سلام به همه شیطان هستم

باهاتون یه گپ و گفت کوچیکی دارم

روی ادامه ی مطلب کلیک کنین

.................

از اونجایی که یه سری شبهاتی در مورد شیوه کاری پیش اومده بود ترجیح دادم خودم شخصا روشنگری کنم و کجا بهتر از مرکز نزدیکی به خدا

ترجیح میدم مطالبم رو به صورت نکته ای بگم

1- اولا گناه شما پای خودتونه من فقط پیشنهاد میدم عمل کردن یا نکردنش پای خودتونه پس خریت خودتون رو گردن من نندازین!

2-اقایی 29 ساله از تبریز پرسیدن شیوه از راه به در آدم ها کردن توسط شما چجوریه؟ایا یهویی یه ضربه محکم میزنی که ایمانش تخریب بشه؟ خب سوال خیلی خوبی پرسیدی ولی اول سوال دومتو جواب میدم نه!چون امکان داره ایمانش قوی تر هم بشه ببین جریان ازاین قراره اگه من همون اول یه ضربه محکم بزنم لو میره که کار منه پس ذره ذره میرم جلو و تخریب میکنم ینی چی؟ینی اول مثل موریانه اروم اروم و اهسته ایمانشو تخریب میکنم و بعد تیر خلاص رو میزنم 

توی خودارضایی هم همینجوری وسوستون میکنم ینی ذره ذره!

3- تبلیغات!

مهمترین فاکتوری که من استفاده میکنم زینت دادن وتبلیغاته! اول یه سری چیزای خوب رو توی رفیقام (خودتون خوب میدونین کیا رو میگم ^_^)خوب جلوه میدم ینی چیا؟ مثلا فرهنگشون آزادیشون و....

(ماهواره هم یکی از همین ابزار هاست!)

بعد شما حسرت میخورین که ای بابا ما که مسلمانیم اینجوری نیستیم ولی اونا که بویی از خدا نبردن انقدر خوبن!

باید در جوابتون عرض کنم زرشک! عزیزم ببین من با اونا کاری ندارم چون اونا هر چقدرم که کار خوبی انجام بدن تبلیغ برای منه اونا توی تیم من بازی میکنن!من با شماها کار دارم چون شما توی مسیر درست هستین و اگه اونا بیان توی این مسیر من بدبخت میشم ولی اینجا یه نکته ای هست!چه نکته ای؟اینکه چرا کار های خوب اونا تبلیغ برای منه! خب بزارین قضیه رو براتون باز کنم من اونا رو توی چشمتون زینت میدم خود به خود بقیه کار هاشونم زینت پیدا میکنه براتون فکر کنم متوجه شدین

از اون طرف شروع به تخریب دینتون میکنم و توی نظرتون اون رو خوار جلوه میدم

معمولا هم شبهاتش رو بیان میکنم مثلا زدن زنان در قرآن گفته شده و این برخلاف حقوقه و....(اینجا میام یه سری گروه های فمینیستی علم میکنم که از حق زن دفاع کنن)

ولی هیچوقت نمیام حدودش که پیامبرتون بیان کرده بگم تازه اونم شرایط داره و خیلی هم شرایطش پیچیدست و فهمیدن پیچیدگیش هم داستان داره واسه همین نمیگم چون اگه بگم...

(پیشنهاد میکنم برای فهمیدن حدش این ویدئو رو ببینین)

لینک

........

4-ناامید کردن!

آپشنی که خیلی خیلی باهاش کیف میکنم ناامید کردنتونه وقتی شما گناهی انجام میدین من اونجام تا در گوشتون بخونم(( خدا تورو نمیبخشه خدا ازت بدش میاد تو تا گردن توی کثافط و لجنی به گناه ادامه بده ولش کن عشق و حال کن تو که اونور وضعت خرابه حداقل اینورو خوش بگذرون))و واقعا هم جواب میده نمونش بچه های این سایت که واقعا میتونن ترک کننا ولی من دم گوششون زمزمه میکنم(تو نمیتونی ترک کنی تو نمیتونی پاک بشی تو قدرتشو نداری)من فقط جنگ روانی راه میندازم چون موثر تر از جنگ با توپ و تفنگ جنگ روانیه!

ولی بدشانسم دیگه چه میشه کرد چرا؟چون خدا بازم انسان رو میبخشه!!!حدیث های زیر رو بخونین!

...........

«پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم»:

اَلتّائِبُ مِنَ الذّنبِ کَمَن لاذَنْبَ لَهُ.

کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناهی نکرده است. (الشهاب فی‌ الحِکم و لآداب، ص ۱۸)

«پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم»:

اَلتّوبةُ معَروضَةٌ فی‌الجَسَدِ مادامَ الروُّحُ فیها.

تا زمانی که روح در بدن آدمی است هنوز جای توبه برایش باقی است. (بحار، ج ۶۳، ص ۲۲۰)

«امام رضا(علیه‌السلام)»:

لَیسَ شَیءٌ اَحبُّ اِلَی اللهِ مِن مُؤْمِنٍ تائِبٍ أَو مؤْمِنَةٍ تائِبَةٍ.

چیزی در نزد خدا محبوب‌تر از یک مرد یا یک زن توبه‌کننده نیست. (سفینه، ج ۱، ص ۱۲۶)

«امام جعفرصادق(علیه‌السلام)»:

ما مِن عَبدٍ أَذنَبَ ذَنباً فَنَدِمَ عَلَیهِ اِلاّ غَفَراللهُ لَهُ قَبلَ أَن یَستَغفِرَ.

هر بنده‌ای که از گناهی که مرتکب شده پشیمان شود، پیش از آنکه استغفار کند خداوند گناهش را می‌آمرزد. (جامع‌ احادیث الشیعه، ج ۱۴، ص ۳۳۸)

«پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم»:

لَو عَمِلْتُمُ الخَطایا حتّی بَلَغَ الیَ السّماءِ ثُمَّ نَدِمتُم لَتابَ اللهُ عَلَیْکُم.

شما اگر آنقدر گناه کرده‌اید که تا به بلندی آسمان رسیده سپس از کردة خود پشیمان شدید خداوند توبة شما را می‌پذیرد. (لئالی‌الاخبار، ج ۱، ص ۳۶۴)

«پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم»:

اِنّ اللهَ یَقبَلُ تَوبَهَ عَبدِهِ ما لَم یُغَرغِرْ.

خداوند توبة بنده‌اش را تاجان به گلو نرسیده قبول می‌کند. (شهاب‌الاخبار، ص ۳۶۶)

 

راستی اگه سوالی داشتین همینجا مطرحش کنین تا بهتون پاسخ بدم

امضا: دشمن خونی شما شیطان!^_^