سلام آبجی گلم... یه دقیقه رد نشو!

این پست رو ازت میخوام بخونی...

درد دل خواهرانست دیگه... :(

نظرت رو هم آخرش بگو، خیلی مهمه برام، خب؟

حالا بزن ادامه مطلب :)

آقاپسرا هم میتونن بخونن... (نظر شما هم مهمه)

 

راستش واقعا میخوام درد دل کنم... یعنی حرفام از قبل تعیین نشده

هرچی به ذهن و دلم میشینه اینجا مینویسم

شاید خوشت نیاد!!! اما خواهش میکنم تا آخرش رو بخون

بعد هرچی دلت میخواد بارم کن :)

 

راستش دلخورم یکم

از دخترای پاک سرزمینم

از دخترای باحیایی که دشمن برای حیاشون چه نقشه ها که نکشیده

از بعضی از دخترای چادری حتی...

که برای سیاه قشنگشون، دشمن چه خوابها که ندیده...

آبجی

ازت میخوام این متن ناقابل رو با دلت بخونی، نه با چشمات

من که هرچی توی دلمه میگم... امیدوارم به دل تو هم بشینه

میدونی..؟ یهو یاد مامانمون افتادم

تاحالا فکر کردی بی بی فاطمه زهرا-ارواحنا فداها- اگه الان توی عصر ارتباطات و تکنولوژی و اینترنت و... زندگی میکرد، چه رفتاری داشت؟ یا مثلا چه جوری با بقیه توی فضای مجازی صحبت میکرد؟

...

سوال عجیبیه نه؟!

اما جواب دادن بهش واقعا سخت نیست

کافیه بگردی ببینی مامانمون توی عصر خودش چه جوری بود

چه جوری مینشست و چه جوری بلند میشد

چه جوری راه میرفت و چه جوری با محرم و نامحرم سخن میگفت...

سخت نیستا!

میدونی آبجی...

شاید بارها سر مجلس اباعبدالله(ع) با خودت گفته باشی... کاش منم اونموقع کربلا بودم

کاش خواهر غریبش رو به آغوش میکشیدم و باهم روضه برادر میخوندیم

یا مثلا کاش اونجایی که در رو آتیش زدن... کاش خودم میرفتم بین در و دیوار... کاش پهلوی من...

...

میدونی؟ ما هم یه امام زمان داریم که...

که بدتر از این بلاها داره سرش میاد

که بیشتر دلخوریش از ماهاست... نه دشمنامون

که بیشتر از 1000ساله که منتظر ماهاست

یه لحظه به این عدد فقط "فکر" کن... حالا به این هم فکر کن که هنوز هم این انتظار سر نرسیده

...

 

حالا که حال دلت بهتر شد، حالا بشین پای حرفام

گفتم دلخورم!!! از دختر باحجاب و باحیایی که وقتی توی خیابون راه میره، پسرا میترسن بهش چپ نگاه کنن

میترسن که نه... مرام و غیرتشون نمیذاره...

از دختری که وقتی خندش میگیره، جلوی قهقهه اش رو میگیره و با هر زور و سختی که هست، خندش رو قورت میده تا مبادا دل جوون مردم رو از راه به در کنه...

از دختری که نمازش سروقته روزه هاش سرجاشه

اما نمیدونم چرا توی فضای مجازی که میاد... نمیگم کامل تغییر میکنه... اما یه کوچولو عوض میشه

انگار یه چیزایی رو یادش میره

یه قول و قرارایی رو... یه عهدایی رو...

میدونی؟ خاصیت فضای مجازی اینه که آدم با دلش میاد توش!

مثل الان من!

یه چیز دیگه رو هم میدونی؟ اینکه دل یخورده نگه داشتنش سخته...

بعضیوقتا با یه جمله، اصن میره... بعد یه هفته باید بگردی تا دوباره پیداش کنی خخخخ

برای همینم اینجاست که ماها باید خودی نشون بدیم 💪

اینجاس که باید خودمون رو ثابت کنیم

باید ثابت کنیم که حتی فضای مجازی هم ذره ای از حجب و حیامون کم نمیکنه... بعله دیگه ما اینیم