به نام خداوند بخشنده ی مهربان

تتالتلاتلا

سلام به همه چطورین یا نه؟😁

دلتون واسم تنگ شده بود؟ :))))

امروز با یه مطلب فوق مهم اومدم سراغتون 

چیزی که هم در ترک هم در زندگی خیلی بدردمون میخوره

پس بدویید برید ادامه مطلب

ما آدم ها گاهی وقتا دچار حماقت میشیم

توهم میزنیم

فکر میکنیم واسه خودمون کسی هستیم

فکر میکنیم دنیا هول محور ما میگرده 

فکر میکنیم درست و بر حق هستیم اگه اشتباهی هم بکنیم قبول نمیکنیم!

خلاصه بگم به خودمون مغرور میشیم

غرور از نظر من بزرگترین و خطرناک ترین حماقت دنیاست

مغرور شدن عامل سقوط آدم هاست
غرور باعث میشه آدم فکر کنه
من درستم
من خوبم
من پاکم
من کار اشتباهی نمیکنم
من ب گناه کشیده نمیشم
اگه دعوایی شد حق با منه
اگه تصویر مستهجن ببینم امکان نداره برم سراغ خودارضایی

این غرور عامل سقوطه
شیطان هم به خودش مغرور شد و سقوط کرد
هیچ وقت مغرور نشو
با خودت مثل یک بیمار سرما خوردگی رفتار کن
کسی که سرما میخوره از خودش مراقبت میکنه لباس گرم میپوشه
هرچیزی نمیخوره
هرکاری نمیکنه

یعنی حواست باشه عکس مستهجن نبینی فکر نکن به گناه کشیده نمیشی

حواست باشه خودتو بررسی کنی یه وقت فکر نکنی پاک و درستی شبا واسه خودت محاسبه اعمال کن

حواست باشه اگه با کسی دعوا کردی خودتو جای اون بزاری و یک وقت فکر نکنی حق با توئه!

حواست باشه یک وقت پاتو کج نزاری

یه چیز دیگه شاید همه ی این هارو نداشته باشی

شاید خفیف باشه فکر نکن اینا خیلی شدیده من ندارمش شاید همینارو نسخه ضعیف ترش رو داشته باشی و الان به چشمت نیاد

وقتی هم که رشد کرد دیگه چشماتو ببنده و نتونی حقیقت رو ببینی

فکر نکن من مغرور نمیشم
اینکه فکر کنی من مغرور نمیشم هم خودش یه نوع غروره :)

پیشنهاد میکنم همین الان خودتو اعمالتو بررسی کنی به نکات جالبی میرسی :)

توکل بر خدا ان شاالله همه ی ما عاقبت بخیر بشیم

پ ن :

مخاطب این پست شخص شخیص خودمم هستمااا😅😁

تا درودی دیگر بدرود :)