به نام خداوند بخشنده ی خیییلی مهربان :)

سلااااااااااااااام به همه ی خواهر و برادرای خوبم چطورین یا نه؟^_^

یه چیز خیلی خوب براتون آوردم برید ادامه ی مطلب

...................

من داشتم توی اینترنت میگشتم که برخوردم به یه ایده ی باحال!

صلوات شمار رو روی کاغذ چسبونده بودن(عکس بالا) و گذاشته بودن توی آسانسور تا هرکسی که خواست برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان صلوات بفرسته به فکرم نرسید چرا ما اینکارو واسه مسجد های شهرمون انجام ندیم؟

پس رفتم پوسترش رو پیدا کردم(وکمی دستکاریش کردم ^_^) و آوردم براتون تا شما هم انجام بدین

شاید براتون سوال باشه که قیمتش چقدر در میاد؟ خب خب خب

قیمتش هم براتون در آوردم

عکس بالا رو روی کاغذ معمولی چاپ رنگی بگیرید میشده 1500 تومان

پرس پلاستیکش(معمولا لوازم تحریری ها انجام میدن) هم میشه 3 هزار تومان نهایتش(قیمتش 2 هزار تومان ولی مثل اینکه قرار بود نرخ جدید بیاد که بشه که بشه 3 هزار تومان:|)

قیمت یدونه صلوات شمار هم میشه 2 هزار تومان

جمعا 5500 تومان که پول خیلی زیادی نیست اگه دانش آموزید میتونین پول توجیبی هاتون رو جمع کنید :))))

پ ن :

صلوات شمار رو میتونین از لوازم تحریری یا جاهایی که لوازم پلاستیکی میفروشن یا محل فروش مهر و تسبیح بخرید

اگه خواستین این کار رو به نیابت از امام زمان و حضرت زهرا انجام بدین :)

برای چسبوندن صلوات شمار از چسب آبکی استفاده کنید بهتره

برای دریافت پوسترباکیفیت عکس بالایی اینجا کلیک کنین

این عکس دست من نیستا خخخخ از روی نت برداشتم :)))