بسم الله الرحمن الرحیم

و ما خلقت الجن و الأنس ألا لیعبدون

من جنیان و آدم ها رو نیافریدم جز برای عبادتم!!!

خدا

پس من و شما اگر نیتی به غیر از عبادت خدا داشته باشیم درواقع ارزش 

و مقام خودمون رو پایین اوردیم؛ چه افتخاری بیشتر از بنده خدا بودن

سراغ دارید؟ اونوقت خدا میگه ان اکرمکم عند الله اتقیکم!!!

یعنی بهترین شما پیش من باتقواترین شماست؛؛؛ یعنی اگر از گناهان دوری کنی عابدترین مردم به حساب میآی و پیش خدا دارای مقام و منزلت خواهی بود... دقت کنید توبه واقعی باید کرد توبه ای ک خدا ازش تو قرآن یاد کرده اون جوری باید توبه کرد؛ وگرنه امام رضا گفته ک کسی ک به زبان استغفرالله و اتوب الیه بگه ولی در عمل انجام نده اون درواقع خود را مسخره کرده؛؛؛ پس توبه ی واقعی باید کرد توبه ای ک با عشق و علاقه و طبق دستوری ک خدا و رسول به ما دادند انجام بگیره؛؛؛ 

وقتی حضرت موسی به آن وادی رسید...

ندا رسید

(یا موسی انی انا ربک)

ای موسی من پروردگار تو هستم

یعنی موسی اونی ک تو رو بزرگت کرد من بودم؛ اونی ک آب و غذا بهت داد من بودم؛ اونی ک تو اون صندوقچه تو دریا حفظت کرد من بودم؛ اونی ک به مادرت وحی کرد ک بچه رو بذار تو دریا و تو رو از فرعونیا نجاتت داد من بودم ؛ اونی ک از لقمه حرام تو قصر نجاتت داد من بودم؛ اونی ک شعیب پیامبر رو به عنوان استاد اورد تو دایره زندگیت من بودم؛ 

اونی ک روزیتو داد من بودم حالا من پروردگار تو دارم بهت میگم کفشهای خودت رو دربیار؛ ک تو در وادی مقدسی هستی

* با زبان بی زبانی خدا داره میگه حرمت نگهداریم*

موسی تو در جای مقدسی هستی اینجا بیابون نیست هرجور دلت بخواد باشی اینجا حرمت داره!!!

 ای موسی من انتخاب کردم تورا... 

تورا برگزیدم برای خودم؛ پس به چیزی ک به تو وحی میشود گوش ده:

* اننی انا الله لا اله الا انا فاعبدنی و اقم الصلاة لذکری*

من الله هستم خدایی جز من نیست پس عبادت کن مرا و به یاد من نماز را بپا دار!!!

یعنی انقدر این مطلب مهمه ک برای اولین بار ک خدا داره با پیامبرش مستقیما حرف میزنه و موضوع فوقلاده مهمی رو میگه!!!

یعنی هیچ چیزی جز الله لایق پرستش نیست...

معبودی جز الله نباید قرار داد؛؛؛ باید بدونیم ک عبودیت یعنی تسلیم بی چون و چرای الله باید باشی ک بشی بنده و عبد!!!

حالا ک تسلیم شدی و عبد خدا شدی پس نماز رو حتما بخوان!!!

انقدر نماز مهمه!!!

محمدتنها