...............

سلاممممممممم به همه ی شما عزیز دردونه های خدا حالتون چطوره امروز با یه مصاحبه ی عالی در خدمتتونیم پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش

1) لطفا خودتون رو برای دوستان معرفی کنید؟ چند روزه که پاک هستید؟ (میتونید سن، و مدت ابتلاتون رو هم بگید.)

سلام به دوستای عزیزم که تازه باهاشون آشنا شدم

علی هستم ۲۷ سالمه و ۴۶ روزه که خداروشکر پاکم

من از سن ۱۴ سالگی مبتلا بودم

2) از حس و حالی که الآن دارید برامون بگید. پشت سر گذاشتن چهل روز پاکی چه حسی داره؟

واقعا حس فوق العاده ای داره یه حس خیلی وصف نشدنی

مث آزادی

3) آیا فکرش رو میکردین بتونید اینقدر عالی ایستادگی کنین؟ از قبل هم چنین تجربه ای داشتین؟

واقعا نه

بزارید یکم در مورد خودم توضیح بدم

من از سن ۱۴ سالگی مبتلا هستم وقتی فکرشو میکنم میبینم چقد گناه کردم

خدایا منو ببخش😢

اولاش این کار بهم لذت میداد ولی کم کم لذتش و شدتش کمتر شد ولی ترک نکردم تا زمانی که دانشگاه رفتم خیلی کمتر شده بود

وقتی لیسانسم رو گرفتم فقط و فقط به دلیل اینکه این کار رو ترک کنم رفتم سربازی

کسایی که سربازی رفتن میدونن که محیطش چجوره

اولا تو از چیزایی که به گناه میندازت به کل دوری دوما انرژی نهفتت کمتر میشه

سوما اینقد مشغولی که فکر این کار به سرت نمیزنه

فکر موفقی هم بود

من از شروع سربازی تا ۵ ماه تونستم این کار رو ترک کنم یعنی حدود ۱۵۰ روز

خودم هم باور نمیکردم

ولی باز از یه چیز ضربه خوردم و انجامش دادم

اگه شد میگم از کجا

بعد این شکست بین ۳۰ تا ۵۰ روز میشد که ترک کنم ولی باز انجام میدادم

وقتی سربازیم تموم شد گفتم شاید من اصلا اشتباه رفتم بزار یه مدل دیگه رفتار کنم

یه دوره نماز نخوندم ولی فرقی نکرد

بعد گفتم بزار برم سمت جنس مخالف رفتم ولی بازم همون حس بد رو داشتم البته رابطه برقرار نکردم ولی حس بد باهام بود

کلا از خودم خسته شده بودم

تا اینکه حدود ۵۰ روز پیش تو اینستا میگشتم که دیدم رفیقم پست گذاشته که ازدواج کردم

وقتی پستش رو دیدم واقعا حالم بد شد نمیدونم از حسودی بود یا چیز دیگه ولی ما تو دانشگاه با هم بودیم عین هم بودیم تازه تو خیلی از درس ها از من کمک میگرفت ولی اون ازدواج کرده بود

یعنی خیلی از من جلو  افتاده بود

یه لحظه به خودم اومدم

گفتم داری چی کار میکنی با خودت

تا کی میخوای اینجورباشی

اون شب تا صبح گریه کردم یعنی واقعا تا صبح بیدار بودم و به خودم بد و بیراه میگفتم

صبح برا نماز صبح بلند شدم

نماز و خوندم ولی باز خوابم نمیبرد

گفتم دیگه بسه دیگه هر کار کردم بسه دیگه

من پدر و مادرم دوسم داشتن ولی تو دو مورد ازم راضی نبودن

یکی جدی نگرفتن نماز صبح

و یکی دیگم اینکه من خیلی بازی میکردم مخصوصا با موبایل و پدرم علنا یه بار بهم گفته بود که از بازی کردنت راضی نیستم

هر چی بازی بود پاک کردم

با خودم گفتم از امروز نماز صبح رو سر وقت میخونی حتی اگر بگن بلند شی نماز بخونی دستت قطع میشه باید نمازت رو بخونی

تو ذهنم وقتی با خدا حرف میزدم میگفتم فقط من چی کار کنم که تو راضی شی

انگار دونه دونه جلو چشام میاورد

فیلم هامو پاک کردم

حتی فیلم های سینماییم

سریال ها هر چی که تحریکم میکرد

بعد همه ی کانال های محرک تلگرام  و پاک کردم

بعدشم اینستا

(واقعا معجونی از گناه بودم خدایا ببخش)😔😢

...............

