سلام
یه نگاهی به بالا سرت بنداز!
تا حالا به سقف بالا سرت دقت کردی؟
چطور سقفی رو بیشتر دوست داری؟

سقف رو به آسمان

 

من که عاشق سقف مساجد و زیارتگاه های ائمه هستم.😍
آخه سقف اونا خیلی بلنده. سقفهایی بلند و گنبدی شکل، به سمت آسمون خدا...👼
که بالاش فقط یک کلمه نوشته 💖الله💖

ادامه مطلب»»»

من که اینطوری ام. از سقف کوتاه خوشم نمیاد. آخه آدم احساس تو قفس بودن میکنه.
من دلم میخواد سقف خونه ام بلند بلند باشه. طوری که وقتی بهش نگاه میکنم تا خود آسمون خدا رو ببینم.
تو هم دوست داری سقف خونتو خودت انتخاب کنی؟
آها!!! خونه ی خشت و گِلی رو نمیگما!
منظورم خونه ی دلته‌.
منظورم خونه ی جسم نیست. خونه ی قلب و روحت رو میگم.
این روزهاتو داری چطور میگذرونی؟؟؟
با کدوم انگیزه و هدف؟
خیلی خوبه به خدا که داری تلاش میکنی برای پاک شدن از گناه.
اماااا...😔
اما همین کافیه؟؟؟
یعنی سقف آرزوهات همینه؟
میدونی حرفم چیه؟
تو این دنیا دارن یه کاری میکنن با من و تو که مدام درگیر این باشیم که ای وااای من چی کار کنم که گناه نکنم؟😥
بعدم باید کلی وقت بذاریم و درگیر باشیم تا بتونیم یه گناه کبیره رو ترک کنیم.😰
چقدر سقف ما رو محدود کردن!
پس بالاتر از ترک گناه چی؟؟؟
ولایت امام زمانم چی میشه؟
برای دفاع از دین خدا دارم چی کار میکنم؟
...
اصلا بذار من نگم و نشمارم.
ولی خیلیا رفتن و به جاهایی رسیدنا، که ما خیلی وقتا با این سقفی که بالا سرمونه اصلا نمیتونیم اون افق رو حتی ببینیم...

شهدا

اگه نگاهت بلند باشه، ترک گناه هم برات آسون میشه.

خلاصه حرفم اینه
سقفی برای خونه ی خودت بساز که تا خود خدا برسه، طوری که هر وقت دستت رو دراز کردی، بتونی از درختهای باغ خدا، سیب های بهشتی بچینی. بدون هیچ محدودیتی...
بشین با خودت فکر کن سقفی که میسازی، تا کجاها باید باشه. و اگه دوست داشتی برای من و دوستانت هم بگو. میتونی از کسانی که سقف نگاهشون به افق عالم بود هم برامون مطلب بذاری.

کلام آیت الله بهجت

«سقف خونت رو خودت بساز»