سلام رضا هستم و امروز میخوام یه مطلب خوبی رو یادآوری کنم که بچه ها برای افزایش روحیه خودتون همونجوری که گاهی خودتون رو تنبیه میکنید نیازه گاهی هم خودتون رو تشویق کنید! این تشویق باعث افزایش روحه میشه! یکی از راه های تشویق خریدن هدیه برای خودتون هست! آره خودتونآرام اما نیازی هم نیست زیاد ولخرجی کنید! ما 20 هزار تومن رو در نظر میگریم.نیازی هم نیست حتما 40 روز رو بردی و اینکارو بعد کنید! دیگه اینش به خودتون ربط داره! میتونید که مثلا روز  20 اُم اینکارو کنید و روحیه بدید که 20 روز بعدی رو هم برید تا به 40 برسید! یا که نه همون 40 که رسدید اینکارو کنید1 البته بچه هایی که 40 رو هم رد کردن میتونن هر موقع که خودشون فکر میکنند بهتره اینکارو کنند!
 
اگه قرار باشه تا ۲۰ هزار تومن واسه خودتون چیزی بخرید چی انتخاب میکنید؟ 
h3-
شاید این سوال به نظرتون ساده باشه اما در واقع ما با طرح این سوال میخواستیم بهتون تلنگر بزنیم که شما باید خودتونو دوست داشته باشید و گاهی با یه برنامه ریزی کوچیک  خودتونو خوشحال کنید.
اینو باید بهتون بگیم که به طور کلی لازمه ی یه رابطه ی خوب و با کیفیت با کسی که دوسش دارید اینه که اول خودتونو دوست داشته باشید و خودتونو سزاوار داشتن یه عشق قشنگ توی زندگی بدونید. اگر این خویشتن دوستی رو نداشته باشید قطعا عشق دیگران رو بد میدونید.
پس اگه قبلا به خودتون اهمیت نمیدادین و خودتونو نادیده میگرفتید از همین امروز سعی کنید اولین قدم ها رو برای دوست داشتن و خوشحال کردن خودتون بردارید.
h3-
ما حدود ۱۲۰۰ تا جواب از آدم های رنگی برای سوال بالا گرفتیم که این کامنت ها میتونه یه عالمه ایده ی خوب با هزینه ی کم بهتون بده:
۱- کتاب
۲- گل نرگس
۳- یه دسبند یا یه پا بند
۴- یک پیکسل از رنگی رنگی
۵- کتاب و شکلات تلخ
۶- فلش
بقیه رو میتونید در ادامه مطلب بخونیدلبخند
۷- لوازم التحریر
۸- جینگیلی جات
۹- کاور برای گوشیم
۱۰- پاستا، رژ، دسته گل، شکلات
۱۱- نوتلا
۱۲- گل و جوراب
۱۳- لوازم طراحی یا سیاه قلم
۱۴- گردنبند یا خودکار رنگی رنگی یا گل نرگس یا همشو فیلم میگیرم
۱۵- بلیط سینما یا تاتر حتی
۱۶- کلی چیز میشه خرید رنگی رنگی عزیزم.ولی من ترجیح میدم یه قهوه و کیک یا یه غذای خوشمزه خودمو مهمون کنم
۱۷- یه گردنبد ساعتی رو مانتویی
۱۸- یه دفتر و یه خودکار جدید
۱۹- یه کتاب با چندتا پیکسل
۲۰- یه کتابی مدتهاس مدنظرمه از یه نویسنده وطنی حتما اونو میخریدم با یه مشت تخمه مینشستم کتاب میخوندم و تخمه میخوردم
۲۱- یه لیوان جدید
۲۲- نصفش رو کتاب میخریدم با بقیش میرفتم یه کافه دنج میشستم و اونو میخوندم
۲۳- ذرت مکزیکی، قارچ، فلفل دلمه، شیرینی خامه ای
۲۴- آدمک چوبی طراحی، یه کم خرت و پرت از خرازی برای کاردستیام شایدم پلنر کهکشانی
۲۵_- کتاب مارک و پلو منصور ظابطیان
۲۶- کلاسور رنگی رنگی
۲۷- کتاب ماگ گل
۲۸- کتاب صدراه تا ارامش ،زندگی بدون عصبانیت
۲۹- فک کنم اب طالبی بگیرم
۳۰- یه تیکه کیک شکلاتی….کتاب
۳۱- ماژیک راندو یا راپید
۳۲- لاک یا چسب پلنر
۳۳- پنج تا فیلم خوب
۳۴- یه دستبند چرم
