سلام علیکم...
غریب مدینه هستم
بین انبوه پست های توبه ۹۴ این متن رو از دست ندید.
...اینجا یک قراره بین همه ما،یک قــرار با سیدالشهدا...

لبیک یا حسین 

ادامه متن در ادامه مطلب

                               "بســم الله الرحمــن الرحیــم"

امشب که این پست رو مینویسم شب عاشوراست،تو خونه نشستم و داشتم فکر میکردم اگه کربلا بودم چیکار میکردم؟؟؟
جالب اینجاست که پاسخ سوالم رو میدونستم!
اخه سوالم قبل از هر جوابی که خواستم بهش بدم پاسخ داده شده بود!
من که الان یک امام دارم،مگه حضرت مهدی چه فرقی با سیدالشهدا دارند؟
من برای ایشون کاری نکردم پس بعید میدونم اگه کربلا هم بودم کاری برای آقااام حسین میکردم...
آخه کل حق سیدالشهدا به ما چند روز عزاداری و گریه نیست که!!!
وقتی به گذشته نگاه میکنم میبینم حسینی نبودم،دلم جای دیگه ای بود،دلخوشی هام کسای دیگه ای بودن،اصلا چی میدونم از امامم؟

این شور و حالی که هست نباید دوسه روز دیگه تموم بشه،باید بعد محرم و صفر عاشـــــــــورایی بشیم...
اما انگار با تمام شدن محرم همه برمیگردیم سر گناهای خودمون...
من از زبان خودم مینویسم:
حســــــــین جان،من خیلی شرمنده توئم!

داشتم فکر میکردم اگه قرار بود یک روز روبه روی آقا بشینم و باهاش حرف بزنم چی میگفتم...
اگه امام حسین بهم میگفت:تویی که ادعای دوستی من رو داری چرا این همه گناه کردی چی جواب بدم؟
اگه تک تک گناهام رو بیاره جلوی چشمم چی جواب بدم؟
اصلا مگه میتونم تو چشم اقام نگاه کنم؟

امام حسین ع

ای کاش امشب همه بشینیم و قبل از عزاداری هامون با اقامون قول و قرارهایی بزاریم...
بیاید اول از همه بهش قول بدیم که از این عاشورا تا عاشورای بعد میخوایم چیکار کنیم و برنامه هامون چیه!
...این طرح عاشورا تا عاشوراســت...
قراره اینجا به اقا قول بدیم،حالا هرکسی خودش میدونه چی میخواد بگه...
ولی با این حال بیاید همگی یک قول واحد به اقا بدیم...
قول بدیم که یا امام حسین:
...عاشورای بعدی که از راه میرسه دیگه درگیر خودارضایی نباشم...
این قول رو با قلبتون مهر و امضا کنید و تو این سایت مکتوب کنید.
شب عاشوراست.
با آقات حرف بزن................