بسم اللهالنور 

سلام 

محمد سرباز امام زمان عج هستم 

در این پست قصد دارم؛

صحبتی با شما عزیزان داشته باشم '

ممکنه بیشتر جنبه نصیحتانه و پندانه ای داشته باشه ولی باید بدونید به نفع شما خواهد بود زیرا حلال اصلی مشکلاتتان (مشکلات روزمره ) خواهد بود ؛ 

پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید .

خوب سپاس از همراهی شما "

خدمت عزیزامی که شما باشین بگم که ؛

ببینید ما امروزه با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم میکنیم خیلی از ماها فراموش کردیم که باید در هنگام هر مشکل به خدا قبل از هر اقدامی توکل کنیم.

آقایان و بانوان محترم که دارید این مطلب رو میخونید برای عرض کنم: 

که بعضی هاتون وقتی به مشکل بر میخورید فورا میرید به در و دیوار هم حتی رو میندازین بهد به خدای مهربانی که بالا ترین قدرت هاست رو نمیندازین 

شما که میدونید چقدر خدای توانایی داریم که قدرت هر چیزیو داره 

و اما ما انقدر بعضی اوقات مغرور میشیم که فراموش کاری میکنیم و به یاد نمیاریم چقدر خدای توانایی داریم و والا مقام که برآورده کردن حاجت ما براش خیلی کوچیکه 

بعد تازه اگرم رو میاندازیم نیبینیم بعضی وقتا براورده نمیشه 

شروع میکنیم به داد و بیداد کردن 

چته؟؟؟؟؟

یادت رفته که خدای تو صلاح کارت رو میخواد و اگر حاجتتو نمیده یا الان به صلاحت نیست یا اصلا که گذاشته حاجتی بهتر رو براتون در نظر گرفته؟!

پس خودتو به خدا بسپار و در نظر داشته باش که از همین ثانیه به بعد تمام نیاز هاتو به خداوند متعال بگی 

بعضی از کاربران همیشه گله میکنند چرا فلان مشکلو دارم دوست دارم دور از جون نباشم و همیشه تو زندگیم گره هست و... 

بهت بگم وقتی برات مشکلی پیش میاد همونطور که توی کامنت ها همیشه بهتون گفتم 

برید یه گوشه بشینید 

اول به گناهایی فکر کنید که در لحظات خوشی بعضی هاتون انجام میده 

دوم اروووم با خدا دردو دل کنید و خودتونو به خدا بسپرید بهش همه چیزو بگید 

و بعد ...

آروم آروم حال دلتون خوب میشه 

چون شما خدا رو صدا زدید ...