ایام سوگواری تسلیت باد

یادداشتی برای وداع با ماه صفر

چگونه سخن را آغاز کنم برای دوست...

چگونه کلام را جاری کنم به جان دوست ....

چگونه حریف دلم شوم در چنین روزهای غم ....

چگونه مست سازم وجود خود را به دیدار دوست ....

چگونه فریاد برآرم برای گریز از تنهایی.....

چگونه سر به در آرم ز پیله رسوایی ....

ادامه مطلب...

من تمامی ذهنم را  مخشوش خود ساخته ام ...من حریف زبانم نمی شوم در سکوت بی تردید فاصله ها .... رجب و شعبان و ....رمضان و...

و محرم و صفر را با خود به کوله بار پر از محبت دوست می برم تا پرتگاه دوری جستن از دوستان یادم را یاد آوری کند...دوستانی که وجودشان حس دوستی را سالهاست که دردل من پرکرده ....من سهراب نیستم تا گره بزنم نور را با پیوند.... عشق را با لبخند... من سرگردان محبت حسین و اهل بیت او هستم .... من بینوای کوچه عشق محمد رسول (ص) و دوستدارانش هستم ... من زلال نور خواهم شد وقتی یاد آنها در دلم می تابد... من این همه چگونه را پاسخ خواهم داد.... من توان از جای برخاستن را دارم وقتی در محرم و صفر اهل بیت میگریم برای آبیاری درخت سر به فلک کشیده مهر اهل بیت در اعماق ذهنم ...

خدایا تنهایم مگذار....

خدایا دلم را به خود وامگذار...

دل شکسته من دلخوشی می خواهد چون تو ....چون آستان بندگان خاص تو...چون محمد(ص) ...چون حسن (ع) ...چون رضا (ع)....

صفر در انتهاست ....سفری باید .... صفر در آخر است...سفری بباید..

صفر در رفتن است...بار سفری دیگر برای همدلی باید بست ...

وداعی در کار نیست.... چون دلم وداع را گریزان است ..

و این آغاز راه است ... ایام عزاداری تسلیت باد....

بیایید بخاطر دل امام زمانمون

دیگه گناه نکینیم ... / کمتر گناه کنیم

التماس دعای فرج / یا لثارات الحسین