۳۵- شاید ی پیتزا دو نفره
۳۶- ابنبات چوبیو پاستیل و شکلات
۳۷- خنزل پنزل کوچیک
۳۸- کتاب یا لوازم آرایشی مثل لاک و رژلب
۳۹- یه ساندویچ، یه دستمال گردن، لاک، رژ، شایدم یه گل برای همسرم
۴۰- یک رمان و یکی از محصولات رنگی رنگی
۴۱- مطمئنا یه تقویم جیبی رنگی رنگی که میشه پونزده هزار تومن پنج تومنشم واسه پست
۴۲- کتاب یا اسلایم
۴۳- کاموا یا کتاب اتاق یا رژلب یا رز قرمززز
۴۴- کتاب،نوار هند مید
۴۵- لاک یا یه عالمه لواشک یا کتاب
۴۶- گل یا کتاب
۴۷- یه دفتر یادداشت خوشگل و خودکاریه کتاب که ۴۸_حالمو خوب کنه، شاید رنگ آمیزی بزرگسال
۴۹- پک میز کار گلکسی ، با پلنرش
۵۰- شمع
۵۱- تزیینی . زیورالات یا روسری و بلوزی چیزی
۵۲- یه دفتر خوش رنگ با چندتا خودکار رنگى + یه کاپوچینو تقریباً شیرین️
۵۳- حیف که دوست خوب رو نمیشه خرید وگرنه من یه چند تایی واسه خودم می خریدم
۵۴- کتاب گل یا زیورالات
۵۵- شکلات و نوتلا
۵۶- فیلم.نت برگ.گل.یا عروسک فسقل
۵۷- لاک.لوازم آرایش.خودکار رنگی.استیکر.گوشواره.گردنبند.بندانگشتی.گلدون.دستبند.حوله.روسری
۵۸- پاستیل
۵۹- منم روسری تیشرتی چیزی
۶۰- اون چیزایی ک نیاز دارم و در حد ۲۰ هزار تومنه رو مینویسم بعد اون چیزی ک خیلی خوشحالم میکنه رو انتخاب میکنم
۶۱- قاب نقاشی
۶۲- یچیزى که احتیاج دارم وقیمتش همین قد باشه
۶۳- به احتمال زیادگل
۶۴- استیکر,چسب رنگی رنگی,گل
۶۵- بستنی
۶۶- عروسک لاک گردنبند گل پیتزا
۶۷- یا کاکتوس میخرم یا باهاش برای آبجی کوچولوم خوراکی میخرم اینجوری برای خودم عشق هم خریدم
۶۸- ی کتابی پی دی اف دارم پرینتش میگرفتم
۶۹- چیزایی که روزای عادی دلم نمیاد بهشون پول بدم
۷۰- تقویم رومیزی و پانچ طرحدار
۷۱- هرچی اون لحظه دلم بخواد،لاک،کتاب،لوازم تحریر یا گل
۷۲- دفتر تناسب اندام رنگی رنگی جانمان را
۷۳- شکلات ➖ دسته گل نرگس ➖ زیورآلات
۷۴- شاید در نظرم وسایل نقاشی اول اومد اما بجاش میتونم برای یه بچه ای ک توان خریدن هدیه برای خودشو نداره یک هدیه به همون مقدار پول بخرم شادی اون بچه مثه هدیه هستش واسه من
۷۵- تقویم رنگی رنگی یا کتاب یا یه دسته گل نرگس یا یه گلدون پر از گل یا فیلم یا ماگ شایدم که شیک خوشمزه
۷۶- گل شال چیپس
۷۷- همبرگر همبرگر
۷۸- مداد نقره ای چشم
۷۹- یه دونات شکلاتی + یه شاخه گل +یه لاک+ یه دفترچه گلگلی
۸۰- واسه خودم بیمه عمر میزنم تا آیندم تامین بشه با کلی پوشش
۸۱- کتاب و کیک یزدی
۸۲- شکلات افتر ایت
۸۳- واسه یه ادمی ک نیاز داره هدیه میخرم نه خودم:)
۸۴- دوس دارم کتاب بخرم ولی با این پول نمیشه در نتیجه سوپرایزی اسفند یا عید رنگی رنگی رو میگیرم یا لوازم تحریر یا شمع خوشگل
۸۵- با یکمش یه لیوان قهوه میخرم بقیشو میندازم توی قلکم،اینجوری بعدا خوشحالترم!
۸۶- باقلوا
۸۷- رنگ آکریلیک برای رنگ کردن شیشه و رزین و چوب…خودکارای رنگی رنگی…کتاب…پارچه رنگییییی و گل گلکی…گلدون…و…
۸۸- ادامس اوکالیپتوس
۸۹- رژ و لاک
۹۰- هر کدوم ازینا ممکنه:کتاب,گل,لاک ناخن,ادوات لازم براى رنگ آمیزى صنایع دستى سفالى اى ک خریدم(قلم مو و رنگاى آکریلیک).
