عبدالمهدی:
سلام به همه
ابتدای این مصاحبه نمیتونم چیزی ننویسم.
توی این مصاحبه، دوست خوبمون دوتا عکس فرستادن. یکی از اونها یه مناجات زیبا داره، و اما یکی دیگه اش مربوط به بنده است.
عکسی که واقعا با دیدنش جا خوردم. عکسی که بیش از سه ماه نگهداری شده. و عکسی که از نظر من شاید فقط یک جواب ساده بود...
این برادر عزیزمون، اون زمان با نام کاربری «جهنمی» اومدن و پیام گذاشتن و از شکست گذشته ناراحت بودن، و بنده چند جمله ای در جوابشون نوشتم.
و الآن بعد از سه ماه از اسکرین شات اون جواب مطلع شدم که نگهداری شده بود.
و در ازای این همه محبت و دل پاکی، چیزی ندارم بگم جز اینکه دلم آرام میگیره از این نعمت، و خدا رو به خاطر لطف واسعش شاکرم.
دلی که گاه از ناراحتی و اندوه شما عزیزان، غمگین و شکسته شد و اشک رو در چشمان جوشاند، و گاه با سرور و شادی شما، شاد شد و خنده رو بر لبهایم جاری کرد.

آرزویم عزت و پیروزی شماست.

ذکر خدا

1)لطفا خودتون رو معرفی کنید. میتونید سن، و مدت ابتلاتون رو هم بگید.

من محمد ،با نام کاربری محمد بهشتی هستم،حدود 4ساله مبتلا بودم ،وسنم 18 ساله. با 109 روز پاکی

 

2) پاک شدن از گناه چه حسی داره؟ آیا حاضرید این حس رو بفروشید یا با چیزی عوض کنید؟

احساس سبکی ،احساس رهایی از زندان شهوات

فروشی نیست!!  چون این پاکی رو باید به صاحب اصلی اش تقدیم کنم 

 

3) شما اولین کاربری هستید که خواستید مصاحبتون بعد از ۱۰۰ روز پاکی انجام بشه. و الآن هم حدود ۱۱۰ روز گذشته.
مهم ترین عاملی که باعث پایداری شما در این راه شد، چه چیزی بود؟

توکل کردن به خدا،اراده و استفاده کردن از روحیه های دوستان خصوصا آقا عبد المهدی که تو این مدت هوامو داشتن

 

4) قطعا تجربه های زیادی در این مدت بدست آوردید. چه در روزهای اولی و چه در ادامه مسیر، چه خطرهایی شما رو تهدید میکرد؟

وضع نابسامانه جامعه،فضای مجازی و دوستان

 

5) از قبل فکر میکردین که بتونین اینقدر موفق عمل کنین؟ آیا قبلا هم چنین موفقیتی داشتید؟

قبلش اصلا فکر نمی کردم بتونم 10 روز هم  پاک بشم .یه مدتی گذشت 58 روز پاکی به دست آوردم و دوباره شکست خوردم و ایمان پیدا کردم که میتونم و تونستم

 

6) احتمالا دیدید که برخی افراد حتی با داشتن روزهای بالای پاکی هم دچار لغزش شدن. و خود شما هم قبلا چنین تجربه ای داشتید.
دلیل این مساله رو چه چیزی میدونید؟ و چه توصیه ای دارید برای جلوگیری از این اتفاقات؟

دلیل اصلیش غرور و نا امیدی هستش و دوستان فکر میکنن که خدا اون ها رو دوست نداره(که حیله ی بزرگ شیطان و آخرین تیرشه)،ولی اگه آدم واقع بین باشه میبینه که خدا هیچی براش کم نگذاشته.مثلا خودم هردم این جوری میگفتم :خدایا تو من رو دوست نداری ، به هم توجه نمیکنی،ولی بعدش یه کم فکر میکردم میگفتم خدایا شوخی کردم!!!

