ایـن عیـد خـدا کند خـدایـی باشیم                        دور ازشب وشیطان وسیاهی باشیم

باشـد که در این هــزاره ی تاریکی                        نـــورانـی انــوار الـهــی باشــــیــــم

  

سلام به همه ی بچه های خوب و پاک این سایت ..ان شالله امسال میخوایم یه عید متفاوت رو تجربه کنیم 

برید ادامه مطلب

نزدیک عید یم ..میخوایم با هم ان شالله یه چله ی خیلی خوب و پاک و پر از یاد خدا تا عید داشته باشیم..

دوستایی گلی که تا الان موفق به ترک نشدن به هر دلیلی،یا اون عزیزانی که تازه به جمع ما اضافه شدن میتونن از همین چله شروع کنن.یادتون باشه وقتی یه سال جدید رو شروع میکنید مهمه که اون سال رو چطوری شروع میکنید ...چیزی که برای ما در اولویته :پاک بودن هستش...

بیاید با کمک هم  از امروز تا عید  ، چله ی گناه نکردن خصوصا انجام ندادن خ.ا بگیریم که  زمینه ای بشه برای روز های بعد از عید و بتونیم همه ی روز هامون رو بدون گناه سپری کنیم ان شالله  .

همه حتی اون عزیزانی که فعلِ حاضر چندین چله رو با موفیقت گذروندن تو این چله ی عید پاک شرکت کنن.

منتظر انفجار کامنت های اعلام پاکی هستیم ..

با همین متنِ زیر شروع کنید..

لطفا توی کامنتتون بگید مثلا من فلانی قول میدم به خدای خودم که تا رسیدن عید نوروز امسال فلان و فلان و فلان گناه رو بذارم کنار !!! از همین الان هم شروع !

(متن قول و قرار به انتخاب خودتون)

یاعلی مدد

ربنا! ربنا!

پروردگار زیبایی و کلام و عشق!

خدایا سپاس از مهربانی ات! خدایا گفتی بیا تا من صد قدم به سوی تو بیایم!

آمدم! هرچند رو سیاه! اما عاشق! می دانم گناه می کنم! نافرمانی ات می کنم! اما باز از تو می خواهم!

خدایا خراباتت را دوست دارم! درد بدنم را دوست دارم! چون می دانم به تو می رسم! چون می دانم سلامت می شوم! چون می دانم عاشق می شوم!

از تو روزی حلال می خواهم و تو از من کار پاک! از تو سلامتی می خواهم و تو از من می خواهی مراقب خود باشم! سرم ر روی شانه ات می گذارم و تو به من نوازش گرم می دهی ! خدایا آغوشت را می خواهم و از هر چیزی پاکترین آنرا!

بنده ی من سلام!

سلامت کجا رفت؟ سلامت را خوردی؟ اما من سلام میکنم به بنده ی نازنینم! به معشوقم!به خدای دیگرم!روی زمین! سلام بنده ی پاک و مهربانم! لحظhت زیادی را از تو زمان نمی خواهم! ولی همین لحظات کم را کنارم باش!

بنده ی من!

سر قول خویش ایستاده ام! وبه تمام قول هایم عمل می کنم! تو آمدی من هم آمدم! بارها جلوی گناه کردنت را گرفتم! بارها جبرائیلم را فرستادم تا محافظت باشد! چون می خواستی به من برسی! بنده ی من کنارت هستم حتی وقتی که تو چشم دیدنم را نداری! وقتی گناه میکنی اولین کسیکه تو را در آغوش میکشد منم! من تو را دوست دارم و با عدالت و عشقم با تو رفتار می کنم! بنده ام قول می دهم اگر از کسی جز من نخواهی بی نیازت کنم و اگر از کسی جز من خوسته هایت را نخواهی تک تک آنها را اجابت می کنم! من تو را دوست دارم و پاکان و مقربان را برای تو میفرستم به شرطیکه بنده ام باشی! من دلم میخواهد همیشه در آغوشم باشی! همیشه در کنارم باشی! من دوست دارم گناه نکنی! عاشق باشی و عاشق بمانی!با عشقت به همه چیز میرسی! به خدایی هم میرسی! چون خودم قول دادم! بنده ام! درود بر روح پاک تو و که از خودم دمیدم و درود به نفس پاک تو که به دنبال اصل خود می گردد! درود...

خدای من !

