سلام دوست عزیز
این پاکی ارزشمند رو به شما تبریک میگم.
1)لطفا خودتون رو معرفی کنید. میتونید سن، و مدت ابتلاتون رو هم بگید.

ســـــلام و خسته نــــباشید به شــمــــا
سلام به دوســـتـای گــلـــــم
من میـــــنــــــا هستم  18 سالمه داشنجو هستم و نامزد هم دارم  و حدود 6 سال به این گناه کثیف و بلای جان و روح مبتلا بودم


2) مطالب سایت تا چه اندازه برای شما مفید بودن؟ و بیشتر از چه مطالبی استفاده کردید؟

مطالب سایت فوق العاده بودن من از همشون خیلی استفاده کردم مخصوصا شربت ابلیمو هم خوشمزه بود هم به شدت مانع بود البته قران خوندن و نمازم خیلی تاثیر داشت .

مشاهده کامل در ادمه مطلب

3) پاک شدن از گناه چه حسی داره؟ این حس رو با چه چیزی حاضرید عوض کنید؟

من به شدت به خاطر این گناه کبیره احساس گناه و استرس داشتم و به شدت عصبی و پرخاشگر بودم و واقعا اعتماد به نفسم پایین اومده بود حتی روی درس خوندنم هم تاثیر داشت .
میدونید یه حس فوق العاده است انگاری که از قفس و دام  شیطان ازاد شدم و در حال حرکت به سمت نور و و خدا هستم. کی حاضره یه همچین حس پاکی و بندگی و با چیز دیگه ای عوض کنه؟؟؟
با هیچی حاضر نیستم عوضش کنم

4) از قبل فکر میکردین که بتونین اینقدر موفق عمل کنین و این دوره پاکی رو پشت سر بذارین؟ آیا قبلا هم چنین موفقیتی داشتید؟

من توی 6 سال هیچ وقت نفهمیدم که این قدر ضرر داره و گناه کبیره هستش اما وقتی پارسال فهمیدم به شدت دنبال ترک این گناه بودم که با سایت بهشتیتون آشنا شدم.
خیر این اولین بار ترکم بود و تا به الان خدا رو شکر شکست نخوردم .

5) دوره ی فعلی که پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میکنید؟ یا بهتره بگم به کیفیت عملکرد خودتون چه نمره ای میدید؟

راستش نه اصلا فکرش و نمیکردم موفق شم با خودم اولین بار گفتم یه تلاشی کنم و بعد وقتی روزام و با خدا و سایت شما شروع میکردم خود به خود هیچ فکر بدی توی سرم نمیومد
البته بعضی وقتا گول میخوردمااا
اما به محض این که پرتوهای فکرش توی سرم میومد اول از همه افکارم و کنترل میکردم و بعدش با قران خوندن و توی جمع رفتن و افکار مثبت کنترلش میکردم
سخت بود ولی نه انچنان هم سخت باشه
بیشترین چیزی که من و ترکم داد نماز اول وقت شربت ابلیمو جلوگیری از افکارم و دامنه نزدن بهشون و همین طور کامنتای بچه ها و جواب مــــدیـــرای گــــلــــــم
نـــازنـــیــــن جون و آبجی فـــاطـــمــــه بودش .
و از 20 نمره به خودم 18 میدم تا هم یادم باشه راه هنوزم ادامه داره و هم به خاطر این که یکم نزدیک بود گول بخورم.

6) اگر در دوره 40 روزه نیز شکست داشته اید به چه دلیل بوده؟ و با انجام چه کاری یا در نظر گرفتن چه نکته ای دیگر به شیوه قبل شکست نخوردید و موفق شدید؟

من اولین بار ترکم هست و شکست قبلی نداشتم
اما بیشترین عامل به نظرم دامنه زدن به افکار غلط و چیزهایی هستن که باعث فکرای ما میشه.

7) مهم ترین انگیزه ای که باعث شد تا این اندازه مصمم عمل کنید، چه چیزی بود؟

من نمیدونستم که گناه کبیرست اگه زودتر میدونستم برای ترکش زودتر مصمم میشدم
اول به خاطر این که خدا  و صاحب الزمان رو خیلی ناراحت کردم و با این تفکر من حتی نمیتونستم فکرشم کنم که بخام دوباره انجامش بدم
دوم از همه به نامزدم فکر میکردم این که پسر خوبی مثل اون که نماز میخونه روزه میگیره و حلال حرام میکنه و عاشق من شده چه بلایی سرش میاد وقتی من باهاش ازدواج کنم و نتونم نیازهای جنسی و روانیش و برطرف کنم
وقتی به پاکی نامزدم فکر میکردم اصلاااااااااااااا نمیتونستم به این گناه کبیره حتی فکرم کنم چه برسه این که بخوام انجامش بدم.

