به نام خداوند بخشنده ی مهربان

..................

آی مردم شهر زندگی بیایید از دخمه های دلتنگیتان بیرون
سطل رنگی دارم
اندکی بردارید
دخمه ی تاریک هم گر که رنگی باشد
اندکی بر دل این کوچه ی دلتنگی ها نقطه ی عطفی دارد .

1) سلام دوست عزیز

لطفا خودتون رو معرفی ڪنین(همین ڪه نام ڪاربریتون رو بگین هم ڪافیه، میتونین در صورت تمایل سنتون رو هم بفرمایید)


سلااااااااااام 😃😃😃
خوبیییییید؟؟!؟؟☺️
اگه گفتید من کی هستم 😂
اول اول اولی که اومدم تو این سایت اسمم من گنه کارم و شرمنده بود😔
بعد شدم نارین
دیدم منو با پسرا اشتباه گرفتن😒 یه خانم گزاشتم تنگش 😎
شدم نارین خانم 😅
بعد ها با اسم افسونم و افسانه
و نازلی هم پی ام میدادم تو سایت

سنم هم میشه ۱۵۲ روز از متولد شدنم میگذره 😁

2) به نظر شما والدین چه نقشی در عدم ابتلای فرزندانشون به این بلای خانمان­سوز میتونن داشته باشن؟

اوم مامان باباها باید بشینن بگم دخترم پسرم
این و این و این و این رو باید بهت بگیم !🙊
پس حواست باشه که ممکنه دچار همیچین مشکلاتی باشی
ما وظیفمونه بهت اطلاع بدیم تا جلوگیری کنیم از بروز این مشکلا 😏

3) خودارضایی چه عوارضی براتون در پی داشت و با ترڪ اونا تا چه اندازه بهبود پیدا ڪردین ؟
والااااا عرضم به حضور دوستان عزیییییزم😅
اینجانب فقط عدم تمرکز داشتم😄
با پرخاشگری
بعد الان که الانه الانه هر دوتاش خوب خوب شدن 😊

4) انگیزه شما برای ترڪ چی بود ؟ (مهمترین علتی ڪه به خاطرش ترڪ ڪردین چی بوده؟)
راستش 🤦‍♀
من انقدر وب گردی میکردم که خدا میدونه 😂🤦‍♀
بعد تو این وب گردی های شبانه یه بار چشمم خورد به سایت شما اومدم توش بعد فقط خوندم واس خ.ا میباشه 🙄 بعد راسیتش خوابم میومد اومدم بیرون آدرس سایتم ندیدم تاریخچه ی سرچ رو هم پاک کردم خوابیدم
گذشت و گذشت که شد خرداد ماه امسال
مثل خوره افتاد تو ذهنم که نارین خانم چتد سال پیش یه سایت توپی رو دیدی در مورد توبه بود 😎
منم سرچ کردم سایت واسه توبه کردن که شماها رو دوباره پیدا کردم و اومدم اینجا 🙄🍀

5) به نظرتون مهم ترین ڪارایی ڪه ڪردین یا نڪردین تا به سمت این عمل نرید چی ها بودن ؟(رمز موفقیتتون چی بوده؟؟؟)
من اراده میکنم میخوامش پس بهش میرسم 😎
اصولا عادت ندارم که یه کار رو چند بار انجام بدم حوصلم سر میره
حالا بماند که یه بار تو روز ۳۸ جو گیر شدم گفتم پاکیم کیفیت نداشت زدم از اول 🤦‍♀
اما بار دوم دیگه موفق شدم 🚶‍♀
بعد اینقدر جو گیر بودم از این سایته خوشم اومده بود که کیف میکردم که تموم کنم انگار مرحله های بازی بود اگه میباختم مینداختنم بیرون😂

6) مهم ترین موانعی ڪه باهاشون مواجه شدین چی بود و چه جوری پشت سرشون گذاشتین ؟
مهم ترین موانع 🤔
فکر کردنم بود 😕
میشستم فانتزی میساختم
آخرش گفتم آخه دختره تو الان اینا رو میگی که چی قرار نیست آیندت مثل تو رویا ها بشه که 😡
پاشو به جای این اراجیفی که تو ذهنت میسازی یکم واس آیندت تلاش کن 😏