4) تاثیر نماز و ارتباطات معنوی رو تا چه اندازه دیدید؟ آیا اینطور موارد در ترکتون موثر بودند؟

واقعا موثر بود خوندن نماز صبح و همچنین خوندن نماز اول وقت و رضایت پدر مادر مثل کیمیا بود برا من

5) مهم ترین موانعی که در این مدت ترک باهاشون مواجه بودین، چه چیزهایی بودن؟ و چطور تونستین بر اونها غلبه کنین؟

یکی از موانع همون عادتی بود که به بازی گرفته بودم ولی با هر زوری پاکش کردم

و اینکه بیدار شدن سخته ولی اگر بدونیم چه فوایدی داره هیچ وقت ترکش نمیکنیم

6) اصلی ترین رمز موفقیتتون رو چی میدونید؟ (بیشترین چیزی که کمکتون کرد)

بیشترین چیز همون رضایت پدر و مادر و نماز صبح بود

وقتی بازیهامو پاک کردم و نماز صبح رو خوندم واقعا لبخند رو رو صورت پدر و مادرم دیدم

و توسل به ائمه اطهار

حتما حتما روزی یه صفحه قرآن یا حداقل صد صلوات بفرستید و به یکی از معصومین هدیه کنید برای کمک بیشتر تو کارهاتون

مثل معجون عمل میکنه

مث سوخت جت بهتون شتاب میده

7) بخشش و رحمت خدا رو تا چه اندازه احساس کردید؟ چه قبل از زمان ترکتون، و چه بعد از اون.

و آیا این حس تغییری داشته؟

خدا به من خیلی لطف داشته و داره

اگه خودم واقعا جای خدا بودم فک نکنم به همچین آدمی دیگه مهلت میدادم

خدایا ببخش

واقعا خدا به من لطف کرد

واقعا

تو این چند وقت که ترک کردم حالم خیلی بهتر شده و همچنین حقوقی که میگرفتم از کارم تقریبا یک و نیم برابر شده

8) با تجربه ای که الآن دارید، اگر یه موقع با وسوسه ی شیطان روبرو بشید، چه راهکاری دارید که انجام بدید؟

به نظرم جلوی خیلی از وسوسه ها رو میشه قبلش گرفت

شما اگه فیلم پورن یا صحنه دار نگاه کنی نباید توقع داشته باشی که تحریک نشی

یا اینکه با نامحرم دوست باشی و فک کنی مث خواهر و برادر هستین

یه مثل هست که میگن علاج واقعه قبل از وقوع کن

خیلی از وسوسه ها که ما به اسم شیطون میزنیم از نفس خودمون میاد

ولی باز هیچ کس از گناه مبرا نیست

خدا به همه مون رحم کنه

من الان همه راهکارام رو گذاشتم برا پیشگیری

تا میبینم دارم تحریک میشم محیط رو عوض میکنم

اکثر چیزایی که تحریکم میکردن رو حذف کردم

حتی با بعضی از رفیقام قطع رابطه کردم

خلاصه که اینکه باید راه های ورود رو ببندین

حالا اگه این وسط کسی از دیوار پرید تو دیگه باید باهاش بجنگید و شکستش بدید

9) دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟

نمره خیلی بالایی به خودم میدم نه اینکه خودم خوب کار کردم

چون خدا خیلی بهم لطف کرد و دستم رو گرفت

و اون هم به نظرم به خاطر اینه که با دلم و تمام وجودم اومدم جلو و هر چی داشتم گذاشتم برای این کار

10) اگر در دوره 40 روزه نیز شکست داشته اید به چه دلیل بوده؟ و با انجام چه کاری یا در نظر گرفتن چه نکته ای دیگر به شیوه قبل شکست نخوردید و موفق شدید؟

گفتم که من حتی دوره ۱۵۰ روزه هم داشتم که ولی شکست خورد

ولی به نظرم شکست هام به خاطر چند مورد بود

۱-با تمام وجودم جلو نیمدم و ته دلم باز میخواستم گناه کنم

۲-رضایت پدر و مادرم و صد درصد نداشتم

۳-نماز صبح رو جدی نمیگرفتم

۴-برای خودم وسوسه درست میکردم مثل دیدن فیلم

۵- یه چیزی که من چند بار ازش ضربه خوردم

از بین بردن یا تراشیدن موهای زائد بدنم بود

این کار واقعا تحریکم میکرد با اینکه میدونستم ولی باز انجام میدادم

حدیث هم داریم که از بین بردن موهای زائد شهوت رو زیاد میکنه

نمیگم این کار رو نکنید و بهداشت رعایت نکنید

من منظورم موهای ناحیه تناسلیه

سعی کنید در عین رعایت بهداشت موهاتون رو از ته ته نزنید

11) مهم ترین انگیزه ای که باعث شد تا این اندازه مصمم عمل کنید، چه چیزی بود؟

یکی اینکه واقعا دیدم عقب افتادم تو زندگی

و اینکه من خیلی دوس داشتم ازدواج کنم ولی به یه نحوی فهمیدم که تا وقتی این کار رو بکنی ازدواج نمیکنی یا اینکه ازدواجت موفق نیست

12) به نظرتون چه عامل یا عواملی در کشیده شدن شما به این عمل، نقش داشته، و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟

نمیدونم دقیق بگم چی

بیشتر به خودم بر میگشت

من از اون بچگی که یادم میاد خیلی چیزارو میدونستم که بچه های بزرگتر از منم ازش خبر نداشتن

هدف نداشتن

بیخیال بودن

شهوت رانی

دوستای ناباب و مریض

اصلا انگار خودم مرض داشتم و دنبالش میرفتم

اگه عقب برگردم برا هر ثانیه زندگیم برنامه میریزم

...........

