به نام خداوند بخشنده ی مهربان



سلام به همه

چطورین یانه؟^_^

ینی حال میکنیدا عین شاطر نانوا دارم واستون پست میزارم:)

البته پست من که نیست

این پست یه دلنوشته ی خیلی قشنگ از مدیرخوبمون خانوم یاس هست

حتما بخونید




من سرم گرم گناه است.. سرم داد بزن
سینه ات سخت به تنگ امده فریاد بزن
جمعه هایی ک نبودید به تفریح زدیم
ما فقط در غم هجران تو تسبیح زدیم
خشکسالیم کویریم تو ای رود بیا
شیعه مظلوم تر از قبل شده زود بیا



سلام اقای خوبی ها!
دلتنگت شده ام نمی آیی؟!
با نامهربانی هایم چه میکنی؟!

میدانم... همه را خوب میدانم...
آنقدر دلت از بچه شیعه هایت گرفته که پرسیدن ندارد...
خوب میدانم که با انجام گناه چه خنجری را بر قلبت فرو میکنم اقا ...
کار هر روز من گناه کردن است و کار هر روز تو دعا کردن...

هر روز دعا پشت دعا میکنم برای آمدنت
و هر روز گناه پشت گناه میکنم برای نیامدنت

دلم درگیر است میان این دو انتخاب
کدام آخر؟!
آمدنت یا نیامدنت؟!
انقدر در خودم ... گناهانم و مادیات زندگی ام غرق شده ام که فرصت نکرده ام بپرسم
اقا! این جمعه چه خبر؟




میدانم ....
آنقدر تنها و غریب شده اید که حتی بچه شیعه هایت نیز تو را فراموش کرده اند...
دلم میگیرد برای تنهاییت...
برای چشمان گود افتاده ات...

نه عباسی است که تورا یاری کند نه علی اکبری
نه عبداللهی است که از تو محافظت کند نه قاسمی...
نه رقیه ای داری که برایت گریه کند نه زینب و سکینه ای...:pensive:
به راستی مارا چه شده است؟!
اخر به کجا میرویم؟
چه میخواهیم از این زندگی؟
غرق شدن در گناه تا به کی؟!
به چه قیمت؟!
به قیمت ناراحت کردنتان!
یا به قیمت در اوردن اشکتان!

هیچ کس را به اندازه تو اذیت نکردیم...
اشک هیچ کسی را به اندازه تو در نیاوردیم...



اقا خستـــــه شده ام ... دلم تو را می خواهد
وجودم تو را میطلبد....
خسته ام از گناه... از دنیا... از بدی ها... از ادم ها... از زندگی تجملاتی ...

از همه چیز و از همه کس خسته ام ...
به هر کدام از بود های دور و برم که دل بسته ام بعد از مدتی کوچکیشان، افسرده و دلمرده ام کرده است
عالم و ادم نمیتواند دلم خواهم شود جز تو
هیچیک از بود های دور و برم نمیتواند به اندازه تو برایم دوست داشتنی باشد.

بیش از هزار و صد و هفتاد و سه سال منتظر ماندی تا بفهمیم (بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیشود)
تا بفهمیم هیچکاری نمیتوانیم بکنیم، تا باور کنیم که تا تو نباشی ، همیشه گرفتار رنج و محنت و ظلم و فساد هستیم.
منتظر ماندی تا برای آمدنت کاری کنیم و موانع را از سر راه برداریم ولی افسوس ...
کاری ک نکردیم هیچ با گناهانمان موانعی بزرگ بر سر راهت ساخته ایم.

اقا شما را به چادر خاکی... به فرق شکافته ... به سرو دست بریده... حلالمان کنید و رهایمان نکنید.



یاس:
اگر ملت ما که شیعیان علی ولی الله هستند؛ همانقدری که برای پیروزی تیم ملی فوتبال دعا میکردند... برای ظهور دعا میکردند... اینک مولایمان ظهور کرده بود و ما هیچکدام گرفتار گناه و سختی های زندگی نبودیم.