سلام، نمیدونم کی هستی

اما میخوام یه سری حرفارو بزنم ..زیادم نیست.نمیخوام سرتو درد بیارم..میگمو میرم اما ازت میخوام رو حرفام فکر کنی باشه ؟

ادامه مطلب رو بزن خیلی قشنگه!!

همه ما شهوت داریم..
خیلی از بچه هایی که تو این سایت هستن مجرد هستن…میخوام چند کلمه ای با شما حرف بزنم..چون درکتون میکنم و میفهمم چی میکشید..
به هر حال تو زمانی داریم زندگی میکنیم که وضع حجاب و شبکه های ماهواره ای و شبکه های مجازی خیلی راحت مجال انواع گناها رو فراهم کرده..
میخوام کمی از خدا بگم…

http://jazzaab.ir/upload/1/0.132744001309782264_jazzaab_ir.jpg
یه موقع فکر نکنی من خیلی کارم درسته یا مثلا خیلی از لحاظ معنوی کارم درسته…اصلا…
نه…
اما یه قول و قرار هایی با خدا گذاشتم…
بذار رک و پوست کنده بهت یه چیزی بگم ..
هر بار که میگی نه، خدا یه کادو بهت میده
باور کن من آدم خیالاتی نیستم اما حس میکنم کنترل شهوت اونم تو جوونی یه امتحان بزرگ خداست…هر بار که بگی نه خدا بعدش یه کادو بهت میده…شاید بپرسی خدا چه کادویی به من میده ؟
شما بعد از اینکه به شهوت خودتون نه گفتید رو به قبله کنید و بگید : خدایا همه چی واسه گناه فراهمه…این گوشی این لب تاپ همه چی …اما به خاطر ترس از تو گفتم نه و دعا کن..
دعات مستجاب میشه رفیق..میدونی چرا ؟
چون خدا گفته تو به حرف من گوش کن تا به حرف تو گوش کنم

http://photokade.com/wp-content/uploads/quranneveshte-photokade-6.jpg

سوره البقره آیه 186 :
وَإِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَهَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُوا لِی وَلْیُؤْمِنُوا بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ
و هنگامی که بندگان من، از تو در باره من سوال کنند، (بگو) من نزدیکم! دعای دعا کننده را، به هنگامی که مرا می‌خواند، پاسخ می‌گویم! پس باید دعوت مرا بپذیرند، و به من ایمان بیاورند، تا راه یابند (و به مقصد برسند)!
دیدی خدا چی گفت ؟
گفت دعاشو مستجاب میکنم در صورتی که اونم به حرف من گوش کنه…
بچه ها ؟
حاضری بخاطر ترس از خدا پا رو شهوتت بذاری؟
شاید بگی سخته…
انتخاب با خودته…
میتونی بری گناه کنی…باور کن خدا هم باهات کاری نداره..اگه میخواست حالتو بگیره حتما یه کاری میکرد آبروت بره..اما همین که ابروتو نمیبره یعنی باهات کاری نداره…اما میخوای خدا به حرفت گوش بده ؟
همه ما خواسته هایی داریم..
مگه میشه ادم از خدا چیزی نخواد؟ من کار میخوام..شاید تو خونه بخوای..یا یکی دیگه ماشین..یا یه کس دیگه قبولی تو کنکور و …
درسته هدف برنامه و تلاش میخواد…اما قبول داری اگه خدا بخواد بیحساب میبخشه ؟

سوره آل عمران آیه 37 :
إِنَّ اللَّهَ یَرْزُقُ مَن یَشَاءُ بِغَیْرِ حِسَابٍ
خداوند به هر کس بخواهد، بی حساب روزی می‌دهد.»


روزی هر چی میتونه باشه…
پس بچه ها …شهوت خودتونو کنترل کنید و بعدش یقین داشته باشید که خدا میبینت…

وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ (ق 16)
ما انسان را آفریدیم و وسوسه‌های نفس او را می‌دانیم، و ما به او از رگ قلبش نزدیکتریم!
حالا که فهمیدی خدا حواسش بهت هست..ازت میخوام جلو شهوتت رو بگیری…
من به حرف خدا گوش کردم…اونم متقابلا به حرفم گوش میده ..چون خودش گفته
سوره الفرقان آیه 70 :
إِلَّا مَن تَابَ وَآمَنَ وَعَمِلَ عَمَلًا صَالِحًا فَأُولَئِکَ یُبَدِّلُ اللَّهُ سَیِّئَاتِهِمْ حَسَنَاتٍ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا
کسانی که توبه کنند و ایمان آورند و کارهای خوب انجام دهند، خداوند گناهان آنان را به حسنات تبدیل می‌کند؛ و خداوند همواره آمرزنده و مهربان بوده است
دیدی خدا چقدر مهربونه
نمیگه نمیبخشمت و گناه های قدیمیتو هم حساب میکنم..میگه میبخشم تازه پدرسوختگی ها و شیطنت های گذشتت رو به خوبی تبدیل میکنم…
شاید بگی چرا خدا این کارو میکنه …یعنی مگه میشه کسی اینهمه مهربون باشه ؟
یعنی همرو میبخشه و هیچی نمیگه ؟
فَضْلٍ عَلَى النَّاسِ وَلَکِنَّ أَکْثَرَهُمْ لَا یَشْکُرُونَ (یونس 60)
خداوند نسبت به همه مردم فضل (و بخشش) دارد،
یه استدلالی دارم…گوش کنید..
خدا وکیلی ؟
اینهمه گناه کردی چی شد ؟ ارضا شدی؟ نه..همیشه هم ادامه دادی…دیدی که این شهوت ارضا شدنی نیست…
هر روز ازت طلب میکنه…ولی ارضا نمیشه…
پس چه خوبه یه مدت با خدا باشی…چون خودش گفته هر کی با من باشه همیشه برای گناه نکردن راه فرار داره
وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا (طلاق 2)
هر کس تقوای الهی پیشه کند( گناه نکند ) ، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند،

ایا وقتش نشده یه بار..
فقط و فقط یه بار …
به خدا اعتماد کنیم ؟
صد بار بدی کردی و دیدی ثمرش را——- خوبی چه ضرر داشت که یکبار نکردی ؟؟؟؟
----------------------
ایا واقعا وقتش نشده؟؟؟؟
التماس دعا

http://s7.picofile.com/file/8235141276/ax_neveshteh_khoda_231_holosms_ir.jpg