13) خودارضایی چه عوارضی براتون در پی داشت و با ترک اونا تا چه اندازه بهبود پیدا کردین ؟

ضعف بدن

گودی زیر چشم

وقتی سر پا وایمیسادم زود خسته میشدم

ولی الان کلا خیلی بهترم خدارو شکر

14) به نظر شما چرا برخی افراد هر چه تلاش میکنن اما حس میکنن فایده نداره و به نتیجه نمیرسن؟

چون با تمام وجودشون نمیخوان

مثلا دوس داره استمنا نکنه ولی فیلم و سریالشم ببینه

یا با جنس مخالف دوست باشه

اینجور نمیشه

شما باید هر چی داری باید صددرصد وجودت رو بزاری تا خدا هم قدم به قدم کمکت کنه

صد درصد وجودت و هر چی که داری

مثلا این سریال گیم آف ترون رو من اون موقع که ترک نکرده بودم سه قسمتش رو دیدم حالم بد شد

حالا شما نباید توقع داشته باشی هم از این مدلا ببینی هم خدا کمکت کنه

15) مورد خاصی بوده که در دوره ترکتون، به شما کمک کرده باشه، بطوری که اون رو موثر در ترک بدونید؟ (از جمله شخص خاصی، کتاب خاصی، و یا فعالیتی خاص)

رضایت پدر و مادر مثل معجونه مثل کیمیاست مثل طلاست

و همچنین نماز صبح و توسل به ائمه اطهار

و اینکه یه سایتی هست به اسم داداش رضا و کانال تلگرامش خیلی حرف های قشنگی توش زده

سرچ کنید براتون میاره

16) اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.

خودارضایی.  بدبختی

بندگی     عزت

اعلام پاکی     حس خوب

توبه۹۴      دوستای خوب

روش ترک     تلاش

17) بخش مورد علاقه ی شما در سایت کدوم بخشه؟

اعلام پاکی و نظرات بچه ها

18) آیا قول و قراری با خودتون گذاشته بودین که اگر ترک کنید به آن قول و قرار عمل کنید؟

فعلا تو دوره ی خشک هستم و به خودم دارم سخت میگیرم

اونایی که بدنسازی کار کردن میدونن چی میگم😄

اگه بچه ی خوبی باشم و همینجور پاک بمونم یه جایزه ی خیلی توپ برا خودم میخرم

19) آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟

بله چون با این کار حس افسرگی میگرفتم

بعد از ترک چطور؟

اعتماد به نفسم زیاد شده

20) آیا در سایر چله های سایت هم شرکت کردید؟ و یا قصد شرکت دارید؟

نه هنوز ولی دوس دارم شرکت کنم

21) در ازای این نعمت پاکی که خدا به شما داده، حاضرید چه کاری انجام بدید؟

میتونید اون کار رو اعلام کنید، و بعد از انجامش هم گزارشش رو به ما بدید (چه در قالب عکس، و یا صرفا نوشته) تا ما هم این عمل خیر شما رو در یک پست درج کنیم.

کار خاصی مد نظرم نیست

ولی دوس دارم کاری انجام بدم

حالا اگر شما کار خاصی میدونید بگید که من انجام بدم

خیلی دوس دارم بقیه هم از تجربه من استفاده کنن

رضایت پدر و مادر و توسل به ائمه اطهار خیلی مهمه خیلی

اگه امکانش باشه رو این موارد بیشتر تو وبلاگ و تلگرام کار کنید

22) و در آخر اگر مطلبی دارید که در سوالات قبل بهش پرداخته نشده، میتونید بیان کنید

.

خودتو با تموم وجود به خدا بسپار تا خدا هم همون که تو میخوای رو بهت بده

23) با این پاکی و طهارتی که الآن دارید، میشه ازتون خواهش کنم یه دعا برای همه ی بچه های سایت بکنید؟

خدایا راه پاک شدن و اصلاح همه ی جوون ها رو فراهم کن

خدایا دست همه ی جوون ها رو بگیر

خدایا زمینه ی ازدواج سالم و پایدار همه ی جوون ها رو فراهم کن

24) و کلام آخر...

ربِ اِنٰی بِما اَنزَلتَ اِلیَ مِن خَیرٍ فَقیر