می دانم که بر سر عهد خویش ایستاده ای! می دانم منتظر نشستی! می دانم بی نیازم می کنی! می دانم مهربانی! خدایا خواسته ام این است! از اول تا آخر! شراب تو را می خواهم! تا به مستی ات برسم! تا به خودت برسم! خدایا من کسی را می خواهم که با دیدنش به یاد تو باشم! و اصلا خدایی چون تو می خواهم! تو خدای خوبی بودی و من بنده ی بد تو! اما تنهایم نگذار! همانطور که تا الان تنهایم تنگذاشتی! دوستت دارم!

بنده ی من!

بنده ام می دهم به تو آنچه را که می خواهی! و به آن میرسی! به پاکترینشان و به خدایی ترینشان! من هستم در کنارت! هروقت بخواهی! شوق وصالم را در درونت می گذارم و تو را به اوج میرسانم! یاد من هم باش که آرام شوی! تا خدایی شوی!

با سپاس فراوان از دوستمون(مدیر محترمی)که زحمت کشیدن و این مطلب رو گذاشتن....

پیروز هستم یکی از مدیران سایت:چند روزه مطالعات و تحقیقات زیادی در مورد مبحث شرط گذاری یا شرطی کردن یا شرطی شدن یا.... داشته ام که اگر انشالله در این امر موفق بشم و تحقیقاتم موثر باشه بتونم به کاربران و افرادی که در حال تلاش بر زیباتر کردن زندگی هستند کمک هایی انشالله موثر تر انجام بدم....

هر کدوم از ما اگر چند دقیقه....فقط چند دقیقه به زندگیمون فکر کرده باشیم تمام مشکلات....کم و کاست ها....پستی و بلندی ها....ی زندگی رو متوجه شده و درک کرده ایم و همه به خوبی میدانیم زندگی این گونه نیست که ما در حال انجامش هستیم و زندگی اینگونه نیست که ما به ان مینگریم....بعضی از ما واقعا اینگونه زندگی میکنیم که اگر یک سال دیگه زندگی شون تمام بشه یا صد سال براشون هیچ تفاوتی نداره و مهم تر از اون برای دنیا هم هیچ تفاوتی نداره و این بی ارزش بودن واقعا خوب نیست....

جالب اینجاست همه ما میتونیم تغییرش بدیم و جالبتر اینکه همه میدونیم که باید تغییرش بدیم و میخوایم اما انجام نمیدیم و البته هر شخصی با دلایل و بهانه های خاص خودش....

اگر ما هر روز و هر هفته و ماه و سال رو بخوایم با این دلایل و بهانه ها بگذرونیم قطعا اینقدر وجود دارن همچین بهانه هایی که بتونیم شصت هفتاد سال زندگی مون رو باهاش بگذرونیم و اگر هر کدوم هم بهونه کم اوردین من بالشخصه کمک شایانی میتونم بهتون بکنم بقیه عمرتون هم با بهانه های واهی بگذرونین و البته کار سختی هم نیست....

کمی به اطرافیانتون که سن بالایی نسبت به شما دارن توجه کنین....مثلا پدر و مادرتون رو نگاه کنین....انها هم زمانی کودک بوده اند....زمانی نوجوان و سرشار از ارزو ها و زمانی هم جوان و در حال جنگیدن برای رسیدن به ارزو هایشان والبته بعضی هم موفق شده اند ولی بیشترشان به حتی چند در صد از ارزوهایی که در ذهن میپروراندند نرسیده اند....

دلیل اینها چیههه؟؟؟؟

چرا اینجور شده؟؟؟؟

مشکل کار کجاست؟؟؟؟

اتفاقا بیشتر انها هم انسان های پرتلاش بوده اند و زندگی شرافتمندانه ای داشته اند....پس چرا اینجور شده؟؟؟؟

بزار یه مثال بزنم:دو تا رستوران کوچیک رو در کنار هم در نظر بگیرین که در یک روز شروع به کار کرده اند....صاحب یک رستوران از صبح زود شروع به کار کرده و به دلیل تازه تاسیس بودن ترجیح میدهد با تلاش بیشتر تمام کارها رو خودش انجام دهد و برای پیشرفت بیشتر فعلا نیازی به شاگرد و همکار نمیبیند....ولی صاحب رستوران دوم خیلی دیرتر و تقریبا نزدیک ظهر شروع بکار میکند تا استراحت بیشتری کند و در همون ابتدای کار یک اشپز ماهر و یک گارسون برای همکاری استخدام کرده....

بعد از یک سال یکی از رستورانداران داستان ما ورشکسته و مجبور به تغییر شغل میشه....

کدوم یکی؟؟؟؟

اره درست متوجه شدین....اونی که قصد فقط تلاش رو داشت و قاعده و قانون کار رو در نظر نمیگرفت موفق نشد و اونی که از همکاران ماهر که مهمترین اصل رستوران داری هست موفق بود....

