متن و جملات زیبا درباره خدا | عکس پروفایل خدا

 دوستان حتما حتما کسایی که میخوان ترک کنن این مطلب رو بخونند خیلی مهم هست

سلام دوستان بنده Poorya هستم ادمین جدید و واقعا مجبور شدم که این پست رو بذارم چون خیلی از افراد نمیدونن چرا نمیتونن خود ارضایی رو ترک کنند در این پست نسبتا کوتاه سعی در گفتن تجارب خودم و راهکار های اصلی بپردازم و فقط به صورت خلاصه میگم امیدوارم این پست رو بخونید و  واقعا کمک کننده به شما دوستان باشه

دوستان حتما حتما همه ی گام ها رو انجام بدید مگر نه شکستتون حتمی خواهد بود

حتما حتما نظرتون رو در مورد پستم و راهکار خوبی اگر داشتین در بخش نظرات بگید و با بردن نام اصلیتون که راهکار شما رو بذاریم و تکمیل کننده باشه               

متن کامل در ادامه مطلب

    مطالبی رو که هایلایت کردم  واقعا مهم هستند البته همشون مهم هستند

گام ها

گام 1 تصمیم قطعی و تلاش (مهم ترین و اصلی ترین (با اینکه بنده خودم دوست داشتم

خودارضایی رو  ولی بدلیل درد هایی که به خاطرش کشیدم ترک کردم. و تصمیم قطعی

نداشتم ))  
  توضیحات : ابتدا باید از همین الان الان تصمیم بگیری که بری و کاملا ترکش کنی و از همین الان بری و غسل بگیری حتما حتما باید از همین الان بری تا باعث تقویت ارادت بشه و در اولین قدم جلوی نفس و تنبلیتون رو بگیرید و دهن شیطان رو صاف کنید

گام 2  حذف پل ها و واسطه های انها
  توضیحات: و از همین الان که تصمیم رو گرفتی میری تمام فیلمها و عکس ها رو از سیستم یا گوشیتون حذف کنید و اگر قدرت کنترل خودتون رو ندارید برید و فیلترشکناتون رو هم حذف کنید  البته بنده اینکار رو نکردم و خودمو کنترل کردم ولی بنظرم اگر حذف کنید باعث تحریک نصب میشید و راحت میرید و نصب میکنید و کارتون رو انجام میدید  از نظر روانشناسی فکر کنم حرفم هم درست باشه که چیزی که دم و دست شماست و برای شما بودن اون عادی بشه و شما ازون استفاده نکنید یک عامل برای تخریب و شکست و یک ابزار شیطان نخواهد شد البته این فکر و نظر بنده هست و بنظرم شیطان از این چیز که دیگه عادی شده نمیتونه بعنوان اسلحه استفاده کنه و نکته مهم این هستا که واقعا فیلترشکن برای ورود به تلگرام و یوتیوب و بقیه سایت ها لازم میشه و شما یه روزی مجبور به نصبش میشید و این که یک نقطه ضعف شماست میشه اسلحه شیطان

گام 3 پیدا کردن نقاط ضعف و دلایل شکست 
توضیحات : یک نکته این هست که شما نقاط ضعف و قدرتتون رو شناسایی کنید و دلایل شکستتون رو بفهمید و تصمیم بگیرید که دیگه این کار رو انجام ندهید بعنوان مثال من میدونم که با رفتن به دستشویی و برای اینکه یه ذره لذت ببرم و خودارضایی کامل نکنم خودمو تحریک میکنم که مقداری منی  که قبل از منی واقعی میاد بیرون بیاد بیرون و و قتی اینکار رو میکنم بلاخره همیشه که اتفاق نمیفته و من کاملا ارضا میشم  این که دیگه این کار رو نکنم و مسدود کردن این کار باعث قوی شدن شما و شکست اسلحه ی شیطان  (مایعی که گفتم مذی نیستا و اسمشو واقعا نمیدونم و کلا قیافشم مثل منی هست و میاد بیرون به مقداری)
مثال دو : من میرم حموم و میخوام حموم کنم میام با صابون خودمو تحریک میکنم تا لذت ببرم بعد هم خودارضایی نکرده باشم که وقتی خودتون رو با صابون که تو دستتون یا هر چیزی خودتون رو تحریک میکنید بلاخره خودتون رو ارضا میکیند و شک نکنید  که این از روش های شیطان هست ها و بدونید با هر گونه تحریک که خودتون رو میکنید بدون قصد خودارضایی به شکست خوردن نزدیک میشید  به کسانی که ترک کردن و برای کمی لذت خودشون رو تحریک میکنن بدونن که شکست میخورن بدون شک  بنده تمام اینها رو لحظه به لحظه تجربه کردم تجربه ی خیلی چیزا رو دارم (الان که دارم مینویسما شیطون سعی در تحریکم داره ولی نمیتونه چرا که من قوی شدم و دیگه گول حرفاش رو نمیخورم)