7) مهم ترین انگیزه ای ڪه باعث شد تا این اندازه مصمم عمل ڪنید، چه چیزی بود؟
😁بگم!؟
عقده ی مدیر شدن و انگیزاتور شدن داشتم 😁🤦‍♀😂
گفتم زود باید ۴۰ روزت تموم بشه بعد بپری مثل بختک بگی مدیرم کنید 😁🤦‍♀😂
مهمترین انگیزم همین بود مدیرا در جریان هستن 🙈

8) مورد خاصی بوده ڪه در دوره ترڪتون، به شما ڪمڪ ڪرده باشه، بطوری ڪه اون رو موثر در ترڪ بدونید؟ (از جمله شخص خاصی، ڪتاب خاصی، و یا فعالیتی خاص)

مدیرااااااااااا😀😇
فرشته های عزییییز که مدیرای آسمونی هستن کمکم کردن که بشم اینی که الان هستم🙃
مدیرااا مرسییی که هستید💛💜💛💜💛💜
تو قلب ما جا دارید شوما ها😌

9) اولین جمله ای ڪه با شنیدن ڪلمات زیر به ذهنتون میاد رو بهمون بگید.

خودارضایی ⬅️ دیری دیری مرگ تدریجی شما در حال بارگیریست 😱☠️💀👻

عوارض⬅️ خونت رو تو شیشه میکنم آخرش😈

مرڪز نزدیڪی به خدا⬅️ عشق 😍امید 😍آرزو 😍

پاڪی⬅️ همه چی آرومه ☺️ من چقدر خوشحالم 😜

نماز⬅️🤐

چهل ⬅️ عدد طلایی 😄

مدیر ها ⬅️ فرشته های زمینی دوست داشتنی و امیدرسون 😍😍

کاربر ها ⬅️ وای که اگه شما ها و انرژی هاتون نبود من اصلا حس ترک کردن نداشتم
شما ها اصل قضیه اید به جون خودم
مرسی که هستید و ما رو همراهی میکنید دوستای مهربون🙈💛💜

10) آیا قول و قراری با خودتون گذاشته بودین ڪه اگر ترڪ ڪنید به آن قول و قرار عمل ڪنید؟
هان ؟!😳
من گفتم اگه ترک کنی یه آینده ی توپ بهت هدیه میدم 😄😅
اما موندم هنوز تو این بخشش😂🤦‍♀

11) بخشش و رحمت خدا رو تا چه حد دیدید یا احساس 

ڪردید؟ چه قبل از زمان ترڪتون، و چه بعد از اون.
و آیا این دید تغییری داشته؟

این خدا جون من 😎
همیشه هوای منو داشته چه قبل از ترک چه بعدش
همیشه آرزوهام رو درجا بهم داده ☺️
این دید باعث شد یکم خجالت بکشم بگم آخه دختررر جبران کن خوبی هاشو 😡
که الانم دارم سعی میکنم خوشحالش کنم که لبخند بزنه😁
خداجون مرسی که هسی 😉
بی تو من هیچم و پوچم😅

12) با تجربه ای ڪه الآن دارید، اگر یه موقع با وسوسه ی شیطان روبرو بشید، چه راهڪاری دارید ڪه انجام بدید؟
🙄🤔
کتاب میخونم و میشینم فیلم میبینم یا میخوابم
اما دیگه وسوسه نمیشم 🙈 همش از طریق فکره که منم مثل هری پاتر این فکرمو در مقابل همه ی افکار بد قفل کردم دیگه 😃

13) دوره ی فعلی ڪه پشت سر گذاشتید رو چطور ارزیابی میڪنید؟ یا بهتره بگم به ڪیفیت عملڪرد خودتون چه نمره ای میدید؟

اوم اوم
من باشم بهش ۱۷ میدم 😞
۱ نمره واس خاطر کیفیتش کم میکنم
۱ نمره واس خاطر نچسبیدنش
۱ نمره وای خاطر یکم عادی بودنش

14) اگر در دوره 40 روزه نیز شڪست داشته اید به چه دلیل بوده؟ و با انجام چه ڪاری یا در نظر گرفتن چه نڪته ای دیگر به شیوه قبل شڪست نخوردید و موفق شدید؟

🙄تو سوال 5 جواب دادم

15) به نظرتون چه عامل یا عواملی در ڪشیده شدن شما به این عمل، نقش داشته، و اگه به عقب برگردین چه چیزی رو تغییر میدین؟

