................

امروز صبح که از خواب بیدار شدی،🌞
نگاهت می کردم👀 ؛

امیدوار بودم که با من حرف بزنی، حتی برای چند کلمه!

نظرم را بپرسی یا برای اتفاق خوبی که دیروز در زندگی ات افتاد، از من تشکر کنی! 😊🌸

اما متوجه شدم که خیلی مشغولی، مشغول انتخاب لباسی که می خواستی بپوشی. ☹️👕

وقتی داشتی این طرف و آن طرف می دویدی تا حاضر شوی فکر می کردم چند دقیقه ای وقت داری که بایستی و به من بگویی: سلام!! ✋🏻😄

اما تو خیلی مشغول بودی....🙁

یک بار مجبور شدی منتظر بشوی و برای مدت یک ربع کاری نداشتی جز آنکه روی یک صندلی بنشینی؛
بعد دیدمت که از جا پریدی!

خیال کردم می خواهی با من صحبت کنی؛ 😇

اما به طرف تلفن دویدی و در عوض به دوستت تلفن کردی تا از آخرین شایعات باخبر شوی!! 😞

تمام روز با صبوری منتظر بودم...
با آنهمه کارهای مختلف گمان می کنم که اصلا وقت نداشتی با من حرف بزنی! 🙁

متوجه شدم قبل از نهار هی دور و برت را نگاه می کنی، شاید چون خجالت می کشیدی که با من حرف بزنی، سرت را به سوی من خم نکردی.

تو به خانه رفتی و به نظر می رسید که هنوز خیلی کارها برای انجام دادن داری!🙄
بعد از انجام دادن چند کار، تلویزیون را روشن کردی!
نمی دانم تلویزیون را دوست داری یا نه؟ 🤔
در آن چیزهای زیادی نشان می دهند و تو هر روز مدت زیادی از روزت را جلوی آن می گذرانی؛ در حالی که درباره هیچ چیز فکر نمی کنی و فقط از برنامه هایش لذت می بری... 😦🙁

باز هم صبورانه انتظارت را کشیدم و تو در حالی که تلویزیون را نگاه می کردی، شام خوردی؛ و باز هم با من صحبت نکردی! 😞

موقع خواب...،
فکر می کنم خیلی خسته بودی.
بعد از آنکه به اعضای خانواده ات شب به خیر گفتی، به رختخواب رفتی و فورا به خواب رفتی.😴
اشکالی ندارد! 🌼
احتمالا متوجه نشدی که من همیشه در کنارت و برای کمک به تو آماده ام.😇

من صبورم، بیش از آنچه تو فکرش را می کنی!
حتی دلم می خواهد یادت بدهم که تو چطور با دیگران صبور باشی.
من آنقدر دوستت دارم که هر روز منتظرت هستم. 🤗❤️

منتظر یک سر تکان دادن، دعا، فکر، یا گوشه ای از قلبت که متشکر باشد!

خیلی سخت است که یک مکالمه یک طرفه داشته باشی. 😢☹️

خوب، من باز هم منتظرت هستم؛ سراسر پر از عشق تو... ❤️

به امید آنکه شاید امروز کمی هم به من وقت بدهی.😊🌸

آیا وقت داری که این را برای کس دیگری هم بفرستی؟ اگر نه، عیبی ندارد، می فهمم و هنوز هم دوستت دارم.❤️

روز خوبی داشته باشی...
دوست و دوستدارت: خـــــــدا