گام 4 رفع و بلاک کردن (مسدود کردن (گفتم بگم چقد زبانم خوبه😂😂😂)) نقاط ضعف و دلایل شکست
توضیحات: بعد از شناسایی باید دیگه از کار ها و دلایل شکستمون پند وعبرت بگیریم و جلوی خودمون رو بگیریم  جواب مثال ها : من در مثال یک فهمیدم با رفتن و بیرون اوردن مقداری که قبل منی میاد شیطون راحت گولم میزنه و میگه انجام بده ولی بلاخره باعث تحریک زیاد میشم و منی اصلی بیرون میاد و هر بار میگم که این دفعه زیاد خودمو تحریک کردم و بعد از هر تحریک باید فاصله زمانی باشه  پس دیگه اینکار رو قطع میکنم چون باعث خودارضاییم میشه  در مثال دو : من خودمو تحریک میکنم که لذت ببرم اما بازم ناخواسته با تحریک زیا که میکنیم ارضا میشیم پس صابون دور التم نمیبرم و سعی در دست ورزی با صابون وغیره رو نمیکنم و خودمو کنترل میکنم (بخدا میدونم چقد فشار میاره ولی راهی جز این نیست بنده هم خودم تازه بدتر ازشما این رو تجربه کردم پس اگر میخواید ترکش کنید باید انجام بدید مگر نه محکوم به شکست هستید)

گام 5 ندامت و پشیمانی از کارها 
توضیحات: ندامت و پشیمانی یکی از سلاح های ما انسان ها هست همونطور که شیطان سلاح داره ما هم سلاح داریم اما نکته مهم این هست که ندامت و پشیمانی از یک کار گناه و ابراز پشیمانی باعث بیدار شدن وجدان انسان میشه این رو همه مون موقعی که کوچیکتر بودیم تجربه کردیم که برای اولین بار نمیتونستیم دروغ یا کاری دیگه بکنیم و بدمون میامد در واقع وجدانمون بود که ما رو از گناه دور نگه می داشت و میشه گفت یک اسلحه بسیار قوی که از بدو تولد داشتیم . اما شیطان اومد و وجدانمون رو کم کم با انجام گناه از مون گرفت چون میدونست که نمیتونه جلوشو بگیره پس ما باید وجدانمون رو بیدار کنیم و اون رو قوی کنیم روش چیه؟
😕😕😕 روش دقیقا مهندسی معکوس هست یعنی ما بیایم و جلوی گناه بایستیم و جلوی انجام گناه رو بگیریم (من دیگه بیشتر توضیح نمیدم چون داره مطلب زیاد میشه) روش دیگه ابراز پشیمانی و پیمان و عهد بستن با خود و خدای خودمون که عهدمون رو در فلان گناه نشکونیم و نکته دیگر این هست که با سرزنش خود علاوه بر بیدار کردن وجدان و اگاهی خود و ایجاد هوشیاری ارادمون افزایش پیدا میکنه چون ما از گناهان کوچک اما کبیره دروغ  یا فحش و غیبت کردن جلوی خودمون رو بگیریم یا همین گناه لامصب باعث افزایش روحیه و اراده میشه.
گام6 خواندن نماز (مهمترین و اساسی ترین کار )  خیلی خیلی مهم واجب تر از خوردن نون شب

