سلام دوستان
امیدوارم حال همتون خوب باشه، و با قدرت در مسیر پاکی از گناه پیش برید.
بازم مصاحبه دارید. ماشاءالله این روزا مصاحبه هامون زیاده. و این یعنی پرنور شدن سوی امید در دل ما.
عکسهای این مصاحبه رو خود دوستمون انتخاب کردن، و یه کلیپ تصویری زیبا از استاد رائفی پور هم برامون فرستادن، که در آخر همین مصاحبه قرار داده شده.
حرفهای قشنگ این جوان موفق رو در ادامه مطلب از دست ندید.
صد بار اگر توبه شکستی باز آ
1) سلام دوست عزیز
لطفا خودتون رو معرفی کنین(همین که نام کاربریتون رو بگین هم کافیه، میتونین در صورت تمایل سنتون رو هم بفرمایید)
با سلام 
محمدحسین هستم 18 ساله
2) از حس و حالی که الآن دارید برامون بگید. پشت سر گذاشتن چهل روز پاکی چه حسی داره؟
خوب قطعا حال و هوای این روزای من قابل وصف نیست و حتما باید تجربه کنی تا متوجه بشی ولی در کل در تمام زندگیم هیچ وقت مثل الان احساس نزدیکی به خدا نکرده بودم
3) آیا قبل از آشنایی با سایت هم اقدام به ترک کرده بودین؟ تا چه حد نتیجه بخش بوده؟ 
بله من حدود پنج سال این کارو انجام میدادم و از دو سال پیش شروع به ترک کرده بودم که متاسفانه تمام تلاش های من منجر به شکست شد ولی اشنایی با سایت شما در نهایت منجر به ترک من شد
4) به نظرتون چه عامل یا عواملی در کشیده شدن شما به این عمل، نقش داشته، و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟
خوب قطعا مهمترین عامل خود من بودم که به خاطر ضعف ایمان به این کارکشیده شدم و باید بگم که کسی رو مقصر نمیدونم چون هیچ کس این کارو به من یاد نداد و من خودم شروع به انجام این کارکردم ولی خانواده هم نقش مهمی دارند که خوب در اکثر موارد کمکی از طرف اونا به فرزند نمیشه و راستش دوست ندارم به عقب برگردم چون شاید اقدامی انجام میدادم که باعث میشد حتی تا امروز هم موفق به ترک نمیشدم برای این حرفتون یه جمته قشنگ دارم که میگه:
شما نمیتونید به گذشته برگردید و اغازی جدید بسازید اما میتونید از همین حالا شروع کنید و یک پایان جدید بسازید
5) فکر میکنید علت اصلی روی آوردن افراد به این عمل چی هست؟
خوب بالا رفتن سن ازدواج مشکل بزرگیه و همین طور بهونه بعضی ها برای ضعف اراده خودشون در کل باید بگم این دو دست به دست هم دادن تا جوان های ما به این عمل روی بیارن
6) به نظر شما والدین چه نقشی در عدم ابتلای فرزندانشون به این بلای خانمان­سوز میتونن داشته باشن؟
میدونین خودارضایی مثل یه علف هرزه تا رشد نکرده میشه کندش و این کار میتونه به بهترین شکل توسط والدین انجام بشه اما وقتی ریشه کرد دیگه خیلی سخت میشه نگفتم غیرممکن گفتم سخت قابل توجه بعضی ها که بعد از چند شکست ناامید میشن و فکر میکنن همه چی تمومه
7) خودارضایی چه عوارضی براتون در پی داشت و با ترک اونا تا چه اندازه بهبود پیدا کردین ؟
بیشتر عوارض ذکرشده به جز چندتا رو پیدا کرده بودم ولی اونی که از همه برام مهمتر بود اسیب هایی که به مغز میزد مثل کاهش حافظه و تمرکز چون من رشتم ریاضی هست و خیلی به درس وابسته هستم و این کار باعث شکست های پی در پی من در درس شد که با ترک تا حد زیادی بهبود پیدا کرده 
8) انگیزه شما برای ترک چی بود ؟ (مهمترین علتی که به خاطرش ترک کردین چی بوده؟)
دوست نداشتم خدا رو از خودم ناامید کنم اخرین تلاشم که منجر به پیروزی شد بااین جمله شروع شد 
خدایا روز قیامت من اون کسی نیستم که بره تو جهنم من ناامیدت نمیکنم پیروز میشم فقط اگه تو کمکم کنی
9) به نظرتون مهم ترین کارایی که کردین یا نکردین تا به سمت این عمل نرید چی ها بودن ؟(رمز موفقیتتون چی بوده؟؟؟)
مهمترینش حضور خدا بود یعنی خدا در هر جا ناظر و حاضر بر رفتار ما هست که شروع این طرز فکر با دیدن کلیپی از استاد رایفی پور بود که براتون فرستادم
10) مهم ترین موانعی  که باهاشون  مواجه شدین چی بود و چه جوری پشت سرشون گذاشتین ؟
تعریف از خود نباشه من تو خیال پردازی عالی هستم و این خیال پردازی بعضی وقتا جاهای خوبی نمیرفت قدم اول برام کنترل این افکار بود و همچنین ضعف اراده که به نظر من مهمترین موانع برای هر کسی در این راه این دو مانع هست
11) آیا کتاب، متن یا موسیقی خاصی توی این مدت بهتون کمک میکرد؟ اگه آره لطفا معرفی کنین 
