ســلاااااام

عیــدتون خیلـی مبـارک باشه دوستـان 

ان شاءالله هرجـا هستین تندرست، موفـق و شـادِ شـاد بـاشیـن

با یک مصـاحبه ی عـالی جطورین؟ :)

روز عیدی خیلی کبف میده

این شما و این...

راستی راستی منتظر مصاحبه های قشنگ شما هم هستیما، به سوالاتش فکر کنین

حالا بفرمایید این شما و این مصاحبه کاربر خوب و با انرژیمون...

...

سلام دوست عزیز
این پاکی ارزشمند رو به شما تبریک میگم.
لطفا خودتون رو معرفی کنید. 

بسم الله الذی خلق النور من النور...

سلام شاید بهترین نام مستعاری که بخواهم برای خودم انتخاب کنم محسن حججی است! و سن من 19 سال و 12 سال است که به این درد دچار شده ام و شروع چله ی موفق من از تاریخ 23 مرداد 96 بوده است.

...

مطالب سایت تا چه اندازه برای شما مفید بودن؟ و بیشتر از چه مطالبی استفاده کردید؟

من در دی ماه سال 95 و در حالتی که کاملا نا امید شده بودم از خودم و دقیقا بعد از نگاه کردن یک فیلم مستحجن همون لحظه به خودم گفتم باید ترک کنم  همون لحظه و همون حالت عبارت روش صد در صد ترک خود ارضایی رو سرچ کردم و و وارد سایت شما شدم و بعد شروع کردم به خوندن مطالب وقتی مطالب سایت شمار رو خوندم سر از پا نمی شناختم و شور عجیبی در من به وجود آمده بود و همون لحظه به خودم گفتم که فردا بلند می شوم از خواب و غسل می کنم و همه ی کار ها رو انجام می دهم صبح بدون این که کسی صدام کنه سات 5 از خواب بیدار شدم غسل کردم و نماز ها رو خوندم و شروع کردم به انجام تک تک مراحل به صورت کامل و بسیار موفق بودم و با خدا شدیدا دوست شده بودم و یک تغییر عجیب و شدیدی در من به وجود آمده بود تا روز12 که شکست خوردم اما در کل مطالب سایت فوق العاده اند و بهترین دستورات 1 کنترل ذهن و 2 سوره ی لقمان بود که 40 درصد در مسیر ترک نهایی کمکم کرد.

...

مشاهده متن کامل این مصاحبه در ادامه مطلب...

...

پاک شدن از گناه چه حسی داره؟ این حس رو با چه چیزی حاضرید عوض کنید؟

واقعا باید تجربه اش کنه آدم تا بفهمه من هیچی نمی تونم بگم فقط بگم که 1000 برابر افتخار می شود حس الان من حس زمین زدن شیطان و عزیز شدن پیش خدا و عزیزان خدا و این حس رو حاضرم که  باشهادت و بی سر شدن و مقام سربازی امام زمان عوض کنم فقط و فقط چون به نظر من چیزی بالا تر از این در هیچ جا پیدا نمی شود

...

از قبل فکر میکردین که بتونین اینقدر موفق عمل کنین و این دوره پاکی رو پشت سر بذارین؟ آیا قبلا هم چنین موفقیتی داشتید؟

فقط یک بار امید به ترک پیدا کرده بودم اون هم تو اولین بار آشنایی با سایت شما بود و با شکس مواجه شد و در این 12 سال این اولین باری است که به این رکورد رسیده ام

...

دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟

این دوره که پشت سر گذاشتم واقعا عجیب پشت سر گذاشتم در این مدت الحمد الله حتی یک بار هم تحریک نشدم و به خودم 20 می دهم به خاطر محکم بودنم وهمش رو هم مدیون شهید محسن حججی هستم.

...

 اگر در دوره 40 روزه نیز شکست داشته اید به چه دلیل بوده؟ و با انجام چه کاری یا در نظر گرفتن چه نکته ای دیگر به شیوه قبل شکست نخوردید و موفق شدید؟

بعد از آشنایی باسایت در اولین بار بعد از 12 روز خود ارضایی کرم و و فقط علتش غرور بود شیطان من رو مغرور کرد و من به خودم می گفتم که حتما حتما دیگه حله کلا حتی اگر به دستور ها هم انجام بدم حله و این باعث شد که خراب بکنم. وقتی شکست خوردم دیگه شور اولین بار رو نداشتم و نا امید شده بودم و همش شکست می خوردم و حد اکثر موفقیتم 21 روز بود و حس می کردم دیگر به چهل نمی رسم.تا این که یک مشکل رو حل کردم اون هم این مشکل بود که من ته ته قلبم از این گناه بدم نمی اومد و واقعا حالم به هم نمی خورد از این گناه و هرکس هم که تمام کار ها رو انجام میده اما نتیجه نمی کیره داخل اکث جا ها گیرش همین جا است استدلالش هم این است که کسی به کاری که واقعا بدش می اید تحریک نمی شه آیا شده تا حالا تحریک بشیم که بریم مدفوع خودمون رو بخوریم خیر چون واقعا بدمون می آید ازش و حالمون به هم می خوره ازش گناه هم همین طور است .

