به نام خدا

............

+سلام چی شده چته؟چرا گریه میکنی؟

-هیچی نیست

+میگم چته ها؟؟؟

-چی میخواستی بشه؟انقد گناه کردم که صداش تا عرش الهی هم رسیده خدا دیگه منو نمیبخشه

 

مشاهده متن کامل در ادامه مطلب... 

+خب اینکه غصه نداره

- فازت چیه؟؟؟اصن میفهمی چی میگم؟بابا میگم تا گردن تو کثافت و لجن غرقم هرگناهی بگی کردم دختر بازی کردم خودارضایی......

+همینجا ترمز کن اعتراف به گناه پیش غیر خدا خودش گناهه

- خب پس من دردمو به کی بگم؟؟؟؟؟؟؟ها؟؟؟

+به خدا

- دکیی اینو باش خدا بیاد به حرف من گوش بده؟؟؟برو بابا

+خدای من شنوای دعاست (إِنَّ رَبِّی لَسَمِیعُ الدُّعَاءِ سوره ابراهیم آیه ۳۹)

...........

-آقا این قبول به فرضم که گوش داد اصن تو میدونی وضعیت من چیه؟؟؟؟انقد گناه کردم که خدا نمیبخشه منو میفهمی؟؟؟؟

+سپس خداوند به آنها برگشت (توفیق توبه داد) تا توبه و برگشت کنند. خداوند بسیار توبه پذیر مهربان است.(ثُمَّ تابَ عَلَیهِم لِیَتُوبُوا إِنَّ اللهَ هُوَ التَوّابُ الرَّحِیمُ / توبه 118)

-پس گناهام چی میشه؟؟؟؟؟؟

+مگر آنان که توبه کنند و ایمان آورند و عمل صالح انجام دهند که خداوند بدی های آنها را به نیکی ها تبدیل می‌کند و خداوند آمرزنده و مهربان است(إِلَّا مَنْ تَابَ وَآمَنَ وَ عَمِلَ عَمَلًا صَالِحًا فَأُولَئِکَ یُبَدِّلُ اللَّهُ سَیِّئَاتِهِمْ حَسَنَاتٍ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورً‌ا رَ‌حِیمًا / فرقان 70)

- چقدر خوب برای اولین بار تو زندگیم دلم به یکی قرص شد ولی من دردم یه چیز دیگست

+چیه؟

-اقا من توبه کردم قبول ولی یه آیه خوندم کرک و پرم ریخت دلم ریش شد کلا از خودم ناامید شدم

+ چی بود حالا؟

-زنـان خـبـیث و ناپاک از آن مردان خبیث و ناپاکند! و مردان پاک نیز تعلق به زنان پاک دارند، اینان از نسبتهاى ناروائى که به آنها داده مى شود مبرا هستند، و براى آنها آمرزش (الهى ) و روزى پر ارزش است 

(الخـبـیـثـات للخـبـیثین و الخبیثون للخبیثات و الطیبات للطیبین و الطیبون للطیبات اءولئک مبرءون مما یقولون لهم مغفرة و رزق کریم / نور 26)

من چون پاک نیستم زن ناپاک گیرم میاد چقدر من بدبختم با اینکه توبه کردم بازم....

+مگه نمیگی من توبه کردم پس دردت چیه؟؟؟

اولا

کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناهی نکرده است. (پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم:اَلتّائِبُ مِنَ الذّنبِ کَمَن لاذَنْبَ لَهُ////الشهاب فی‌ الحِکم و لآداب، ص ١٨)

دوما تو تفسیر اون ایه رو هم بخونی همینو بهت میگه!!!!!!

-اخیشش راحت شدم خدایا شکرت ولی میگم از کجا مطمئن باشم خدا به حرفش عمل میکنه؟؟

+که آنچه به شما (درباره قیامت) وعده داده مى‏شود، یقیناً واقع‏شدنى است‏(«إِنَّما تُوعَدُونَ لَواقِع ‏»مرسلات 7)

- فقط میتونم بگم خدایا شکرت....

پ ن :

-این پست رو برای اون دسته از اون دوستانی نوشتم که فک میکنن اگه توبه کنن و پاک بشن هم همسرپاکی نصیبشون نمیشه ناگفته نمونه خودمم از اون دسته بودم ولی از جهل خارج شدم ^_^

-پیشنهاد میکنم این پست هم بخونین بدردتون میخوره حکم دسر رو داره :)))

من از خدا شاکی ام!!!

- عنوانی به ذهنم نرسید :)خودتون یه عنوان مناسب  انتخاب کنین