به نام خداوند بخشنده ی مهربان

................

سلام

دوباره با یه پست جدید اومدیم راستی من فلانی هستم(اسممو نمیگم ریا نشه ^___^)

خب خب خب زود تند سریع بزنید ادامه مطلب تا ببینیم قضیه چند چنده ؟

واسه خیلی هامون پیش اومده

وسوسه شدیم گناه کنیم

مثلا خودارضایی بعد به خودمون میگیم فقط همین یه بار

حالا این یه بار که چیزی چیزی نمیشه

حالا یکم عکس نگاه کنم چیزی نمیشه

حالا یکم فیلم نگاه کنم

حالا این یه بار خ.ا میکنم دیگه انجام نمیدم

تاحالا خیلی شده هربار که میخوایم گناهی بکنیم همش میگیم فقط همین یه بار!فقط همین یه بار انجام بدم قول میدم دیگه انجام ندم قول

ولی بازم میریم سراغش

یه لحظه بشین با خودت فک کن تا الان چقدر از این قول ها به خودت دادی؟چندوقته؟

چندباره؟هوم؟؟

فقط گفتیم همین یه بار همین یه بار همین یه بار

میدونم که دوس داری جبران کنی منم یه راه حل دارم واسه این قضیه

حالا همین یه بار!

اره حالا همین یه بار بخاطر خدا این کارو انجام نده

چجوریه که وقتی میخوایم گناه کنیم با جمله ی فقط همین یه بار خودمون گول میزنیم؟!

الانم همونجوری

برگرد بگو حالا همین یه بار

در واقع با اینکار داری این قضیه رو ارجاع میدی به بعدا و زمانی که میزاریم بعدا کلا فراموشش میکنیم :))

هربار خواستی گناه کنی بگو حالا همین یه بار بخاطر خدا انجامش نمیدم

یادت باشه انجام ندادن خیلی راحت تر از انجام دادنشه

پ ن : میدونم بابت پست نماز بدقول شدم ولی این روزا واقعا سرم شلوغهآرام

دعامون کنیدچشمک

.........................