سلااااام

یه مصاحبه خوب و عالی داریم، اونم با خواهری که شما عزیزان این مدته محبت داشتید و برای شفای بیماریشون دعا کردید.

در این مصاحبه علاوه بر خوندن حرفهای زیبای خواهرمون، میتونید از خبرهای بعد از زیارت امام رضای ایشون هم مطلع بشید، و همینطور حرفی که برای بیماران سرطانی دارن.

خدا با ماست

   

1) سلام خواهر گرامی
لطفا خودتون رو معرفی کنین(همین که نام کاربریتون رو بگین هم کافیه، میتونین در صورت تمایل سنتون رو هم بفرمایید)

سلام من زینب سادات هستم

برای دیدن متن کامل مصاحبه، به ادامه مطلب برید

2) از حس و حالی که الآن دارید برامون بگید. پشت سر گذاشتن چهل روز پاکی چه حسی داره؟

حس خوبی دارم اصلا نمیشه بیانش کرد

3) آیا قبل از آشنایی با سایت هم اقدام به ترک کرده بودین؟ تا چه حد نتیجه بخش بوده؟

بله اقدام کرده بودم ولی هر دفعه شکست خوردم

4) به نظرتون چه عامل یا عواملی در کشیده شدن شما به این عمل، نقش داشته، و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟

دور بودن از خدای خودم ولی  الان که فکرش میکنم هم به خدا نزدیک تر شدم

5) فکر میکنید علت اصلی روی آوردن افراد به این عمل چی هست؟

بخاطر ناامیدی که دارن و از خدا دور شدن و حتی کسایی که به خ.ا مبتلا شدن

6) به نظر شما والدین چه نقشی در عدم ابتلای فرزندانشون به این بلای خانمان­سوز میتونن داشته باشن؟

میتونن کمکشون کنن تنهاشون نزارن دستشون بگیرن تشویقش کنن برای ترک گناه

7) خودارضایی چه عوارضی براتون در پی داشت و با ترک اونا تا چه اندازه بهبود پیدا کردین ؟

خداروشکر به این بیماری مبتلا نبودم و نیستم

8) انگیزه شما برای ترک چی بود ؟ (مهمترین علتی که به خاطرش ترک کردین چی بوده؟)

بخاطر رضایت خدا و برای خوشحالی خدا و امام زمان

9) به نظرتون مهم ترین کارایی که کردین یا نکردین تا به سمت این عمل نرید چی ها بودن ؟(رمز موفقیتتون چی بوده؟؟؟)

اینکه خدارو ناظر دونستم و بخاطر خدا گناه نکردم و همیشه حس میگردم خدا کنارم نشسته و به احترامش گناه نکردم

10) مهم ترین موانعی  که باهاشون  مواجه شدین چی بود و چه جوری پشت سرشون گذاشتین ؟

تنها موانع من شیطان بود که سعی میگرد منو از پاکی به سمت ناپاکی ببره ولی خداروشکر  نتونست

11) آیا کتاب، متن یا موسیقی خاصی توی این مدت بهتون کمک میکرد؟ اگه آره لطفا معرفی کنین

من بیشتر قران و نوحه گوش میکردم و خیلی تاثیر داشته

12) به نظرتون چرا بعضیا انگیزشون رو برای ترک از دست میدن و حس میکنن نمیتونن ترک کنن ؟ و آیا راه حلی برای این مساله به نظرتون میرسه؟

چون ناامیدن تا شکست میخورن ناامید میشن. خود خدا گفته اگر صدبار توبه شکستی باز ای پس دلیلی برای ناامید شدن نیست توکل کنید فقط فقط به خدا مطمئن باشید دستون میگیره

13) آیا اتفاق جالبی توی این چهل روز براتون افتاد که مربوط به ترک باشه؟ (اگه آره میتونین درصورت تمایل تعریف کنین)

اتفاق عجیبی که برام اتفاق افتاد این بود که احساس میکردم خدا و امامان بیشتر بهم نزدیک شدن. همیشه احساس میکردم کنارم هستن و هوامو دارن و واقعا تو این چند روز دستم گرفتن واقعا مدیونشونم

14) رابطتون با خدا و ائمه(علیهم السلام) طی این دوره چه تغییراتی کرده؟

خیلی خوب شده باعث شده هرروز به یادشون باشم و صبح موقع بیدار شدن و شب قبل از خوابیدن بهشون سلام کنم

15) خوب با توجه به چیزای خوبی که الان به دست اوردین برنامتون برای آینده چیه ؟

که فقط فقط برای پاکی تلاش کنم

16) همونطور که میدونین چله گرفتن کمک بزرگی برای ترک همه عادتهای ناپسند محسوب میشه

آیا قصد دارین باز هم چله بردارید؟

بله حتما

17) از اینجا برای ما بگید

چطوری با سایت آشنا دارین و چه نظری برای بهبود مطالب دارین؟

من از یکی شنیده بودم که توبه باید غسل کرد و نماز توبه خونده و من نمیتونستم نمازش چجوریه بخاطر همین سرچ کردم و با سایتتون اشنا شدم

18) بخش مورد علاقه شما در سایت کدوم بخش هست؟

حرف دل و اعلام پاکی

19)فکر میکنین بتونین کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا... نجات بدین ؟

بله

20) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟ و البته پاسخ خودتون به اون سوال رو هم بفرمایید.

 سوالم اینه که چرا ناامیدن چرا تا شکست میخورن سریع ناامید میشن

21) الان که دوره ترک رو گذروندین باز هم همراه دوستانتون اعلام پاکی میکنین؟

بله حتما

22)اگه نکته ای برای کمک به دوستان به ذهنتون میرسه لطفا بهمون بگین ؟

که ناامید نباشن خدا رو ناظر بدونن و به احترام خدا و امامان گناه نکنن 
الم یعلم بان الله یری:  ایا نمیدانید که خدا میبیند

23) و حرف آخر...

حرف اخرم برای کسانی. هست که سرطان دارن اگه یادتون باشه من دوباره ازمایش دادم و هر دوبار آزمایشم نشون داد من سرطان دارم با این حال ناامید نشدم و روحیه ام از دست ندادم حتی چند روزی که مشهد بودم و تو حرم بودم. و از امام رضا شفامو میخواستم یک شب یه خانمی دست زد رو شونمو گفت اقا شفاتو داد بهم گفت شنبه دوباره ازت ازمایش خون میگیرن تو ازمایشت علائم بیماری نیست وقتی برگشتم ببینم کی بود ندیدمش انگار غیب شده بود حرفم اینه ناامید نباشید روحیه تون از دست ندید امیدوارم امام رضا به حق جوادش تمام کسایی که بیماری سرطان دارن رو شفا بده

توکل علی الله