والا به خدا آقای قاضی من نمدونم چی شد😐🙄 یهو دیدم افتادم تو این خطا😔
من بیگناهم به خدا
من فکر میکردم مثلا کار خوبه کلی هم شاد بودم😁 بعد دیدم نچ من اشتب میزدم دارم راه رو اشتباه میرم 😕
من اگر به عقب برگردم فقط نماز میخونم و دیگه بی نماز نمیمونم همین آقای قاضی
میشه تبرئه بشم آیا؟!
دلایل محکمه پسند بود ؟!🤔
16) آیا قبل از آشنایی با سایت هم اقدام به ترڪ ڪرده بودین؟ تا چه حد نتیجه بخش بوده؟
آری آری🙄
تا هیچ حد 😢🤧

17) به نظرتون چرا بعضیا انگیزشون رو برای ترڪ از دست میدن و حس میڪنن نمیتونن ترڪ ڪنن ؟

میدونید شکست های پیاپی این پیام رو توی ضمیر ناخودآگاه ایجاد میکنه که من نمیتونم من تواناییش رو ندارم به آخر خط رسیدم و ..
و تلقین و تلقین و تلقین
باعث میشه آدم بگه من که شکست میخورم آخرش برای چی شروع کنم دیگه
در صورتی که باید این شکست ها رو برداشت برد تو تاریک خونه ی ذهنمون یه گوشه آروم بزاریمشون بعد بیایم و از اول شروع کنیم
وقتی که موفق شدیم
گاه گداری یه سر بزنیم به تاریک خونه ی ذهنمون
به خودمون بگیم ببین
ببین تو با این شکست ها به این موفقیت رسیدی اگه اینا نبودن تو موفق نمیشدی همین شکست ها باعث شد که الان این بشی پس غره نباش به خودت جانم
یا وقتی به یه مشکل برخوردیم تو زندگیمون باز بریم تاریکخونه ی ذهنمون بگیم به خودمون تو از پس سخت تر از اینا براومدی این که دیگه چیزی نیست
زود حل میشه این مشکلم
ما باید از شکست هامون درس بگیریم نه اینکه به اون ها اجازه بدیم که راهمون رو سد کنن🚶‍♀

18) آیا برای شما هم پیش اومده بود ڪه ناامید بشین از ترڪ، و یا انگیزتون رو از دست بدید؟
اگر آره، چطور تونستید این حالت رو پشت سر بزارید ؟

آره چرا که نه اما این سایت آرومم کرد😁
تو بدترین حالت های روحیم توی این سایت با خدا درد و دل کردم تو بخش قرار عاشقی
تو بدترین حالت های روحیم وقتی انگیزه نداشتم اومدم جواب کامنت ها رو خوندم و انگیزمو به دست آوردم 😉
و اینکه از من به شما نصیحت تظاهر به هرچیزی که کنی همون رو به دست میاری
حال میخوای تظاهر کن به افسردگی که افسرده و پژمرده بشی 😏
یا تظاهر کن به شادی که روز به روز شاد تر بشی😍

19) رابطتون با خدا و ائمه(علیهم السلام) طی این دوره چه تغییراتی ڪرده؟

خب اصلا رابطم با خدا خوب نبود قبلا🙄
فقط یاد گرفته بودم با خدا نامه نگاری کنم یه دفترچه داشتم براش نامه مینوشتم
اهل بیتم نمیشناختم فقط امام رضا رو دوست داشتم اونم به خاطر اینکه حرمش رو میرفتم
یادمه مکه رفته بودم حج عمره 😔فقط روز اول ساعت ۱ تا ۴ صبح رفتم تمام اعمالش رو انجام دادم طواف ها رو به جا آوردم بعد اومدم هتل تا روز آخر برای خداحافظی دیگه نرفتم خونه ی خدا 😭فقط توی فروشگاه ها بودم انگار برام مهم نبود اونجا مقدسه مثل سفر های خارجه ی تفریحی بهش نگاه میکردم
الان خیلی پشیمونم😭
یه بارم قسمت شد برم کربلا بلیت هم گرفته بودن برام اما بهشون گفتم من نمیام من خوشم نمیاد برای چی باید برم این همه جا بعد باید بیام اونجا ؟! مجبور کردم بلیتم رو کنسل کنن😭😭
بعد که گذشت و گذشت اومدم این سایت
رابطم با خدا و اهل بیت خوب شد و هر باز حسرت اون سفر کربلایی که با قصاوت قلب کنسلش کردم به دلم موند و اون سفر مکه ای که فرصت رو غنیمت نشماردم ..