مناجات

 

7) یک نفر رو در نظر بگیرید که بارها شکست داشته. الآن ابتدای مسیره و تا حدی ناامید، و تا حدی هم نگران که شاید من اصلا نتونم ترک کنم.
چه حرفی برای این فرد دارید؟

برادر ،خواهر گلم شک نکنید به خدا قسم اگه تلاش کنیداین کار رو میتونید ترک کنید .همین خود من از سه بار در یک روز شروع کردم(این رو گفتم که میشه ترک کرد نه این که ....( آهان خوشم اومد خوب گرفتید) )و فقط وفقط از این سایت غافل نشید هر ووقت شیطون اومد سراغتون خود تون رو به این سایت برسونید وبا مدیرا در ارتباط باشید،نه این که اون کار رو انجام بدید بعد بیاید سایت و اعلام شکست کنید.هر وقت هم شیطون اومد سرا غتون یا یه صحنه ی مبتذل دیدید خودتون رو بزنید به (کوچه ی علی چپ و بگید شتر دیدم  ندیدم).از روش های سایت هم غافل نشید،تو رو خدا تا وضع از این بدتر نشده پرونده. خ.ا .رو ببندید .باور کنید پشیمون نمیشید،سرخودتون کلاه نذارید شمایی که میدونید برید فلان جا یا فلان سایت  تحریک میشید چرا میرید.،این شیطون شوخی موخی حالیش نیست،فرصت طلبه،گردن کلفته،ولی باید گردنش رو بشکنید.هر وقت هم شیطون اومد سراغتون قرآن رو تو دست تون بگیرید و روی قلبتون بذارید و مشغول ادامه کار هاتون شید چون دیگه شیطون جرات نزدیک شدن به شما رو نداره.در مقابل شیطون مقاومت نکنید بلکه مبارزه کنید.بنابراین بلند شو اول بگو بسم الله،بعدش هم بگو نفس کش کجایی،پدرش رو دربیار،مجال نفس کشیدن بهش نده(اینا رمز های پیروزی من بودند)

 

8) مطالب سایت تا چه اندازه برای شما مفید بودن؟ و بیشتر از چه مطالبی استفاده کردید؟

خدا وکیلی عالی بود..از اکثریتش

 

9) طریقه آشنایی شما با توبه۹۴ چی بود؟ و آیا نظری نسبت به بهبود سایت دارید؟

شانسی ..نظری ندارم چون عالیه ،حرف نداره

 

10) آیا در طول این مدت، اتفاق جالب و خاصی برای شما رخ داده که مربوط به ترک باشه و بخواهید برای ما تعریف کنید؟ 

این اتفاق های خاص یک دفعه نیفتاده بلکه به صورت تدریجی بوده.یکی همین قیافم هرکی من رو میدید می گریخت ولی خدا وکیلی الان تبدیل به زیبای خفته شدم(هر چی دختره چپ چپ نگام میکنه ولی دیگه از ما گذشته این کارا !!).یا قبلا تو درسام ضعیف بودم  ولی الان برای خودم صاحب نظرم تو درسا .اشتها نگو اشتهای اژدها بگوو....

 

11) مورد خاصی بوده که در دوره ترکتون، به شما کمک کرده باشه، بطوری که اون رو موثر در ترک بدونید؟ (از جمله شخص خاصی، کتاب خاصی، و یا فعالیتی خاص)

بله همین مدیرای سایت،بشینید با هاشون رفیق بشید درد و دل کنید،باور کنید خیلی تاثیر داره و فیلم های استاد راءفی پور هم خالی از تا ثیر نبود

 

12) اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.
خودارضایی               =زنده به گور شدن
عوارض                     =عذاب
مرکز نزدیکی به خدا    =پاکی ابد
اعلام پاکی                 =آقا عبد المهدی
نام کاربری                  =خودم
روحیه ی ترک             =روحیه از شما ترک از ما

اسکرین شات

 

13) آیا قول و قراری با خودتون گذاشته بودین که اگر ترک کنید به اون قول و قرار عمل کنید؟

بله حتی زیر قول و قرار خودم امضا و اثر انگشت هم زدم!!

 

14) در این مدت، رابطتون با خدا و اهل بیت چه تغییری کرده؟

چی بگم همواره در ارتباطیم(رمز موفقیت)

 

15) آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟
بعد از ترک چطور؟

بله احساس میکردم همه چیز لو رفته..ولی بعدش یعنی الان احساس سر افرازی میکنم ودر ضمن پیشه اقوام و دوستان خیلی عزیز شدم

 

16) هنوز هم قصد دارید کنار بقیه دوستان اعلام پاکی کنید؟

بله 100 درصد

 

17) و کلام پایانی شما دوست بزرگوار...

برای پاکی بجنگید حتی به قیمت جون تون هم شده