بنام پروردگار شهر رمضان الکریم

سلام بر شما مسلمانان واقعی 

محمد سرباز امام زمان عج هستم 

فرارسیدن ماه مبارک رمضان و حلول ماه مهربانی را بر شما روزه داران و پاکدامنان و همچنین مسلمین جهان تبریک عرض میکنیم

می‌گویند رجب ماه خدا، ‌شعبان ماه پیامبر و رمضان ماه امت پیامبر است، ‌از این رو همه به مهمانی پروردگار دعوت شده‌اند. از لحظه لحظه این جشن عرفانی غافل نشویم.

ماه رمضان، ماه مفروش کردن قدوم شب قدر با اشک‌های شوق برای درک «زیباترین لحظه حیات انسانی» است.

ﺧﺪﺍﯾﺎ؛ ﮔﻔﺘﻢ ﺩﺳﺖ ﺧﺎﻟﯽ ﺯﺷﺖ ﺍﺳﺖ ﻣﻬﻤﺎﻧﯽ ﺭﻓﺘﻦ! ﺩﺳﺖ ﭘﺮ آمده‌ام … ﺩﺳﺘﯽ پر ﺍﺯ ﮔﻨﺎﻩ، ﭼﺸﻤﯽ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺍﻣﯿﺪ!
 
 
 
گفتم خدایا همنشینم باش …گفت من مونس کسانی هستم که مرا یاد کنند! گفتم چه آسان به دست می آیی ؟؟!! گفت پس آسان از دستم نده!
 
 
 
بهترین درس‌ها را در زمان سختی آموختم و دانستم صبور بودن یک ایمان است و خویشتن داری یک عبادت …
فهمیدم ناکامی به معنای تاخیر است نه شکست و خندیدن یک نیایش است …