سلااااااااااااام🙋‍♂🙋‍♀

خیلی خیلی بهتون تبریک میگم بابت این پیروزیتون در برابر شیطان👹 و نفس اماره 👾 و امیداوارم که در همه ی مراحل زندگیتون موفق و موید عمل کنید✌🏻✌🏻 

خب بریم سر اصل مطلب🔥🔥 

1.      اسم شما دوست  بزرگوار و تعداد روزهای پاکیتون؟؟؟ 
آرین پهلوی 45 روزه که پاکم .
2.      خب آرین عزیز مدت ابتلاتون و سنتون رو هم به ما میگید ؟؟ 
 الان سال آخرم میشه پایه دوازدهم من از وسطای پایه  هفتم یعنی متوسطه اول خ ا کردم البته اینم اوایلش خیلی خ ا میکردم اما تقریبا از پایه 10 ام خیلی کم کردمش .
توجه به ادامه مطلب...
  17 سالمه  و اینم بگم اون کسی که به من خ ا رو یاد داد رو هیچ وقت نمی بخشم و حلال نمیکنم .
3.      از کی تصمیم گرفتید که این بیماری رو ترک کنید ؟؟ 

تقریبا از دو سال پیش به طور مصمم سعی کردم ترک کنم
که بعضی موقع ها هم موفق شدم اما سهل انگاری باعث شکستم شد .
4.      در راه این پیروزی چه کسانی و چه چیزهایی کمکتون کردند ؟ تاثیر سایت ما چقدر بود ؟؟ 
 تاثیر سایت خیلی زیاد بود در ترک خ ا و اما در راه ترک خستگی باعث شد ترک کنم یعنی خسته شده بودم از این کار ورزش بهم کمک زیادی کرد و اینکه بعضی وقت ها دوستام می گفتن بیا بریم بیرون اما من میگفتم نمیام چون خ ا کرده بودم و دوست نداشتم از خونه بیرون برم و شاید چیزی که خیلی در ترکم مؤثر بود این بود که یک انسان تا کی میخواد با دیدن و هر دختری تحریک بشه خداروشکر الان با دیدن هیچ دختری تحریک نمیشم و بعضن حتی با دختر ها مثل پسر ها رفتار میکنم یعنی برام فرقی ندارن با هم و اینم بگم روزهایی بوده که حال نداشتم اما گوش دادن به اهنگ هایی که خودم انتخاب کردم حالمو خوب کرده .

5.      پاکی چه حسی و داره و اونو به چی تشبیه میکنید ؟؟ 
یه حس خوب  حس ازادی
 من فقط حس پاکی رو با برگشت به گذشته عوض میکنم .
6.      در طول دوره ی ترک کدوم کار خودتونو بیشتر دوست داشتید و الان دوست دارید اون کار رو ادامه بدید ؟؟ 
اهنگ گوش دادن
 فیلم دیدن
 ورزش کردن
 نوشتن با دست مخالف روی کاغذ 
بازی کامپیوتری
7.      دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟
خیلی خوب  
در درجه اول به خودم نمره 20 و با سخت گیری تمام 19 میدم .
8.      اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید. 

گناه : زندان یا حبس ابد 
خدا :  دلیل پاکی  
توبه 94 : راهنما و کمک کننده 
امام زمان (عج) : نظری ندارم 
پاکی : بهترین چیز در دنیا 
9.      در زندگیتون بعد از ترک تغییری رو احساس کردید ؟ (از جمله رفتار دیگران)
وقتایی که پاکم کسی نمیتونه بهم بی احترامی کنه یعنی جوابشو میدم .
عزت و احترام در زمان پاکی .

10.   خیلی از کسایی که قبلا باهاشون مصاحبه کردیم اعتقاد داشتند بعد پاکی 40 روزه حضور خدا رو بیشتر حس میکنند ، شما هم اینو حس کردید ؟
بله بعد ترک انگار کار ها خیلی بهتر از قبل پیش می رن و به قول خودمون  همه چی رواله . 

11.   آیا در سایر چله ها شرکت کردید یا قصد شرکتشو دارید ؟؟ بله در  چله ها شرکت کردم مثل دوری از فیلم مبتذل .

12.   مهم ترین موانعی که در این مدت ترک باهاشون مواجه بودین، چه چیزهایی بودن؟ و چطور تونستین بر اونها غلبه کنین؟ 
پرخوری 
عصبانیت بی جا  
ورزش نکردن و کنترل چشم  
 
13.   به نظر شما چرا برخی افراد هر چه تلاش میکنن اما حس میکنن فایده نداره و به نتیجه نمیرسن؟
چون واقعا از ته دل نمیخوان پاک بشن و بعضی هاشون هم مغرور میشن و سهل انگاری میکنن .
14.   بعد از این پاکی حاضرید چیکار کنید که 1 نفر یا چند نفر خوشحال بشن و اونو ظرف دو هفته برای ما بفرستید تا ما اونو در سایت قرار بدیم ؟ میتونم به سوالات دیگران  پاسخ بدم 
و میتونم روش خودمو براشون شرح بدم با جزیات کامل .
15.  احساس خوشبختی میکنید عمیقا ؟؟ 
بعضی وقت ها اره و بعضی وقت ها نه البته اینم بگم احساس خوشبختی زیاد ربطی به خ ا نداره چون ممکنه کسی تا حالا خ ا نکرده باشه اما احساس خوشبختی نکنه .
16.   و در آخر اگر مطلبی دارید که در سوالات قبل بهش پرداخته نشده، میتونید بیان کنید. 
بنظرم باید اطلاع رسانی بشه تو مدارس خ ا کردن کار بدیه و به دانش آموزان بگن کسی که خ ا رو به دیگران یاد میده مجرمه و باید مجازات بشه همین طورکسی که این کارو میکنه  و  بردن بچه پیش روانشناس و مشاور عادی بشه و پدر و مادر ها در سال حداقل 4 بار برن پیش روانشناس و نکته آخر پیدا کردن استعداد های بچه ها و شکوفا کردن استعداد آن ها .
جمله از بنده حقیر که همیشه اینو به خودم میگفتم : اگه یک روز از عمر من مونده باشه حتما اون روز رو با پاکی میگذرونم.  

و در اخر از طرف کادر توبه 94 ازتون تشکر میکنم بابت اینکه وقتتون رو به ما دادید برای این مصاحبه و امیدواریم که در تموم مراحل زندگی سربلند باشید.