بسم الله الرحمن الرحیم

سلام 

محمد سرباز امام زمان عج هستم 

همونطور که در تصویر بالا 7 تا ادم رو می بینید 

قراره راجب روش های هفتگانه صحبت کنم و این من قبلا پست گذاشته بودم اما متاسفانه فکر کنم از سایت حذف شده از طرفی هم کاربران جدید میتونن ببیننش پس اصلا به طور بهتری در مورد توضیح هم میدم

ببینید دوستان حتما از من توی پاسخگویی ها اسم روش های هفتگانه رو شنیدین اما ممکنه سوال براتون پیش بیاد این روش ها کدومن یا اصلا منظور محمد از روش های هفتگانه چیه و چرا اینقدر در راه ترک ما مهم واقع شدن 

عرض کنم روش های هفتگانه همان روش هایی هستن که در قسمت پست اصلی سایت نوشته شدن مثل شربت ابلیمو  نماز و یا کش به دست انداختن ، خواندن سوره مبارکه لقمان و... 

منظور من از روش های هفتگانه همین ها هستن که میتونید برای دسترسی بهشون این پست رو مشاهده کنید  

اینا چون جمعا 7 تا هستن من اسمشونو گذاشتم روش های هفتگانه 

برین لطفا به  ادامه مطلب

بچه ها این روش ها بسیار مهم اند یعنی اگر اینارو خوب دقت کید چی میگم اگر اینارو در کنار هم و مو به مو انجام بدین و با جدیت تا همیشه موفقیت از ان شماست 

مشکل شکست شما یکی عدم این کاریه که گفتم دوم اول کار خوب و محکمید بعد سه روز یا 4 روز سست میشید جدی نمیگیرید 

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عزیز ان من این روش ها خیلی تاثیر داره الکی نیستن همه توی این سایت با این روش ها پاک شدن پس حرفام از یادتون نره 

اینو بدونید از خدا میخوام هرچی دلتون میخواد بهتون بده جز درد بلا 

عاشقتونم التماس دعا