♥️به نام خدا♥️

سلام دوستان عزیز ان شاءالله که حال همگی خوب باشه ومحکم مسیرپاکی رو ادامه بدید:)

مقدمه:خب بهتره ازاینجا شروع کنم،که بعضی افرادی که به سایت مامراجعه میکنن ممکنه مشکلشون با پاسخ های مابرطرف نشه ونیازمند راهنمایی ها وکمک های بیشتری باشند. بعضی هاهم میپرسن کمپین معتادجنسی چیه؟ و..

دراین پست میخوام به چندتاسوال مهم پیرامون کمپین معتادان جنسی بپردازم،تایه شناخت نسبی بهش داشته باشیم.

  

مشاهده متن کامل در ادامه مطلب... 

 

1) کمپینsaچه کمپینی است؟ کمپین ترک اعتیاد جنسی است

 

2) برای چه افرادی کاربردی است؟ برای افرادی که دچاررفتارهای اجباری جنسی هستن،یعنی افرادی که کنترل جنسی ازدستشون خارج شده،مثل افرادی که رابطه های پر خطر داشته وتوانایی کنترل آن راهم ندارن.

 

3) چطور تشخیص دهیم ماهم به کمپین نیاز داریم یاخیر؟ اگر دچاررابطه های انحرافی وپرخطرهستید که توانایی کنترلش رو ندارید وبصورت افراط واجباردرامده،بله این کمپین میتواند به شماکمک کند.

 

4) اساس کار کمپین به چه صورتی است؟ پایه کاری sa،تشکیل شده ازجلسات، راهنما. جلسه هاکه در اکثر شهرهادایرهست وزمان ومکان برگزاری در سایتsa,گذاشته شده. که بایستی فرد در جلسات حضور داشته باشه. راهنما فردی است که زمانی در شرایط فرد مراجعه کننده بوده،وسابقه ترک بالایی دارد،ومیتواند همچون دوست درکنار فرد مورد نظر بماند ودرزمان های حساس باهاشون صحبت کنه ومثل رفیق مسیرپاکی رو ادامه بدن،راهنمافردی قابل اعتماد بوده وفرد میتواند بدون ترس بهشون اعتمادبکند چون مورد تایید کمپین هستن. ۱۲گام ترک در جلسات اجرامیشه که بااین برنامه ریزی دقیق فرد میتواند بهبودی را تجربه کند. 

 

5) ما دوست داریم وارد کمپین شویم،اما میترسیم شناخته شویم واون حریم خصوصی مون مورد تجاوزقراربگیره؟ اساس کارمجموعهsa,گمنامی است هیچ کس حتی راهنما حق اطلاعات شخصی جمع کردن را ندارد وتازمانی که خودفرد نخواهد گمنانم باقی میماند،درجلسات هم همه افراد مراجعه کننده همین حس را دراولین جلسه دارند که میترسن شناخته شوند،این ترس طبیعی است وبعدازمدتی میبینید چقدر محیط صمیمی وگرم ایست ودوستانه مسیربهبودی رو ادامه خواهید داد. 

 

6) من دوست ندارم بهم لقب معتاد بچسبونن!! اصلادر کمپین کسی رامعتاد خطاب نمیکنن  بلکه همه رابیمارمینامند ازاین جهت که بیماری قابل درمانه. 

 

7) آیا این کمپین پول وهزینه ای هم دریافت  میکند؟ خیر،کلیه خدمات سایتsa,اعم ازجلسات،راهنما رایگان میباشد. 

 

8) من خودارضایی میکنم ایا باید مراجعه بکنم؟ بستگی دارد،اگر خودارضایی شدید دارید بصورتی که کنترل ان ازدستتون خارج شده بله میتواند کنپین بهتون کمک کند. پورنوگرافی هم به همین صورت اگر بصورت اجبار درامده یعنی کنترلی روی این رفتارتون ندارید بازم نیازمند مراجعه به کمپین هستید.

 

9) اگر بخوام مراجعه کنم باید ازچه راهی اقدام کنم؟ 

آیدی تلگرام: @SAPersian

آدرس سایت: sa-iran.org  

  

من سعی کردم سوالات مهم رو مطرح بکنم بازم اگر سوالی داشتیدزیرهمین پست بپرسید پاسخ میدم🙏🏻