زندگی ما هم همینجوره....صبح تا شب نمیشه بی خود تلاش کرد و دور درجا زد و توقع پیشرفت داشت....البته اگر هم پیشرفتی در کار باشه خیلی کمتر از اصل موضوعه....

نیوتون:من 90% موفقیتم رو مدیون سخت کوش بودنم هستم

انیشتن:انسان با تلاش تنها به موفقیت و ثروت نخواهد رسید و اگر اینگونه بود گاو موفق ترین و ثروتمندترین موجود زمین بود....

این حرفا رو زدم تا به این موضوع برسیم یه جایی هست که واقعا وقته یا علی گفتنه....درسته هر وقت ماهی رو از اب بگیری تازه ولی یه وقتایی دیگه واقعا دیره....همیشه توی زندگی تون فرصت های مناسب برای تغییر پیش نمیاد و این بهترین فرصته....فقط کافیه یا علی بگی....

الان بحث ما این نیست که کی مسلمونه و کی مسیحی و بودایی و بهایی و زرتشتی و یهودی....و کار هم نداریم کی معتقده و کی نیست....همه انبیا هم نظرشون این بوده که بهترین عبادت موفقیت در زندگی....و امام علی هم به صراحت اعلام کرده:بهترین عبادت کاره....

از الان تا عید نوروز 35 روز مونده....توی این چندسال زندگیم همیشه هم از خودم و هم اطرافیانم زیاد شنیدم که در این لحظات گفتیم انشالله سال جدید سال خوبی و با برکتی باشه....اما امسال دیگه این حرفو نمیزنم و میگم:انشالله بتونم سال جدید رو خوبتر و زیباتر و با برکت تر کنم....اره خودمون باید دست بکار بشیم....

همون طور که خدا گفته از شما حرکت از من برکت:الان نوبت ماست که حرکت کنیم و بعد منتظر خدا باشیم و دست از بهونه هایی نظیر خدا کمکم نمیکنه و خدا نمیخواد و .... برداریم

کل سال رو مشغول کارهای بیهوده با لذت های واهی هستیم اخر سر منتظریم تا یه کار خوبی انجام میدیبم خدا بدوووو بیاد و دست مارو بگیره و هرچی خواستیم بگه بفرما....نه عزیز من اینجوریا هم نیست....الان از یه بانک هم بخوای وام بگیری میگه اول برادریت رو ثابت کن بعد(منظورم از ثابت کردن برادری همون خوابوندن پول و ضامن و مدارک مورد نیاز وام)....

اصلا هم سخت نیست....فقط کافیه یا علی بگی و شروع کنی....موفقیت در زندگی ذاتی نیست و اکتسابیه....اولش یکم تلاش میخواد تا روی غلطک بیوفتین اما بعدش خیلی راحت خود بخود عادت به زندگی زیبا و موفقیت روز افزون پیدا میکنین....بدون اینکه حتی خودتون حس کنین روز به روز موفق ترین و جایگاهتون توی اجتماع بالاتر خواهد رفت....

بشینین یکم با خودتون فکر کنین و دو دوتا چهارتا کنین ببینین واقعا دنبال موفقیت و عزت(که مقدمه اخرت هم هست)هستین یا نه؟؟؟؟اگر جوابتون منفیه که هیچ....راحت باشین....

اما اگر جوابتون مثبته بیاید و از این فرصت استفاده کنین و اهداف خودتون رو مشخص کنین....بعدش ببینین چه چیزها و عاداتی هست که شما رو از رسیدن به اهدافتون دور میکنه....عادات زشت کوچک و بزرگی وجود داره که پس از شناسایی و ترکشون تازه متوجه میشین چقدر اثار منفی روی زندگی تون داشته اند و البته با بیرون کردن اونها میتونین به صورت هم زمان عادات خوب و عاداتی که وجهه شما رو بالاتر میبره رو جایگزین کنین....

اول از همه در قالب یک کامنت خودم شروع میکنم و انشالله دوستان با تفکر و تعقل دقیق عادات خوب و بدشون رو شناسایی کنن و انشالله ما هم در کنارشون و اگر مشکلی بود در خدمتشونیم....

یکبار دیگه هم میگم....چند دقیقه وقت بزار و بشین فکر کن....فکر کن....اگر واقعا طالب زندگی زیبا نبودی که تو رو بخیر و مارو بسلامت و هیچ اجباری نیست ولی اگر طالبشی این فرصت رو از دست نده....حیفههههه

به امید سال جدید رو برای خودمون خوب تر و زیبا تر و با برکت تر کنیم....و پس از ان دنیایی زیباتر برای اطرافیانمان