۹۱- تقویم سال ۹۶
۹۲- یکدونه لاک یکدونه دفتر نقاشی رنگی رنگی
۹۳- کلی لواشک ترشششششش
۹۴- دفتر اشپزی رنگی رنگی
۹۵- ی بسته پر از چیزای کوچولو ولی کاربردی مث پیکسل و لاک و غیره
۹۶- هر چند وقت یه بار یه چیزی دلم میخواد, چند روزه دلم میخواد تقویم رنگی رنگی و یه پیکسل سفیر شادی بخرم, چند روز قبل هم دلم یه ماگ خوشگل میخواست, حالا تا بعد چی پیش بیاد
۹۷- کاکتوس
۹۸- یه عالمه شیرینی
۹۹- یه کاسه هایی دیدم اینقده خوشملن! خاکستری ان روشونم مرغ و جوجه داره…. اما اگه بدونی چند وقته هی میخام بخرم و نخریدم  دلیلشم نبدونم هی وقت نمیشه هی مگم جای دیگع خرج کنم
۱۰۰- دست خودمو میگیرم میبرم فست فودی سیب زمینی سرخ کرده میخرم برایم، بعد میریم کافه یه موکا هم میخوریم
۱۰۱- یه چیز کوچول و خوشگل مثل تقویم رنگی رنگی یا کتاب و این طور چیزای خوشگل خوشگل
۱۰۲- ی ماگ با شعرنوشته حافظ
۱۰۳- بستنی قیفی چندتا خودکار خوشگل ی دفترچه ی شاخه گل ..همشون ریزمیزه و خوشگل
۱۰۴- دیزاین ناخن ، لاک شبرنگ
۱۰۵- دستبند مهره ای صورتی
۱۰۶- پیتزا
۱۰۷- نقشه دنیا با یک دفترچه و خودکار برای نوشتن ویش لیست
۱۰۸- محلول دو فاز پاک کننده چشم ایوروشه
۱۰۹- مدادرنگی
۱۱۰- یه گلدون کاکتوس کوچولو
۱۱۱- یا لواشک دهاتى  یا یه گوشواره بدل که مورد علاقه امه یا دفتر گل گلى که کاغذ هاش کرم رنگ و دور طلایى
۱۱۳- یه روسری
۱۱۴- مجله یا کتاب، هفت هزار تومن به لیوان کاپوچینو از بوفه دانشگاه بین هزار و پونصد تا سه هزار تومن، یه گلدون کاکتوس کوچولو، پنج هزار تومن، خوراکی هم که تا آخر پنج تومنش️
۱۱۵- پیکسل به تعداد لازم
۱۱۶- امروز یه جا کلیدی دیدم توی انقلاب ازون پشمالوها که نرم هستن،از اونا یه آبیش رو میگیرم،اتفاقا ۲۰ تومن هم بود
۱۱۷- یه گردنبند فیروزه هم دیدم توی زیرگذره تاتر شهر اونم ۲۰ بود
۱۱۸- جووووراااااب رنگی رنگی
۱۱۹- همشو سیب زمینی سرخ کرده میخرم،الان خیلی هوس کردم
۱۲۰- پشمک میخرم . با چیپسو ماست شد ده تومان . ۵ تومان تخمه دوتا بستنی و دوتا مغزای مز مز یا البالو خشکه مز مز
۱۲۱- چهار تومن یه گلدون یاس امین الدوله دیگه از سرکوچمون می خرم،هشت تومن میدم اون کتاب دوست دوم بینوایان ویکتورهوگو رو که دیروز دیدم میخرم،بقیشم خودمو یه پیتزا با سیب زمینی اضافه مهمون می کنم.
۱۲۲- خوراکی لوازم آرایش
۱۲۳- من اگ همون بیست تومنو داشته باشم خودش یه هدیس
۱۲۴- ساعتمو تعمیر میکنم چون خیییییلی دوسش دارم بهترین هدیس
۱۲۵- چون میمونم بین علاقه مندیهام چی رو بخرم و اولویتام با بیست تومن بهم میخوره و بازم غصه ام میشه به شدت به بیشتر مواردی که دوستان اشاره کردن علاقه دارم من جمله کتاب دفترچه خودکارای رنگی و ماژیکای رنگی و کلا لوازم تحریر و ساعت و‌لاک و جینگیلی هایی مثل دستبند و گوشواره و لاک و عطر شمع و جاشمعی و گلدون گل
۱۲۶- یدونه بستنی کاکائویی، یه بسته کوچولو اسمارتیس و شکلات سنگی و یه شاخه گل رز سفید طبیعی
۱۲۷- یه لیوان سفالی قشنگ یه جا دیدم میرم میخرمش
برگرفته شده از :
رنگی رنگی عزیز