هست واقعا میگما

توضیحات :  همونطور که توی همه ی حرفام و توصیه هام میگم نماز هست که شما رو از گناه دور میکنه و ارتباط با خدا ، و اون دعایی که میکنی؛که خدا کمکم کن هست که تو رو کمک میکنه و باعث و بانی ش میشه و بدونید که  اگر کسی نمازشو کامل نخونه و بیخیال نماز بشه بدون شک صد درصد شکست میخوره  این رو حاضرم با هاتون شرط ببندم  همینطور که خدا و پیامبران و امامان میگن  الصلاه تنهی عن الفحشا و المنکر  
پس نمازتو قطع نکن و حتما حتما بخون ولو اگر قضا شده باشه ونماز رو با تمام وجود و با زیبایی هرچه تمام تر بخون. بدون اگر با نماز خوندن؛ باز هم گناه میکنی؛ بدون کیفیت نمازت پایین هست. و نمازت رو بدون کیفیت و سریع سریع میخونی

گام 7 انجام یک نیت  (واقعا خیلی تاثیر گذار هست)
توضیحات: مثال میزنم من نیت میکنم که از همین الان تا اخر عمرم  یا بازهای از سال یا هر چی که خودتون میدونید و میخواید و خداتون میدونه مثلا روزی یک صفحه قران یا ذکر بگم یا نماز مستحبی و غیره رو بخونم  البته بنده هر شب که میخوام بخوابم و سر نمازام 15صلوات بعلاوه تسبیحات حضرت زهرا رو میگم در اصل نیتم این بود که برای 14 معصوم هر کدوم یک صلوات بفرستم تا خدا منو در ترکم کمک کنه که واقعا جواب داد و دارم از ته قلبم میگم و یکی رو مخصوص امام زمان کسی که اوایل اصلن دوستش نداشتم ولی الان خیلی دوسشون دارم چون ایشون رو نمیشناختم

گام 8 از محرمات دوری کنید
توضیحات: بنده وقتی میخوام برم نون یا خریدی بکنم وقتی زن و یا دختری رو از دور میبینم دارن رد میشن خدا شاهده که سرم رو میندازم پایین و نگاه نمیکنم در بقیه جا ها هم سعی میکنم و حتما حتما و بدون شک انجام میدم و نگا به نامحرم نمیکنم با اینکه خیلی دوست دارم دختری به من نگاه و توجه کنه اینو گفتم که بدونید که منم مثل بعضیاتون هستم و من و امثال من نعوذ با الله خدا که نیستیم تونستیم ترک کنیم 
و حدیث داریم از امام صادق (ع) که میگوید: نگاه به نامحرم تیری است از  تیر های زهر الود شیطان که به قلب

انسان وارد میشود و آن را الوده میکند و باعث تیره و تار شدن قلب میشود.    

و بنده این رو واقعا الان درک میکنم

 

 یادت نره که قلب انسان حرم سرای خداست و نباید هر کس و ناکسی رو توش راه داد.


کلام اخر ودر اخر چند توصیه و چند مطلب رو یاد اورم میشم

دوستان بخدا قسم که من اینا رو انجام دادم و الان دو ماه هست که کامل پاکم و بقیه کار ها اینکه بیام به خودم هدیه یا با هر شکست پول بدم رو چون پول و و اقعا اوضاع مالی رو نداشتم نکردم و از فرعیات بنظرم محسوب میشه فقط 


بخدا قسم اگر کسی اینا رو کامل و تک تک انجام بده  بدون شک حتما حتما پیروز میشه و روش دیگری نداره 


امیدوارم  در پناه خداوند پاک و سرزنده باشید  و چند توصیه رو پایین بهتون میگم حتما انجام بدید البته تذکر و یاداوری هست بیشترشون

