شعر اول(خدای مهربان من!...)

 شعر دوم (خدای مهربونم)

هر شعر جهان شعر پاکی*

درشعر خدا جهان پاکی*

عشق دل ما فقط خدایی*

گر صد دلی شکسته باشد*

از رنج و غمی شکسته باشد*

حال دل ما فقط توباشد*

آرامش هر دل شکسته*

یاد تو فقط به دل نشسته*

بازا منم آن عاشق خسته*

عمری به پای عشق تو نشسته*

یادت نرود ز دل فراموش*

هرگز نکنی مرا فراموش*

هرلحظه تویی همیشه با من*

گر قدرت تو نباشه با من*

من هیچ نباشم ای یار*

من بی تو شوم خسته و بیمار*

حال دل من بسته به عشقت*

صد عشق و صدهزار عشق*

هیچ عشقی نرسد به پای عشقم*

عشق تو فقط خدای عشقم*

نور و دل و دیده و زبانم*

دست و لب و بینی و دهانم*

حرفی که باشه در کلامم*

اینها همه از لطف و سلامم*

باشد همه از تو عشق پاکی*

ما بنده ی تو بنده ی خاکی*

حرفی نگم لطف و وفایت *

دنیا  همه هست لطف و وفایت*

حرف تو سکوت کل دنیا*

این لطف تو بوده تنها*

هر حرف و شعر تو حقیقت*

ما بنده ی تو همه نصیحت*

پاکی و پاک و عطر زیبا*

نوری تو نور دل و دنیا*