خوب مهمترینش برام قران بود بعضی وقتا راستشو بگم همت نمیکردم قران بخونم پس فایل صوتی سوره لقمان و چند سوره دیگه رو دانلود کرده بودم و قبل از خواب تو رختخواب گوش میکردم و میخوابیدم به اضافه همون کلیپی که قبلا اشاره کردم خیلی موثر بود و چندبار اول نتونستم جلوی گریمو بگیرم
12) به نظرتون چرا بعضیا انگیزشون رو برای ترک از دست میدن و حس میکنن نمیتونن ترک کنن ؟
چون فکر میکنن با یکی دو بار شکست همه چی تمومه اخه کدوم ادم موفقی رو دیدین که بدون بارها و بارها شکست به جایی برسه
وقتی شکست خوردین این جمله رو به خودتون بگین
مهم نیست چقدر محکم زمین میخورید مهم اینه که تا چندبار بعد از زمین خوردن میتونید بلندشید و به راهتون ادامه بدید و این راز موفقیته
13) آیا برای شما هم پیش اومده بود که ناامید بشین از ترک، و یا انگیزتون رو از دست بدید؟
اگر آره، چطور تونستید این حالت رو پشت سر بذارید؟
خوب قطعا اره برای چنین مواقعی برای هر فکر منفی  یه جمله کوبنده مثبت داشتم که توی مصاحبه هم بعضی هارو استفاده کردم و این جملات رو از کلیپ های انگیزشی که توی اینترنت یا اپارات زیادن یاد گرفتم
14) آیا اتفاق جالبی توی این چهل روز براتون افتاد که مربوط به ترک باشه؟ (اگه آره میتونین درصورت تمایل تعریف کنین)
اره و اون این بود که روزای اول به زور سمت عوامل تحریک کننده نمیرفتم و بعضا چند بار رفتم و اگه کمک خدا نبود شکست میخوردم ولی بعدش به جایی رسیدم که اون عامل تحریک کننده بود ولی من به خودم میگفتم دیگه نگاهت نمیکنم اخه یه داستان شنیدم میگن وقتی امام زمان به دنیا اومد شیاطین گفتن ایشون رو بکشیم ولی ابلیس گفت نه اگه بکشیمش همه ما نابود میشیم پس گفتن کاری میکنیم که شیعیان ایشان گناه کنند و با اینکار قلب حضرت رو ازرده میکنیم من میخواستم حداقل من کسی نباشم که قلب حضرت رو ازرده میکنه یک نفر هم یک نفره!!!
15) رابطتون با خدا و ائمه(علیهم السلام) طی این دوره چه تغییراتی کرده؟
قبلا باحرف قبولشون داشتم ولی الان با قلب وعملم نشون میدم چقدر دوستشون دارم و همین طور احساس کینه عجیبی نسبت به شیطان  دارم در کل رابطم عالی شده
16) خوب با توجه به چیزای خوبی که الان به دست اوردین برنامتون برای آینده چیه ؟
ادامه همین راه و هدف اصلیم فعلا موفقیت در کنکور 96 هست
17) همونطور که میدونین چله گرفتن کمک بزرگی برای ترک همه عادتهای ناپسند محسوب میشه
آیا قصد دارین باز هم چله بردارید؟
بله حتما چله برداشتن کمک بزرگی بهم کرد و قصد دارم ادامه بدم
18) از اینجا برای ما بگید
چطوری با سایت آشنا دارین و چه نظری برای بهبود مطالب دارین؟
ابتدا توی گوگل سرچ کردم و با یه وبلاگ اشنا شدم که اصلا فعال نبود بعدش متوجه شدم که باید سایت های دیگری هم باشند مثل این سایت و بعد با یک سرچ دیگر در گوگل سایت شما رو دیدم که بسیار فعال و دارای امکانات زیادی هست
19) بخش مورد علاقه شما در سایت کدوم بخش هست؟
اعلام پاکی
20)فکر میکنین بتونین کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا... نجات بدین ؟
اگه طرف خودش واقعا و قلبا بخواد چرا که نه
21) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟ و البته پاسخ خودتون به اون سوال رو هم بفرمایید.
سوالات کامل و عالی بود
22) الان که دوره ترک رو گذروندین باز هم همراه دوستانتون اعلام پاکی میکنین؟
حتما من هر روز صبح قبل از شروع روز میام سایت و اعلام پاکی میکنم
23)اگه نکته ای برای کمک به دوستان به ذهنتون میرسه لطفا بهمون بگین ؟
نماز اول وقت خیلی کمک میکنه ولی بعضی وقت ها ادم فراموش میکنه اول وقت بخونه دقت کردین تو این جور مواقع وقتی یادتون میاد نماز نخوندین یه صدایی اروم تو گوشتون میخونه که حالا یه ساعت دیگه دیرنمیشه گوش ندادن به این صدا که همون شیطانه یکی از عوامل کمک خدا به شماست
24) و حرف آخر...
میخوام مصاحبه رو با یک سوال تموم کنم شما حاضری بیای تو خیابون جلوی مردم این کارو بکنی؟قطعا نه 
حالا سوال من اینه وقتی داری توی اتاقت این کارو انجام میدی یه لحظه فکر کن امام زمانت توی اتاق ایستاده و داره نگاهت میکنه یا خدا داره بهت نگاه میکنه ایا بازم حاضری جلوی اونا این کارو انجام بدی؟

ذکر خدا

جهت دریافت کلیپ کلیک نمایید