توصیه ها و تذکرات  حتما انجام بدید

1 حتما حتما هیچگونه فیلم و یا تصویر رو نگه ندارید اگر خدایی نکرده  رفتید به سایت مستهجن اصلا فیلم یا عکس دانلود نکنید و انلاین ببینید 

2 نمازتون رو حتما بخونید و نیت انجام کار خوب رو هم بکنید

3 از افراد و دوستانی که خ ا دوری کنید مخصوصا برای کسانی که به مدرسه میروند والان در خونه هستند 

4 از فکر حرف یا هر چیزی که باعث این کار بشه دوری کنید

5 در هنگام شهوت بسیار شدید برید دو رکعت نماز مستحبی بخونید و به یکی از اماما تقدیم کنید و باعث سرد شدن و کاهش تحریکتون میشه

6 هنگامی که فشار احساس کردید حتی یه ذره  برید و  مثانتون رو تخلیه کنید.


7 در هنگام شهوت زیاد بگیرید بخوابید یا برید و فوتبال یا برید بیرون تو پارک ورزش کنید و بیرون و تو اجتماع باشید و خودتون رو از محل دور کنید

8 شب ها زیاد غدا نخورید چون باعث جنب شدن و تحریکتون میشه مخصوصا جنب شدن 

9 حتما کلیپ یاران شیطان رو توی اپارات یا گوگل سرچ کنید و ببینید و سخنان استاد رائفی پور در مورد جنود عقل و جهل و چگونه گناه نکنیم رو گوش بدید تا با راهکار های شیطان برای گول زدنتون رو پیدا کنید و بفهمید

10 در هنگام شهوت زیاد در زمانی که مثلا 50 یا 60 روز پاک بودین میتونین به خودتون بگید که من 50 روز اومدم خیلی هست اگر بزنم کل 50 روز میره و باید از اول پیش برم و این 50 روز که الکی نیست که بخوام بهش راحت برسم و وقتی بزنم شاید دیگه نتونم برسم به این پاکی و حالا که نصف راه رو رفتم چرا بر گردم و دوباره همش رو طی کنم و 


چند حدیث 

 رسول خدا(ص): کسی که با کف دست خود ازدواج کند (استمناء با دست ) از رحمت خدا به دور است.

 امام صادق(ع): روز قیامت خداوند با شخص خودارضا گفت و گو نمى‏کند و از چشم خدا مى‏افتد.

 رسول خدا(ص): لعنت خدا و ملائکه خداوند و تمام بشر بر شخص خودارضا. 

 رسول خدا(ص): کسى که خودارضایى مى‏کند، ملعون است. 

 امام صادق(ع): خودارضایى گناه بزرگى است که خداوند در قرآن از آن نهى فرموده است. 

 امام صادق(ع): براى کسى که خودارضایى کند در قیامت عذاب دردناکى در نظر گرفته شده است.


کلام اخر  الان  ساعت 2:40 بامداد روز پنجشنبه 5 تیر هست و بنده به عشق کمک به شما الان بیدارم 

انشا الله  به کل توصیه هام گوش کنید و تک تک انجام بدید تا بهترین نتیجه رو بگیرید 

با تشکر امیدوارم که در پناه حق باشید و مراقب خودتون باشید و منو ببخشید که سرتون رو بدرد اوردم 
یا علی مدد 
خدا نگهدارتون مخلصتون Poorya


خوشحال میشم که نظرتون رو در مورد پستم بشنوم  که ایا موثر و خوب بوده یا نه و یا سوال یا کمکی در مورد راهکارهایم داشتید همینجا مطرح کنید و اگر روش یا راهکاری رو که بنظرتون مشکل گشا هست و بنده ذکر نکردم  حتما با یک کامنت زیر همین پست بگید همراه با اسمتون که بذارم در همین صفحه در بخش توصیه ها

نسخه ی Edit شده
در صورت دیدن هر گونه اشتباه تایپی خواهشا اطلاع بدید.