8) مورد خاصی بوده که در دوره ترکتون، به شما کمک کرده باشه، بطوری که اون رو موثر در ترک بدونید؟ (از جمله شخص خاصی، کتاب خاصی، و یا فعالیتی خاص)

بله اول خدا بعدش اراده ی خودم و این که به افکارم دامن نمیزدم دوم از همه به نامزدم فکر میکردم که چه قدر گناه داره که من این کار رو کنم
بعدش نماز خوندنم و خالی کردن انرژیم از راه ورزش و باشگاه و مهم تر این که هر روز اعلام پاکی میکردم و با کامنتام به خودم و همه انرژی میدادم
و این که با اعلام پاکیم از پاکیم مثل یه امانت مواظبت میکردم.

9) اولین جمله ای که با شنیدن کلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.


خودارضایی=  زندان گناه و لذت شیطان
عوارض =  عصبی پرخاشگو افسرده مشکلات زیاد برای ازدواج
مرکز نزدیکی به خدا=جاده ای مستقیم و آسفالت برای رسیدن بخدا
پاکی=  ایستگاه رسیدن به خدا
نماز = ستایش بنده برای بندگی خدا
چهل=  تابلو اعلام اسفالت شدن راه برای رسیدن بخدا

10) آیا قول و قراری با خودتون گذاشته بودین که اگر ترک کنید به آن قول و قرار عمل کنید؟

بله نذر کردم که عروسیم و با تمام تشریفات و خرج های الکی به یه مجلس ساده تبدیل کنم و با پولش به یه عروس دوماد کمک کنم که زندگی ساده رو باهم شروع کنند انشاءالله (و با نامزد و خونواده ها هم صحبت کردم که با این که استقبال خوبی نکردن اما راضی شدن )

11) بخشش و رحمت خدا رو تا چه حد دیدید یا احساس کردید؟ چه قبل از زمان ترکتون، و چه بعد از اون.
و آیا این دید تغییری داشته؟

از وقتی شروع به ترک کردن کردم وجود خدا رو بیشتر احساس کردم و اون رو ناظر لحظه لحظه افکار و زندگیم میدونم.خدا خیلییییییییییی مهربونه که بهم کمک کرد که این 40 روز از جاده خاکی عبور کنم و راهم اسفالت شده.

12) آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میکردید که دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر کرده باشه؟
بعد از ترک چطور؟

نه فقط بهم میگفتن که چرا انقدر عصبی هستی
البته این چند سال اخر وحشتناک تر شدم از نظر عصبانیت
و ازین اخرا خیلی با همه دعوا میکردم
ولی الان بهتر شدم خیلییییییی.

13) آیا در سایر چله های سایت هم شرکت کردید؟ و یا قصد شرکت دارید؟

از فردا قصد دارم در بقیه باشگاه ها شرکت کنم انشاء الله.

14) فکر میکنین بتونین کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا... نجات بدین ؟

بله حتما اما متاسفانه من افراد مبتلا رو نمیشناسم اما اگه بدونم حتما اعلام میکنم.

15) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟ و البته پاسخ خودتون به اون سوال رو هم بفرمایید.

تمام سوالات جامع و کامل بودن ازتون ممنونم.

16) در ازای این نعمت پاکی که خدا به شما داده، حاضرید چه کاری انجام بدید؟
میتونید اون کار رو اعلام کنید، و بعد از انجامش هم گزارشش رو به ما بدید (چه در قالب عکس، و یا صرفا نوشته) تا ما هم این عمل خیر شما رو در یک پست درج کنیم.

در ازای پاکیم قصد دارم خرج های الکی و پرهزینه عروسیم و به یه عروس و دوماد نیازمند کمک میکنم و هرکاری که در توانم باشه انجام بدم انشاء الله.

17) و کلام آخر ...؟؟؟

از همه ی مدیـــــــــرای عــــزیــــــزم ممنونم خیلییییییی ممنونم انشاء الله خداوند در دنیا و اخرت موفق و سربلندتون کنه و سلامت باشید
اجرتون با امام حسین (ع)
فــــاطــــمـــــه جــــان و نــــــازنـــیـــــن گلـــــــم و مــــدیـــرای عزیـــــــــزم خــــستــه نبـــاشیـــد
خــــیـــــلــــی دوســتـتون دارم آجــی هااااااا‍️‍
دوستای گلم فقط توکل کنید و به افکارتون دامنه نزنید
انشاء الله تمام افراد مبتلا با ترک این گناه و فراهم شدن ازدواجشون بهشتی شن و خوشبخت انشاء الله
با سپاس و قدر دانی از مدیر سایت براتون دعا میکنم
اللهم عجل لولیک الفرج