1) سلام برادر عزیز
لطفا خودتون رو برای دوستان معرفی کنید. در صورت تمایل سنتون و مدت ابتلاتون رو هم بفرمایید

سلام عرض ادب محمدرضا هستم 20ساله

 

2) فکر میکردید به این پاکی برسید؟ چه حسی دارید الآن؟

نه اصلا باورم نمیشدکه به چهل روز ترک برسم والان حس فوق العاده ای دارم

 

3) اقدامات و کارهایی که قبل از این دوره، برای پاکی کردید، چقدر موثر بوده؟ آیا قبلا هم تونستید به این میزان پاکی برسید؟

بله اقداماتی که انجام دادم بسیار موثر بوده وتونستم قدم به قدم ترکش کنم

 

4) چه چیزی رو عامل اصلی ابتلا به این عمل میدونید؟

رفیق بد باعث شد دست به این عمل زشت بزنم ولی خداروشکر فهمیدم وترک کردم

 

5) خودارضایی چه عوارضی براتون در پی داشت و با توجه به مدت ابتلاتون، با ترک این عمل، تا چه اندازه بهبودی حاصل شده؟

درد کمر،کم خونی،کوفتگی اعصاب و.....عوارض این کار دراین مدت ترک کم کم درحال بهبودی هستند

 

مشاهده کامل در ادامه مطلب >

6) از تغییرات روحیتون طی این مدت برامون بگید.
آیا رابطتون با خدا و ائمه(ع) تغییری کرده؟
در رفتارهای اخلاقی و رفتاریتون تغییری می بینید؟

بله احساس میکنم به خدا نزدیک ترم و اعصابم آرامش پیدا کرده

 

7) چه انگیزه ای بیشترین تاثیر رو در تصمیم گیریتون برای ترک داشت؟

من اون زندگی افسرده رو دوست نداشتم وهمین برام یه انگیزه شد تا ترکش کنم

 

8) از راهکارهای موفقیتتون بگید.
چه عوامل و راهکارهایی سبب شد در این دوره موفق عمل کنید؟

ازتمام عوامل تحریک کننده به شدت دوری میکنم و اصلا طرفش نمییرم..

 

9) اصلی ترین موانع راه ترک، برای شما چه چیزهایی بود؟ و چطور تونستید این موانع رو پشت سر بذارید؟

وسوسه شیطان اما من سر کوبش کردم وشکستش دادم
 
10) به نظرتون رسیدن به پاکی و ترک این عمل سخته؟

خیر اصلا خیلی هم راحته فقط انگیزه میخواد

 

11) شکستهای زیاد موجب نشده بود که ناامید و دلسرد بشید؟
به نظرتون در این مواقع چه کاری باید کرد؟

شکست زیاد باعث شد تابتونم محکم تر از قبل شروع کنم

 

12) آیا کتاب، کلیپ، یا ارتباط خاصی توی این مدت بهتون کمک میکرد؟ اگه آره لطفا معرفی کنین

ارتباط بادوست کلیپ و.....

 

13) آیا اتفاق جالبی توی این چهل روز براتون افتاد که مربوط به ترک باشه؟ اگه آره میتونین درصورت تمایل تعریف کنین

خیر

 

14) خوب با توجه به موفقیتی که الان به دست آوردین برنامتون برای آینده چیه؟

میخوام باتقویت خودم مناسب برسم وانشالله بهبودی کامل قرار بگیرم بتونم زندگی شادرو فراهم بیارم

 

15) از اینجا برای ما بگید
چطوری با سایت آشنا شدین، و آیا پیشنهادی برای بهبود روند سایت دارید؟

سایت بسیار عالی هست واگه نبود نمیتونستم باید چ کارکنم ومتشکرم ازشما

 

16) بخش مورد علاقه شما در سایت کدوم بخش است؟

بخش فواید بیشمار ترک خودارضایی 

 

17)فکر میکنین بتونین کسی که مبتلا هست رو با معرفی سایت یا... نجات بدین ؟

بله میتونم باکمال میل

 

18) الان که دوره ترک رو گذروندین باز هم همراه دوستانتون اعلام پاکی میکنین؟

بله حتماً

 

19) سوالی که انتظار داشتین مطرح بشه اما نشد چی هست؟

سوال خاصی نداشتم

 

20) و کلام آخر...

در اخر ازشما به خاطره سایت خوبتون کمال تشکر فراوان دارم بسیییار بسیییار متشکررررم