(به نام خداوند بخشنده ی مهربان) همیشه مسیر زندگی ما هموار نیست گاهی اوقات یک اشتباه و یک لغزش از ما سر میزنه که احساس ترس.حقارت و کمبود اعتماد به نفس و احساس گناه به ما دست میده.به هر حال در هر شرایطی نباید به وعده های فریبنده ی شیطان کثیف عمل کنیم و بهش بگیم برو گم شو آشغال من راه خودمو میرم و از این لذتهای کوتاه مدت که نهایتش عذاب الهی و عذاب روحی است که به من وعده میدهی عمل نمیکنم من خودم همه ی این راهها را رفتم دیگه بسه.اونوقت میبینی که شیطان حیله گر و کثیف راه خودشو گم میکنه و از قویترین حملات خودش هم نمیتونه کاری کنه.

در کل لغزش مانند اینه که ما داریم با ماشین توی یک جاده ی صاف حرکت میکنیم  و یه طرفش جاده ی خاکیه و یه طرف هم یه دره و یه لغزش کوچک ما را از مسیر صاف منحرف میکنه و به جاده ی خاکی میبره که اون جاده ناهمواری های زیادی داره و هر لحظه امکان خراب شدن ماشین حرکت ما وجود داره و یا هر لحظه امکان منحرف شدن ما به دره وجود داره به هر حال باید هر طور شده از لغزشها نگران نباشیم و به مسیر خودمان که همان مسیر صاف و همواره برگردیم و بدون هیچگونه ترسی راه خدا و راه پاکی را ادامه بدیم.و از اینگونه تفکرات و لغزشها که به ما احساس نا امیدی واحساس ضعیف شدن دست میدهد دوری کنیم و همیشه و همه جا دست پرمهر خدا را بگیریم و هیچ وقت از لغزشها و شهوات پست در طول دوران ترک نترسیم چون طبیعیه که نفس اماره انسان همیشه تمایل به بدی و گناه دارد.برای هیچکس مسیر رسیدن به خدا هموار نیست همیشه برای هر کسی لغزش و احساس گناه وجود داره پس اگر لغزشی از شما سر زد اصلأ نگران نباشید و به خدا توکل کنید و به پاکیتون ادامه بدین***  

امید امیدوار 1370