم دوسش داشته باشم
دوسم داره؟
دوستان اینجا بخش حرف دله
من دلم پره
داره میترکه
چیکار کنم تا زودتر بیاد
یعنی میاد تا اشکه چشممو بریزم زیره قدمای مهربونش
اونم لیاقت میخواد 
بس که خون به دله آقا کردم روم نمیشه ازش چیزی بخوام
فقط میتونم بگم
درمونه دردمی 
اسمت درمونه دردمه آقا
یادت
درمونه دردمه
دله داغ دیده ام فقط با یادت با محبتت تسکین میگیره
منتی بذار رو سرمو 
محبتو محبته خودتو 
نثارم کن 
دلم از خدا پره یعنی پر از حسه خداست
بیا تا محبتتو تو دلم جابدم 
دیوونه ام نه؟
دوستت دارم
کلمه کم میاد تو حرف زدنه باهات آقاجون
کم آوردم
فقط میتونم بگم 


یا مهدی نظری بنما به دله شکسته

💜💜💜💜💜💜💜

باران عشق

ای که دریا پیش پایت خاکساری می‌کند،

صبر هم در انتظارات بی‌قراری می‌کند

بی‌تو می‌خشکد لبان رود، ای باران عشق

عقد اشک و چشم را نام تو جاری می‌کند

نیست اندر سر هوای هیچ جا جز کوی تو

ناکجا آباد، آن‌جا خانه‌داری می‌کند

در تمام سال‌های دوری من از رُخَت

در حضور غیبتت دل داغداری می‌کند

ای تمام معنی یک رود، اندر یک «کویر»

گر نباشی بی‌تو خشکی حکم جاری می‌کند

💕💕💕💕💕💕💕

ای منتظران گنج نهان می آ ید*آرامش جان عاشقان می آید
بر بام سحر طلایه داران ظهو ر*گفته اند که صاحب الزمان می آید

❤❤❤❤❤❤❤

دلم میخواد بشم یه دختره ۳ساله و کناره را بشینمو منتظر که یه نفر بیاد با دستای مهربونش اشکامو پاک کنه و بگه من اومدم 
چی میخوای ازم؟
بگم 
هیچی 
فقط 
بهم
نگاه کن آقاجون
وقتی نگام کرد 
با نگاهی ملتمس بهشون بگم 
محبتتونو میخوام 
فقط همین
محبته شمارو میخوام
اونوقت آقام دستمو بگیره و منو با خودش همراه کنه 
تو محبتش غرق بشم
تو دریای مهربونیش 
غرق بشم

این تنها آرزومه

آقامن عیدی میخوام 
یه نگاه
یه نظر 
همین مرا بس است

خدا خالق عشقه / محمد گل عشقه / علی مظهر عشقه / زهرا وجود عشقه

حسن نماد عشقه / حسین سالار عشقه / عباس ساقی عشقه

زینب شاهدعشقه / سجاد راوی عشقه / باقر کلام عشقه

صادق احیای عشقه / کاظم صابرعشقه / رضا ضامن عشقه

تقی جمال عشقه / هادی پاکیه عشقه / حسن بقای عشقه

مهدی قیام عشقه

اینم دعای عشقه: اللهم عجل لولیک الفرج
نیمه شعبان مبارک باد

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

انشاالله خود آقا(عج) تک تک این کامنتارو خوندن و حتی کامنتایی که از قلم افتاده... و حتی حرفایی که نزدین و توی دلتون موند...

انشاالله خود آقا(عج) هوای تک تکتون رو دارن

بیاین توی این روز قشنگ سلامتی آقا امام زمان(عج) رو از خدا بخوایم و اینکه بتونیم با کارهامون، با توبه هامون، با رفتار قشنگمون، با احترام به والدینمون، با نماز اول وقتمون و... دل آقا رو شاد کنیم.

به امید ظهور...

 

با ناخنم به سنگ نوشتم بیا بیا... زان پیشتر که پاک شود یادگاری ام

التماس دعا

یا علی مدد

داروساز