...

 مهم ترین انگیزه ای که باعث شد تا این اندازه مصمم عمل کنید، چه چیزی بود؟

مهم ترین انگیزه درسم بود چون واقعا داخل درسم گیر داشتم و بی برکتی افتاده بود توی زندگی ام و اصلی ترین انگیزم شهادت بود و می خواستم از خدا تا من با شهادت از دنیا برم اون هم نه به صورت عادی بلکه با درد شدید مثل بی سر شدن و عین سردارخودم شهید محسن حججی.

...

 مورد خاصی بوده که در دوره ترکتون، به شما کمک کرده باشه، بطوری که اون رو موثر در ترک بدونید؟

اما این بخش اصلی صحبت منه پس خوب توجه کنید و خوب بخونید این بخش رو: بله واقعا یک عامل خیلی مهم وجود داشت که من ترک کردنم رو مدیون این عامل هستم و به نظرم جا داره به اون بخشی که توی پست ثابت نوشته است آبا تو واقعا می خواهی پاک بشی یا خیر اضافه بشه.(البته من که کسی نیستم که بخوام نظر بدم).اما اون عامل توی زندگی من یک تلنگر بود یک فریاد یک صدای بلند که من رو از خواب نادونی و بدبختی و بیچارگی بیدار کرد و کمکم کرد تا بتونم ترک بکنم . اون عامل یک فرشته ی نجات بود برای قوی کردن عزم یک عامل برای دور کردن واقعی و مشمعز شدن نسبت به این گناه پست بود یک عامل که امام رضا(ع) برای من و توی زندگی من فرستاد و اون عامل شهید محسن حججی بود.اما داستان از این جا شروع شد که بعد از دههی محرم امسال و خسته از گناه و درحالتی که همش در حال این گناه بودم تصمیم گرفتم اسم شهید حججی رو توی اینترنت سرچ کنم وقتی که سرچ کرم اون عکس معروف اسارت شهید حججی رو دیدم و بعد با یکم دقت توی اون چشم های پاک و جدی از خودم خجالت کشیدم و به خودم گفتم که واقعا چرا از این چشم ها خجالت نمی کشی بعد از اون نرم افزار های مربوط به شهید حججی رو دانلود کردم و فیلم هاش رو هم نگاه می کردم و براش گریه می کردم هر روز بهش نامه می دادم شهید حججی من رو خرید یک غلام سیاه گناهکار رو خرید و از شر گناه آزاد کرد و من رو غلام خودش کرد.من دیوونه ی شهید حججی شدم و طالب شهادت من واقعا از تمام وجود شهید حججی رو دوست دارم و واقعا از گناه حالم به هم خورد . امید وارم که تمام بچه هایی که گیر دارند بتوانند که راه نجات خودشون رو پیدا کنند و به پاکی همیشگی برسند.البته اون عامل در کنار راه حل ها و دستورات سایت امکان پذیر است

و پیشنهاد می کنم وصیت های شهید حججی به پسرش رو حتما گوش بدید خیلی تاثیر گذاره.

...

 اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.
خودارضایی :: گناهی بسیار زشت و بیچاره کننده.
عوارض :: عوارض آن برای من کم بود در ظاهر.
مرکز نزدیکی به خدا :: بهترین منبع و خانه برای مبارزه با این گناه.
پاکی :: بهترین نعمت ها توی دنیا
نماز :: شاه کلید حل مشکلات
چهل :: مقدس ترین روز در زنگی من

...

آیا قول و قراری با خودتون گذاشته بودین که اگر ترک کنید به آن قول و قرار عمل کنید؟

فول داده بودم که به دیگران نیز کمک کنم تا مشکلشان حل شود .

...

بخشش و رحمت خدا رو تا چه حد دیدید یا احساس کردید؟ چه قبل از زمان ترکتون، و چه بعد از اون.
و آیا این دید تغییری داشته؟

آره واقعا یک تغییرات اساسی در زنگی من به وجود آمده است.

...

آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟
بعد از ترک چطور؟

به علت این که تاثیرات ظاهری این گناه روی من پیدا نبود زیاد تعغییر دید حس نکردم.

...

آیا در سایر چله های سایت هم شرکت کردید؟

خیر. چون گیر اصلی من در این ها نیست و الان حل شده اند.

 ...

 در ازای این نعمت پاکی که خدا به شما داده، حاضرید چه کاری انجام بدید؟

تصمیم دارم در اردو های جهادی شرکت کنم و به حوزه بروم تا پیش رفت بیش تری بکنم.

...

 و در آخر اگر مطلبی دارید که در سوالات قبل بهش پرداخته نشده، میتونید بیان کنید.

سوالات کامل و عالی بود اما می خواستم از شما ها که واقعا به ماها کمک می کنید تشکر کنم و ان شاءالله که خدا خیر و برکت در کارتون بگذارد و در صف سربازان آقا همراه با سردار حججی شهید بشویم.

...