به نام خدا

...........

سلام به همه چطورین یا نه ؟^_^

یکی از کاربرهای خوب این سایت خودارضایی رو به مدت 5 ماهه که ترک کرده واسمون نتیجه هایی که از ترک کردن گرفته رو فرستاده ما هم برای شما میزاریم توی سایت تا بخونین و انگیزتون واسه ترک بیشتر بشه برید ادامه مطلب

سلام به دوستان سرسخت و جنگنده✋✌👊


می خواستم بگم ،کسایی که هنوز
شروع به ترک نکردند ، آستین بالا بزنند و یا علی👊👊👊

حدود 5 ماه ترک کردم و تا حالا چند تا تغیر بزرگ تو خودم دیدم
------------------------------------------
1-نمازم رو می خونم و ارتباطم با خدا عالیه (قبلا روم نمیشد اسم نماز و خدا ب زبون بیارم) 
------------------------------------------
2-حافظم به صورت وحشتناک (خخخ) خوب شده
یعنی قبلا فکر نمیکردم مشکلی تو حافظه داشته باشم ولی این چند وقته
فهمیدم که نه بابا
حافظه من عجب چیزی بوده.
الآن اینطوری شده که مثلا دبیرمون حرف میزنه من تا 4الی 5 هفته بعدش دقیقا دقیقا یادمه چی گفته(بدون کم کاستی😂)
------------------------------------------
3-چشمام که یه ذره ضعیف هست ولی بازم با ترک این کار خیلی بهتر شده
------------------------------------------
4-کمر دارد و اینا که خبری ازشون نیست😆😆

5-مهم تر از همه ارادم داره روز به روز قویتر میشه
حس میکنم یه بلوغ فکری تو ذهنم ایجاد شده ...تا میام یه کار اشتباه کنم جلو شو میگیرم سرریع
------------------------------------------
شما هم میتونی ... 💪💪
ولی باید همه سختی ها و سربالایی هاش رو بپذیری

قطعا یه بار هم که شده تو شرایط سخت با خدا معامله کن و بگو فقط برای تو انجامش نمیدم

بعد از تحمل کردن و خوابیدن شهوت
فقط به چسب به لذت
پاااااااااکی

در ضمن منتظر یه سوپرایز از خدا باش

اگه مزه همین موفقیت ها را بچشی
همیشه دوست داری که موفق بشی و اینم بدون که خدا هم کمکت میکنه

اصلا این موفقیت هایی که در برابر شهوت میگیری یه حس فوق العاده بهت میده 
یه اعتماد ب نفس عالی...
عزت نفس رو میبره بالا بالاها...

بعد چند وقت که کارهات عقلانی تر میشه و آگاهیت میره بالا

به گذشته خودت می خندی



راستی نمازت رو هم بخون
خیلی تاثیر گذاره
غرور هم مثل شهوت باهاش مقابله کن

------------------------------------------
چند وقت بود به غیر از اعلام پاکی حرف نزده بودم
دوست داشتم موفقیت هامو بهتون اعلام کنم

ببخشید طولانی شد


یا علیییی مدد

 

متین