سلام

                               

🌏اینها که من دارم مینویسم حرف من نیست حرف خداست چون من فقط آفریده ی خدا هستم و این انگشتها و این حرفهایی که من مینویسم مال من نیست مال خداست و خدا در گوشم میگه و من مینویسم◀◀◀خوب توجه کنید حتمأ همتون میگین این دیوونه است⬆ نه من دیوونه نیستم من هیچی نیستم فقط خدا و قدرت خدا این فکر و حرف های بزرگ را یاد من میده .                

من یه بنده ی خدا   ✅✅✅  اسم خودمو نمیگم چون ریا میشه  .

اومدم اینجا بهت بگم با کی داری عهد میبندی با من یا با مدیران دیگه ی سایت توبه۹۴                                                    

چقدر باید نمازاتو عقب بندازی و اول وقت نخونی؟🌑چقدر میخواهی بددهنی و غیبت کنی🌑چقدر میخواهی پیمان شکنی کنی🌑چقدر میخواهی بگی من دیگه خیلی قوی شدم بزار فیلممو ببینم🌑چقدر میخواهی بگی من آمار پاکیم خیلی بالاست میتونم هر کاری کنم🌑چقدر میخواهی برا اسم و نام نماز بخونی🌑چقدر میخواهی نمازتو سبک بشماری و به معنیش توجه نکنی و سریع بخونی🌑  چقدر باید گول این و اون و بخوری و تو رو از خدا دور کنن🌑چقدر باید توی گناه بمونی و زجر بکشی🌑 چقدر باید بگی یکم دیگه نگاه کنم دیگه نگاه نمیکنم⚡

🌑چقدر باید بگی از این به بعد دیگه نگاه نمیکنم فقط همین یه بار 🌑چقدر باید بگی بیخیالش حالا یکم حال کنم خدا کجا بود من چیزی نمیبینم بزار به عکسها نگاه کنم بزار به نامحرم نگاه کنم🚫 چقدر میخواهی توبه کنی و توبه بشکنی🌑چقدر میخواهی گول شیطان کثیف و بخوری🌑 چقدر میخواهی اشک امام زمانتو در بیاری🌑چقدر میخواهی با رفتار و غرورت و با تیپ و مدلی که میزنی چشم های پاک و آلوده به گناه کنی⚡چقدر میخواهی ریا کنی آخه به این میگن توبه؟?

به من نمیخواد جواب بدی! به خودت و به خدایی که تو رو آفریده جواب بده به خدایی که همیشه با این همه گناه بازم دستتو میگیره.☁⛅                   برادر و خواهر اگه توبه کردی  پس همه ی اعضای بدنت و همه ی رفتارت چه در اجتماع و چه در دنیای مجازی باید تحت کنترل خودت و خدای خودت باشه...اگه میخواهی تمام عوارض جسمی و روحیت خوب بشه کسی جز( الله) قدرت این کار رو نداره و هر غیر ممکنی را ممکن میکنه مطمئن باش.

خیلیا هستند  توی آینه همیشه  به خودشون نگاه میکنن و با خودشون میگن خدایا چرا من صورتم زشته و چرا زیر چشمهام کبوده و یا گوده خب این دلیل نمیشه که شما خودتون و زشت ببینید و انتظارات زیادی از خدا داشته باشید .به جان خودم همین صورتی که تو میگی زشته برای خدا و برای همه بهترین و زیباترین صورت دنیاست.بهترین پزشک دنیا کیه؟ بهترین و بزرگترین دنیا کیه؟بزرگترین و پاکترین همدم تو توی دنیا کیه؟خب معلومه کسی نیست  جز (الله)                                      

میخواهی عوارض برطرف بشه به حرفهایی که گفتم توجه کن و با خودت و خدات فقط عهد ببند.شفا را فقط از خدا و اهل بیت(ع) بخواهید بیخیال زمان خوب شدن عوارض بشین فقط با صبر و  همیشه توکل بر خدا 🌷🌷🌷🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

بسم الله...