20) خوب با توجه به چیزای خوبی ڪه الان به دست اوردین برنامتون برای آینده چیه ؟

یه زندگی با رنگ و بوی خدا😉
برای ایده آل هام میجنگم
آخرتم رو از دست نمیدم دنیامم قشنگ میکنم😊

21) همونطور ڪه میدونین چله گرفتن ڪمڪ بزرگی برای ترڪ همه عادتهای ناپسند محسوب میشه

22)آیا قصد دارین باز هم چله بردارید؟ آرییییی😁
من چله ی محبت به والدین رو بیشتر از ۲۱۰ روز ادامه دادم و دارم میدم
اما خیلی دوست دارم چله ی نماز اول وقتم بردارم اما این زمانی که با خودم کنار اومدم😉
اما یه گله ای دارمااااااا کاربر جونی ها
چرا تو چله ها شرکت نمیکنید زیاد ؟!؟
چله ی محبت به والدین عاری از سکنه است 😐
سالی یه بار یکی میاد اعلام حضور میکنه و میره
23) از اینجا برای ما بگید

بهشت زمینیییی🙈😃 اینجا قلمروی آرزوهای منه 😁


24) بخش مورد علاقه شما در سایت ڪدوم بخش هست؟
چله ی محبت به والدین 😍
کوی محبت که شامل قرار عاشقی و لبخند خداست 😁
اندرز های ناب
بعد عرضم به حضورتون پست ها
انرژی مثبت
همفکری بانوان

25)فڪر میڪنین بتونین ڪسی ڪه مبتلا هست رو با معرفی سایت یا... نجات بدین ؟
اوهوم
به نظر من یه زنجیره تشکیل بدیم
اینکه هر کسی که ۴۰ روزش پر شد تو این سایت
۱ الی ۵ نفر رو با این سایت آشنا کنه بعد این روند ادامه پیدا کنه

26) الان ڪه دوره ترڪ رو گذروندین باز هم همراه دوستانتون اعلام پاڪی میڪنین؟
بلییی بلیییی 😃
یکی از تفریحاتم همینه اصن😂

27) پاڪ شدن از گناه چه حسی داره؟ این حس رو با چه چیزی حاضرید عوض ڪنید؟

حس پرواز...
حس آسمونی شدن ..
به قطع با هیچ چیز 😐


28) از قبل فڪر میڪردین ڪه بتونین اینقدر موفق عمل ڪنین و این دوره پاڪی رو پشت سر بذارین؟

اوهوم فکرش رو میکردم چون همیشه خودم رو باور داشتم 🤦‍♀😂
الان میگید چقدر پرروعه این دختره

29) آیا بعد از ابتلا به این عمل، حس میڪردید ڪه دید دیگران به شما عوض شده باشه، یا رفتارشون تغییر ڪرده باشه؟
بعد از ترڪ چطور؟

آره انقدر عصبانی و پرخاشگر و افسرده شده بودم که حد نداشت
همه به چشم یه آدم منزوی نگاهم میکردن
مادر و پدرم از رفتارام خسته شده بودن
آدما رو از خودم میروندم😕
الان از دیوار راستم بالا میرم😂🤦‍♀

30) با این پاڪی و طهارتی ڪه الآن دارید، میشه ازتون خواهش ڪنم یه دعا برای همه ی بچه های سایت بڪنید؟

الهی
تو خود میدانی که ما در گرد خویش میگردیم و میگردیم و راه چاره نمیدانیم
تو میدانی که حسرت چه معنا دارد ..
تو میدانی که ما با این همه خود خواهی
باز هم باز هم در ملکوتی ترین لحظه های زندگیمان تک تک سلول های وجودمان تو را صدا میزند ..
خدا جانم ..
این فرشته هی آسمانی
این ها همه تو را میخوانند
همه ی شهر تو را میخواند ..
گر که نمیدانیم که زندگی را چگونه باید گذراند ..
راه و چاه نشانمان بده یا رب
این همه آدم با دل های پاک جمع شده اند و به درگاه تو توبه میکنند .. حاجتشان را روا کن .. توبه ی آنها را بپذیر و عاقب بخیرشان کن ...
من از تو تمنا دارم
حاجت دل تک تکشان را بدهی ..
بی شک تو آفریننده ی مهربانی...

یا رب از ابر هدایت برسان بارانی
پیش تر زان که چو گردی ز میان برخیزم ..

الهی به لطف حق تعالی برسید به هرچه خواهید💜

32)و حرف آخر..

هرچی آرزوی خوبه برای تویی که داری این رو میخونی 💜💜